quote:
quote:
DIkzakquote:
Die drummersquote:
Nooit Conchita gezien?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
Als voetbal als het songfestival wordt haak ik af!
op jouw mening zit echt niemand te wachtenquote:
conshitaquote:
Een gemiddelde kantoorlul verdient nog meer dan een speler van Dortmund.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:40 schreef Insomnia_ het volgende:
QPR in championship gewoon hogere salarissen dan dortmund
Bedankt, even kijken of het ergens te vinden is danquote:ja
Wel eens een foto voorbij zien komen maar ik probeer niets van dat flikkerfeestje mee te krijgenquote:
laat karin met rustquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
op jouw mening zit echt niemand te wachten
brutale aapquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
op jouw mening zit echt niemand te wachten
Je moet niet voor je TV gaan zitten, dan ziet de rest niets meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga voor mijn tv zitten met een bamihap.
Wie is synchroon dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:41 schreef FL_Freak het volgende:
In noord Korea zouden ze met synchroon dansen.
Precies, door dit soort reacties nou juist!quote:
Je denkt dat hij niet alleen kijkt?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet niet voor je TV gaan zitten, dan ziet de rest niets meer.
Syn Chro On kan anders best goed salsadansen.quote:
Ik heb vertrouwen in Johannes.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je denkt dat hij niet alleen kijkt?
Spannend hequote:
wat wordt de uitslag?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Johannes.
AC Milan - Liverpool.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
ik hoop op een legendarische finale zoals united - chelsea was
Ac milan-Liverpool 2005 was legendarischquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
ik hoop op een legendarische finale zoals united - chelsea was
ik ben voor karinquote:
5-3quote:
Dat wijf mot vreten kokenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:43 schreef Heeinz het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE DOE DIE NORMALE HYMNE
KLOOTZAKKEN
quote:
Snoeks doet de WK finale niet? Grueter volgens mijquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:43 schreef Jason22 het volgende:
Mag Jeroen deze finale doen, omdat Snoeks de WK finale doet?
Wat ken je me toch goed. Zullen we vrienden worden?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je denkt dat hij niet alleen kijkt?
Is zo lullig om het opgenomen uit te zendenquote:
die ook jaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ac milan-Liverpool 2005 was legendarisch
Is nog niet bekend.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Snoeks doet de WK finale niet? Grueter volgens mij
quote:
Dan vergeten ze niet waar ze wonenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:44 schreef ChuckTaylor. het volgende:
waarom mensen vlaggen van hun land meenemen blijft me een raadsel.
0-4 mark my words!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Courtois gaat alles tegenhouden vandaag.
Zulke wedstrijden moeten rond 23:00 plaatselijke tijd beginnen.quote:
Kut dat ik geen Sport1 heb..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Met Wim Kieft, Sierd vond dat die met die baard beter zong.
kijk gewoon de wedstrijd in alle rust, comments hier maken je alleen maar gekquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen jullie iets langzamer posten. Dit wordt niks als ik ook de wedstrijd moet kijken
2004 met de jonge Ronaldo en Rooneyquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In 2004 wist ik in mei als dat ze kampioen werden
ramos mist een strafschopquote:
analoog loopt wel voor op digitaalquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn tv staat op analoog maar mijn afstandsbedieningbatterijen zijn leeg en kan het niet overzetten naar digitaal
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn tv staat op analoog maar mijn afstandsbedieningbatterijen zijn leeg en kan het niet overzetten naar digitaal
Dan pak je toch batterijen uit een andere afstandsbediening, amateurquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
#firstworldproblemsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
#FirstWorldProblemsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
voor mensen die de zwemcommentator moeten horen op nederland 3quote:
Heeft die weer aan de coke gezeten?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:47 schreef Heeinz het volgende:
Sport1 loopt maar één seconde achter
Ondertussen lacht Kieft Sierd uit
Kom bij mij kijken?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
RTquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
#winnenisnietalleshetishetenige
RT plz
RTquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
#winnenisnietalleshetishetenige
RT plz
Prachtig.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:48 schreef Heeinz het volgende:
Winnen is niet alles, het is het enige
Mooie uitspraak wel
of bij mijquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:50 schreef flufffy het volgende:
iets zegt mij dat pepe weer een kaart gaat scoren