Trekt meer kijkersquote:Op zondag 25 mei 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gaat wel een beetje ver om dit Prost vs Senna 2014 te noemen hoor...
eerder Jones vs Reutemann
Comodo Dragon, Chromium-based. Maar jouw stream lijkt het wel goed te doenquote:
Maar ik weet uit ervaring dat ustream vorige keer 30 seconden achter liep. Gelukkig heb ik nog Sport1, maar dat geldt niet voor anderenquote:
Streams lopen altijd achter. Tijdens de quali liep deze zo'n 1 minuut achter.quote:
Even een random reclame tussendoorquote:Op zondag 25 mei 2014 13:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Streams lopen altijd achter. Tijdens de quali liep deze zo'n 1 minuut achter.
Ik heb het afgekocht met adblocker, allen weigert die dienst sinds woensdag.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik heb de reclame afgekocht bij Ustream.
Welke heb je gekozen? Ik kan sinds vorig weekend geen fatsoenlijke meer vinden.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:16 schreef Joene het volgende:
Ik kijk de stream via xmbc p2p streams , gratis / zonder reclame en dan sky sport f1
De rest doet het helemaal nietquote:Op zondag 25 mei 2014 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Dan pak je een andere stream, het is niet alsof er maar één is.
Ik kijk naar JanLul.quote:
AceStream!quote:Op zondag 25 mei 2014 12:57 schreef Beach het volgende:
Welke browser?
Je zou uiteraard een torrentstream kunnen proberen.
hehe daarom linkte ik ook die en niet degene die ik zelf gebruikquote:Op zondag 25 mei 2014 13:19 schreef LWD-Godius het volgende:
jammer dat die squirrelstreams nu overal gelinkt wordt, de afgelopen races was hij veel beter dan nu met veel meer kijkers.
Gisteren kreeg ik ook Sport1 Select niet op me tv. Horizon zei dat het niet bestond. even een paar me kastje opnieuw opgestart en toen kwam Sport1 Select weer tevoorschijn. Nu vandaag nergens geen last vanquote:
Hier is het geleend van vrienden, daar heb ik dus geen toegang tot.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef nils7 het volgende:
ALs je er last van hebt kan het 4G zijn... ik heb het ook en mijn vader ook.
Als je ziggo hebt kan je gratis inloggen in de Sport1 app op je tablet.
Kan het nog wel 4G probleem zijn.. helaas.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het geleend van vrienden, daar heb ik dus geen toegang tot.
Geeft dat ook een verklaring voor het wel werken van een andere decoder?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Kan het nog wel 4G probleem zijn.. helaas.
Het is de enige zender bij mij die stoort.
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Deze zagen we helaas al aankomen:
Fernandes zet Caterham te koop
Jaquote:Op zondag 25 mei 2014 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geeft dat ook een verklaring voor het wel werken van een andere decoder?
Is dat erg?quote:
Giedo de juiste gok genomen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |