Mwa.. als Atleti liefhebber heb ik vooral op hen gelet en ze verdedigden echt enorm goed.. gaven Real geen ruimte om te voetballen. Die 1-1 was meer geluk dan wijsheid. Uiteindelijk heeft Real aanvallend veel meer klasse en dat heeft hen de winst opgeleverd. Maar in de 90 minuten vond ik ze echt niet goed.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Real Madrid heeft gewoon verdient gewonnen.
Onzin, die 1-1 was er omdat Atletico helemaal kapot was.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa.. als Atleti liefhebber heb ik vooral op hen gelet en ze verdedigden echt enorm goed.. gaven Real geen ruimte om te voetballen. Die 1-1 was meer geluk dan wijsheid. Uiteindelijk heeft Real aanvallend veel meer klasse en dat heeft hen de winst opgeleverd. Maar in de 90 minuten vond ik ze echt niet goed.
Uit een corner kan het balletje altijd net goed vallen.. als je dan geen mannetje bij de paal zet ben je gezien. Atleti was kapot maar daarom was die 1-1 nog wel geluk.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onzin, die 1-1 was er omdat Atletico helemaal kapot was.
Een corner is altijd geluk?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uit een corner kan het balletje altijd net goed vallen.. als je dan geen mannetje bij de paal zet ben je gezien. Atleti was kapot maar daarom was die 1-1 nog wel geluk.
Irrelevant, als Atletico beter was hadden ze de 2-1, en daarna de 3-1 enz gemaakt.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uit een corner kan het balletje altijd net goed vallen.. als je dan geen mannetje bij de paal zet ben je gezien. Atleti was kapot maar daarom was die 1-1 nog wel geluk.
Nee.. niet als je goede koppers hebt.. Ramos is een goede kopper. Atleti gaf alleen wat teveel corners weg in de slotfase en dan krijg je dit.. dus in zoverre zat het er wel aan te komen.quote:
Nee hoor, als Atleti op voorsprong komt is het meestal hun strategie om die voorsprong te verdedigen.. zo wonnen ze afgelopen seizoen ook in Bernabeu. Hebben nu eenmaal geen superaanvallers zonder Costa. Atleti heeft een smalle selectie, dat zou misschien eerder de oorzaak kunnen zijn. Die gasten hebben met een klein groepje erg veel wedstrijden gespeeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Irrelevant, als Atletico beter was hadden ze de 2-1, en daarna de 3-1 enz gemaakt.
Nee, Real heeft Atletico helemaal kapot gespeeld.
Is helemaal niet arrogant. Er viel gewoon een enorme druk van hun schouders af. Vooraf eigenlijk torenhoog favoriet, dan op achterstand komen en pas heel laat gelijk maken dat bouwt de spanning wel op. Als je dan vervolgens in de verlenging alsnog op zo'n wijze weet te winnen kan ik me de ontlading best goed indenken.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel en het is een voetballer van uitzonderlijke klasse, maar je ken lastig ontkennen dat de manier van het vieren van die penalty wel erg arrogant en geforceerd was.
Schei toch uit, het was pure spierballenvertoon..quote:Op zondag 25 mei 2014 21:13 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Is helemaal niet arrogant. Er viel gewoon een enorme druk van hun schouders af. Vooraf eigenlijk torenhoog favoriet, dan op achterstand komen en pas heel laat gelijk maken dat bouwt de spanning wel op. Als je dan vervolgens in de verlenging alsnog op zo'n wijze weet te winnen kan ik me de ontlading best goed indenken.
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:13 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Is helemaal niet arrogant. Er viel gewoon een enorme druk van hun schouders af. Vooraf eigenlijk torenhoog favoriet, dan op achterstand komen en pas heel laat gelijk maken dat bouwt de spanning wel op. Als je dan vervolgens in de verlenging alsnog op zo'n wijze weet te winnen kan ik me de ontlading best goed indenken.
Alsof jij dat niet had gedaan in dit geval.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gast, de hele wedstrijd was hij onzichtbaar en dan krijgt hij bij 3-1 een penalty cadeau, neemt hem zelf, en gaat dan lopen feesten alsof hij Real hoogstpersoonlijk door de finale heeft gesleept. Goede voetballer hoor maar ga niet lopen ontkennen dat hij zijn 'recordje' nog even wilde aanscherpen met die klote pingel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |