SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierGrom.
Denk het niet, ik zou de laatste OP even bekijken als ik jou was.quote:
Ik vind de OP wel goed zo. Want geen kettlebells.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:31 schreef Klokov het volgende:
Dit is je kans om E-rep te vergaren Teddy, een goede OP is de start van een glansrijke carriere als kwaliteitsuser. Awesome kan je hier meer over vertellen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:34 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik vind de OP wel goed zo. Want geen kettlebells.
Oi oi oi.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk het niet, ik zou de laatste OP even bekijken als ik jou was.
Als je 3 posts plaatst om een nieuw topic te openen zou je op zijn minst de OP kunnen veranderenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:34 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik vind de OP wel goed zo. Want geen kettlebells.
Dat ken echt niet nee. Ga je nu een modje roepen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je 3 posts plaatst om een nieuw topic te openen zou je op zijn minst de OP kunnen veranderen
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:40 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dat ken echt niet nee. Ga je nu een modje roepen?
Mijn OP's zijn gewoon superieur aan die pauperdingen van jullie.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je 3 posts plaatst om een nieuw topic te openen zou je op zijn minst de OP kunnen veranderen
quote:Geachte lezers,
Vandaag is mij ter attentie gekomen dat user Teddyburrr het nalaat om de OP van "DE GYM" te updaten. Dit doet hij desondanks zijn plicht als topicstarter is. Hij schopt hiermee moedwillig andere users tegen het zere been.
Tot overmaat van ramp heeft hij 3 posts in het vorige deel gemaakt om deze vol te maken. Vervolgens heeft hij een nieuw deel geopend. Deze noemt hij vervolgens "no bells". Ik denk dat hij hiermee refereert naar zichzelf maar het woord balls niet kan spellen.
Ter verduidelijking, het oude topic: ONZ / [DE GYM #455] fittie en het nieuwe topic: ONZ / [DE GYM #456] no bells. Zoals ik en nu ook u kunt constateren is er sprake van nalatigheid met betrekking tot het updaten van de OP.
Ik ben tevreden wanneer user Teddyburrr alsnog de OP van "DE GYM" update. Indien hij in gebreke verblijft is het niet meer dan redelijk dat user Teddyburrr een toegangsverbod krijgt tot "DE GYM" of van het algehele FOK FORUM verbannen wordt.
Gewoon in KLB openen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:06 schreef Klokov het volgende:
Krijg geen email van klacht.nl om te publiceren, wat is dit
[..]
wat ben je toch een zielig figuur met je bannen en verbannen, zeker ook voorstander van de politiestaat?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:29 schreef Klokov het volgende:
Hier is die dan: KLB / User Teddyburrr lat het na om de OP van "DE GYM" te updaten
Hopen dat het effect heeft, beken je steun voor mijn initiatief in het topic. Wellicht dat ik nog een petitie start.
Wie zegt dat Klokov voor die ban heeft gezorgd?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat ben je toch een zielig figuur met je bannen en verbannen, zeker ook voorstander van de politiestaat?
ik nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:42 schreef Champy het volgende:
[..]
Wie zegt dat Klokov voor die ban heeft gezorgd?
Je insinueert het welquote:
Ik ben er altijd voor je, ook wanneer je mijn diensten niet nodig hebt. Ik zal je altijd steunenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:41 schreef Awesome_ het volgende:
Beter ben je er ook voor mij klokov als ik ooit jouw diensten nodig heb
quote:
Eens, do you even lift Champy?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je gebruikt moeilijke woorden voor een lifter
DM.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:46 schreef Awesome_ het volgende:
Wow, al dit geweld. Het is maar goed dat de mods dit topic hebben opgeruimd.
Dm me voor printscreens.
Do you even workout your brain?quote:
> Teddyburrr heeft de OP niet geupdatequote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:32 schreef stinkie het volgende:
Wat heb ik gemist?
Korte zinnen met eenvoudige worden graag
Nederlandse les heb je gemist.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:32 schreef stinkie het volgende:
Wat heb ik gemist?
Korte zinnen met eenvoudige worden graag
wat zegt ie allemaal in de dm's?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
> Teddyburrr heeft de OP niet geupdate
> Klacht ingediend op klacht.nl
> Klacht ingediend in de KLB
> Word nu uitgescholden per dm
Mag ik niet openbaar maken maar er reken maar op dat de grote K wordt gebruikt.quote:
dat komt omdat je lang bent, anders had hij de kleine k gebruikt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mag ik niet openbaar maken maar er reken maar op dat de grote K wordt gebruikt.
Aware me plsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:06 schreef Sapstengel het volgende:
NWS / Isla Vista shooting - zeven doden, zeven gewonden
Fucking miscers..
http://bodyspace.bodybuilding.com/ElliotRodger/quote:
Heeft misc hem beïnvloedt?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://bodyspace.bodybuilding.com/ElliotRodger/
Post zijn verwijderd, maar als je zoekt op "elliot rodger bodybuilding.com" zie je nog wel wat in resultaten.
mooie lange spiertjesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ohhh nog ff shirtje uit bij Ronaldo, perfect fysiek is dat, hij is zo gespierd.
Nee dat niet, maar misschien speelde het een beetje mee. Hij was wel altijd echt vreemd al schijnt, sinds het begin al een creepy ventje.quote:
Whahhaha gelukkig kun je hier niet zomaar een collectie wapens kopen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What the fuck man. Die hele dude is een Dima.
https://www.youtube.com/user/ElliotRodger/videos
Check die eerste comment onder deze video dan.
Dima pls seek help
Shit man nog meer Dima gelijkenissen.quote:
Kan echt niet natty zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 02:20 schreef no1uknow het volgende:
http://twitter.com/tezcarlson/status/470350645493395456
Dit zou weleens photoshop kunnen wezen. Wat moet Geert toch ontzettend trots zijn op z'n achterban.quote:
Wat doet dat eten ernaast? Nu lijkt het net een before-after foto.quote:
Vond het ook wel komischquote:Op zondag 25 mei 2014 09:02 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Wat doet dat eten ernaast? Nu lijkt het net een before-after foto.
quote:Op zondag 25 mei 2014 09:02 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Wat doet dat eten ernaast? Nu lijkt het net een before-after foto.
Edit: en die benen zijn gewoon heerlijk.
Lol examen doenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:04 schreef Champy het volgende:
[..]
Do you even workout your brain?
Of hebben jullie net eindexamen VMBO gedaan: http://nos.nl/artikel/651(...)kken-leerlingen.html![]()
Baas en nu en nu????????quote:Op zondag 25 mei 2014 12:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol examen doenik heb m'n middelbare school niet eens afgemaakt
Gewoon een loonslaaf net zoals 95% met diploma.quote:
FOK! al eens bekeken?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:03 schreef Deuce92 het volgende:
Best eng als je nagaat hoeveel van dat soort posts je ziet in de misc. Vraag me dan toch hoeveel van die mensen op het punt staan om net zo'n gekke actie uit te halen.
Beter had hij het nog serieuzer genomen, en gelijk zichzelf van kant gemaakt in plaats van eerst andere mensen te vermoorden.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:02 schreef Klokov het volgende:
Beter had die dit niet zo letterlijk genomen:
[ afbeelding ]
wowquote:Op zondag 25 mei 2014 13:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat heb ik al minstens tien keer gelezen vandaag. Best eng.
Die posts in S&G van jou geven mij soms ook een rilling over de rugquote:
Normaal gesproken voelen mensen iets in hun broek.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Die posts in S&G van jou geven mij soms ook een rilling over de rug
Edit: toch welquote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef Panzermaus het volgende:
Heb alle fora tijden niet gevolgd, maar van wat ik van de Google cache begrijp was hij op BB.com/Misc een soort Dima/Schenkstroop. De hele dag trollen met zelfmedelijden-topics en alles.
En dan:
[ afbeelding ]
Shit.
Ik zou ook mezelf van kant maken als ik naar een concert van Katy Perry moest gaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:10 schreef Panzermaus het volgende: Heb net shit gelezen als met de privéjet naar een private concert van Katy Perry in London
Niet waar, je kan prima iets van je leven maken, ook vanuit een wat mindere situatie.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:15 schreef fathank het volgende:
Eens een faalhaas altijd een faalhaas. Niks mis mee dat die rotte genenpoel geen nageslacht meer zal achterlaten. Alleen jammer van de onschuldige slachtoffers. Beter had ie een touw gekocht en ergens diep in t bos zichzelf opgeknoopt.
Eens, kijk maar naar Dima.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet waar, je kan prima iets van je leven maken, ook vanuit een wat mindere situatie.
holy fuckquote:Op zondag 25 mei 2014 16:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Edit: toch wel
http://www.nu.nl/buitenla(...)uisgenoten-neer.html
Tik dit in op google: site:forum.bodybuilding.com "elliot rodgers"quote:Op zondag 25 mei 2014 17:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
holy fuck
meer info hier over? (bb topics zijn zeker verwijderd?)
Klinkt dit jullie ook niet zo bekend.quote:people tried to help him in the threads, he wouldn't listen unfortunately. then it eventually ended up with everyone just thinking he was a master troll
bedoel je iemand op dit forum???quote:Op zondag 25 mei 2014 17:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt dit jullie ook niet zo bekend.
Verbaast mij trouwens niet dat hij op de misc. zat.
Brb driving '95 Accord and being flooded with pussy. Lel u mad Elliot? Zelfs JMF neukt en die rijdt Kia.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Jesus christ wat een manlet struggles had die jongen.
Gek dat jij dat wel doet, toen was jij hier nog helemaal niet geregistreerd.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:24 schreef Klokov het volgende:
Zijn er nog mensen die Groningsegast herinneren?
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gek dat jij dat wel doet, toen was jij hier nog helemaal niet geregistreerd.![]()
![]()
![]()
Dit denk ik ook altijd als ik net klaar ben met m'n workoutquote:Humanity has never accepted me among them, and now I know why. I am more than human. I am superior to them all. I am Elliot Rodger... Magnificent, glorious, supreme, eminent... Divine! I am the closest thing there is to a living god.
Ik heb de politie alvast ingeschakeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:24 schreef no1uknow het volgende:
Die Elliot heeft een manifesto geschreven, lees nu dit:
[..]
Dit denk ik ook altijd als ik net klaar ben met m'n workout
Waarvoor? Een gezonde dosis narcisme?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb de politie alvast ingeschakeld.
Sickening, ligt gewoon een filmscript klaar voor iemand.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:26 schreef no1uknow het volgende:
http://abclocal.go.com/three/kabc/kabc/My-Twisted-World.pdf
What the hell.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:26 schreef no1uknow het volgende:
http://abclocal.go.com/three/kabc/kabc/My-Twisted-World.pdf
Was dat niet die gast die hier zon filmpje postte van een DL en dat lui gingen whinen over zn formquote:Op zondag 25 mei 2014 18:24 schreef Klokov het volgende:
Zijn er nog mensen die Groningsegast herinneren?
Ik vond deze wel mooi:quote:Op zondag 25 mei 2014 19:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
quote:Are you a "Nice Guy" frustrated with women because they won't have sex with you? Tip: Fuck you. The world doesnt owe you shit.
Voor zijn vader jaquote:Op zondag 25 mei 2014 19:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sickening, ligt gewoon een filmscript klaar voor iemand.
Zou moreel wel heel erg verwerpelijk zijnquote:
Goed pro choice argument.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:53 schreef Jahr00n het volgende:
Toch redelijk kut, helpt je zoon je complete carriere in een middagje helemaal om zeep.
Endorfine + narcisme + roid shot = I am godquote:Op zondag 25 mei 2014 19:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
EEn foto van jeroentje die klaar staatquote:Op zondag 25 mei 2014 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik zit klaar met de knuppel in de hand om voluit te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol egt voor sgutquote:Op zondag 25 mei 2014 21:29 schreef Push. het volgende:
Oh wacht laat maar dacht dat dit over Elliot Hulse gingDat is ook zo'n zak namelijk
Was respect al kwijt, hij heeft het niet kunnen terugwinnen desondanks deze mooie poging:quote:Op zondag 25 mei 2014 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sinds deze video heb ik de meeste respect voor hem verloren.
Denk dat je dat vies tegen valt, iemand compleet loco voor je snufferd die met een mes loopt te zwaaien. Ben je een knappe jongen als je zo iemand weet te ontwapenen en rustig kan blijven op het moment dat je compleet stijf staat van de adrenaline en diegene alsnog overhoop steekt puur op instinct.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:26 schreef Klokov het volgende:
Had die bij mij niet hoeven doen inderdaad, dan was er niemand dood geweest (hij ook niet)
Wat een pretentieuze eikel is t ookquote:Op zondag 25 mei 2014 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij ziet niet sterk uit oid. Denk dat ik hem had kunnen hebben, heb sicke kicks in huis. <1,80 kan ik met bijna volle kracht tegen het hoofd raken. Maar goed, voor hetzelfde geld lig je te tukken en ben je bij voorbaat kansloosquote:Op zondag 25 mei 2014 23:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Denk dat je dat vies tegen valt, iemand compleet loco voor je snufferd die met een mes loopt te zwaaien. Ben je een knappe jongen als je zo iemand weet te ontwapenen en rustig kan blijven op het moment dat je compleet stijf staat van de adrenaline en diegene alsnog overhoop steekt puur op instinct.
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
quote:I wish i was high when i watched this...Kings, swords,dragons, rising boats, and tyrant baby kings...I thought Game of Thrones was on Sunday nights?
Gelukkig ben ik 2 maanden lang in Israël geweest voor krav maga training, hij maakt geen kans tegenover mij.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Denk dat je dat vies tegen valt, iemand compleet loco voor je snufferd die met een mes loopt te zwaaien. Ben je een knappe jongen als je zo iemand weet te ontwapenen en rustig kan blijven op het moment dat je compleet stijf staat van de adrenaline en diegene alsnog overhoop steekt puur op instinct.
Whehehe.quote:
Lol, nsis.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik 2 maanden lang in Israël geweest voor krav maga training, hij maakt geen kans tegenover mij.
kuteindequote:Op zondag 25 mei 2014 23:35 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik ooit bedreigd of in elkaar geslagen zou worden zou ik denk ik een zieke Law Abiding Citizen zetten.
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:35 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik ooit bedreigd of in elkaar geslagen zou worden zou ik denk ik een zieke Law Abiding Citizen zetten.
Zou ik ook doen met 100 euro in de portomonnee, is het risico niet waard.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben een keer bedreigd door een groep Antillianen met een mes. Ze wilden mn geld. Ik dacht ga geen held uithangen en heb ze maar gewoon het geld gegevenhad iets van 12 euro bij me.
Maarja dat is anders dan iemand die met een mes getrokken op je af rent met het doel je om te brengen.
Ja precies. Kijk als het 1 tegen 1 is en een gast wil je echt ombrengen ipv alleen bang maken, dan ga je echt wel los. Ja of je rent heel hard wegquote:Op zondag 25 mei 2014 23:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou ik ook doen met 100 euro in de portomonnee, is het risico niet waard.
Hahaha, vage shit is dat ja. Je hebt ook mensen die na een hersenschudding ineens 6 talen beheersen, piano kunnen spelen en allerlei van dat soort taferelen.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hahahaha wtf op Fox een vrouw die ineens met een Chinees accent praat door een soort van hersenstoring ofzogewoon een blanke, Britse vrouw.
sick dat je daar nu al bent mang.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé.
Nu ik trouwens GoT kijk; JaqenHghar.
Foreign accent syndrome, fucking vetquote:Op maandag 26 mei 2014 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hahahaha wtf op Fox een vrouw die ineens met een Chinees accent praat door een soort van hersenstoring ofzogewoon een blanke, Britse vrouw.
Er zijn ook mensen die na een ongeluk wel hun eigen moeder kunnen herkennen, maar niet geloven dat zij het is. Komt doordat de neuronen die gaan over de herkenning van gezichten niet kapot is, maar de neuronen die de gevoelens bij gezichten opwekken wel. Die mensen krijgen dus niet hetzelfde gevoel als normaal als ze hun moeder zien, en denken daarom dat het niet hun eigen moeder is. Super vaagquote:Op maandag 26 mei 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, vage shit is dat ja. Je hebt ook mensen die na een hersenschudding ineens 6 talen beheersen, piano kunnen spelen en allerlei van dat soort taferelen.
Idd echt apart zijn dat soort dingen, fascinerend.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, vage shit is dat ja. Je hebt ook mensen die na een hersenschudding ineens 6 talen beheersen, piano kunnen spelen en allerlei van dat soort taferelen.
Hij wordt toch al best vroeg in S02 geintroduceerd? Maar ik ben wel ver ja; S03E04 begin ik morgen mee. Moet nu helaas aan school werken.quote:
Ziek ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:25 schreef Push. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die na een ongeluk wel hun eigen moeder kunnen herkennen, maar niet geloven dat zij het is. Komt doordat de neuronen die gaan over de herkenning van gezichten niet kapot is, maar de neuronen die de gevoelens bij gezichten opwekken wel. Die mensen krijgen dus niet hetzelfde gevoel als normaal als ze hun moeder zien, en denken daarom dat het niet hun eigen moeder is. Super vaag
het bevat het meeste Vit D, dat is beter opneembaar dan de pillen.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:58 schreef Push. het volgende:
[..]
Zwei mahl pro Woche. Probeer ik althans.
Doe het vooral voor cholesterol en variatie in eiwittenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het bevat het meeste Vit D, dat is beter opneembaar dan de pillen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 07:11 schreef G.R.S. het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Een prachtige dag voor wat cardio.
ik probeer het maar ik vind het zo gor he vis oooh man....quote:Op maandag 26 mei 2014 01:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het bevat het meeste Vit D, dat is beter opneembaar dan de pillen.
en zalm?quote:Op maandag 26 mei 2014 07:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik probeer het maar ik vind het zo gor he vis oooh man....
talapia gaat wel, even als tonijn uit blik.
Maar ik had van het weekend 3 hargingen gekocht. Man, tegen het kotsen aan op zitten eten lol.
Terwijl mn ouders nog een foto hebben van toen ik 2 of 3 was, dat ik een haring aan het eten ben aan z'n staartje![]()
1x hardcore voedselvergiftiging van een lekkerbek gehad ooit, en sinds dien wordt ik al misselijk van een vislucht![]()
nee dat is dus het meest verschikkelijke wat er is lol.quote:
Lasagne met zalmquote:
dan maar de pillen vit-d en omega-3quote:Op maandag 26 mei 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee dat is dus het meest verschikkelijke wat er is lol.
elke vrijdag was het visdag met patatjes thuis bij m'n ouders, en dan ging m'n moeder zalm doen in de oven. MIJN GOD kotsmisselijk van die graflucht uit die oven zat ik dan aan de frikandellen lol .
omg. dat smell![]()
Van die plakjes gerookte zalm lust ik dan weer wel![]()
![]()
plassen uit je kont....quote:Op maandag 26 mei 2014 08:50 schreef H1N1 het volgende:
Ik heb mogelijk een kleine infectie opgelopen van een broodje rookworst. Cutten gaat wel vlot zo, net voor de vakantie.
Schrale angus.
Ja, rectale marteling. Gisteren 14 keer geweest. Lees net dat het water wordt afgesloten wegens controlequote:Op maandag 26 mei 2014 09:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
plassen uit je kont....
beperkte actieradius
suc6 d'r mee![]()
Godver.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:15 schreef H1N1 het volgende:
Lees net dat het water wordt afgesloten wegens controle. How unfortunate.
Het is maar voor een uur zou je denken. Maar momenteel moet ik 4 keer in t uurquote:
Had ik tijdens festival keer hele hand gedaan, van die remmers, omdat ik die dixies daar te goor vond. 4dagen later - shitting diamonds..quote:Op maandag 26 mei 2014 09:48 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Het is maar voor een uur zou je denken. Maar momenteel moet ik 4 keer in t uur. Tijd voor remmers!
4 dagen? Holy shit, dat is echt gruwelijk. Dan draag je echt 5 kilo kak met je mee.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Had ik tijdens festival keer hele hand gedaan, van die remmers, omdat ik die dixies daar te goor vond. 4dagen later - shitting diamonds..
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:59 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wordt deze week in de tuin opgezet, dem bbq gainzzzz
Ben even druk nu dus later (wellicht) meer:quote:Op maandag 26 mei 2014 10:41 schreef Klokov het volgende:
Cor, http://www.nu.nl/politiek(...)er-grote-steden.html
Groenlinks doet het samen met D66 echt goed in de grote steden (-Rotterdam natuurlijk, PVV de gekste)
Cda stemmers zijn trouwe stemmers itt tokkies die niet snappen waarom je zou moeten stemmen Europees of voor bijv provinciale staten.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben even druk nu dus later (wellicht) meer:
- goede zaak;
- grote aandeel anti-europa is wel iets dat aandacht verdient;
- snap jij waarom er zoveel mensen op het CDA stemmen?
(ik kom ook nog terug op je DM)
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:09 schreef Champy het volgende:
Lol, moest aan een bepaald persoon denken, vooral aan het eind van dit filmpje
http://www.dumpert.nl/med(...)melk_vs_redbull.html
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:59 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wordt deze week in de tuin opgezet, dem bbq gainzzzz
CDA is vooral een betrouwbare partij die stabiliteit met zich meebrengt in welke coalitie dan ook. CDA is een partij die altijd wil regeren. CDA-kabinetten halen het meestal de volle lengte, dat er onder Balkenende 4 kabinetten geweest is volgens mij niet geheel aan het CDA te wijten. Echter was ik 12 toen Balkenende MP werd dus ik heb verder geen achtergrondinformatie.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben even druk nu dus later (wellicht) meer:
- goede zaak;
- grote aandeel anti-europa is wel iets dat aandacht verdient;
- snap jij waarom er zoveel mensen op het CDA stemmen?
(ik kom ook nog terug op je DM)
Ik vind wel dat ze mensen moeten verbannen die anderen iets opleggen.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind wel dat ze religie in de politiek moeten verbannen.
communism 4 lyfequote:Op maandag 26 mei 2014 11:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze mensen moeten verbannen die anderen iets opleggen.
Ik vind het CDA net niks eigenlijk. Zowel die katholieken uit het Zuiden als die gefo's uit het Noorden zijn niet te vertrouwen. En het feit dat ze het landbouwsubsidiecircus in stand willen houden:quote:Op maandag 26 mei 2014 11:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
CDA is vooral een betrouwbare partij die stabiliteit met zich meebrengt in welke coalitie dan ook. CDA is een partij die altijd wil regeren. CDA-kabinetten halen het meestal de volle lengte, dat er onder Balkenende 4 kabinetten geweest is volgens mij niet geheel aan het CDA te wijten. Echter was ik 12 toen Balkenende MP werd dus ik heb verder geen achtergrondinformatie.
Srs, CDA staat in mijn top 5
D66
VVD
PP
CDA
GL
In Nederland is het trouwens een van de weinige partijen die sterk opkomt voor normen en waarden in de samenleving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens: GL heeft het eigenlijk alleen iets minder slecht gedaan dan verwacht.
En m.b.t. de grote steden: eigenlijk is vooral het contrast daar erg groot: veel stemmers op zowel D66 als op de PVV.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vind het CDA net niks eigenlijk. Zowel die katholieken uit het Zuiden als die gefo's uit het Noorden zijn niet te vertrouwen. En het feit dat ze het landbouwsubsidiecircus in stand willen houden:. Aangezien er bijna niemand meer gristelijk is in NL, vraag ik me af waarom er op die partij gestemd wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook niet helemaal mijn partij. Wanneer de D66, VVD en de PP niet bestonden zou ik blanco stemmen. Ik kan mij wel inbeelden waarom mensen op het CDA zouden stemmen maar dat zegt niks omdat ik mij net zo goed kan inbeelden waarom mensen op de PVV stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens: GL heeft het eigenlijk alleen iets minder slecht gedaan dan verwacht.
En m.b.t. de grote steden: eigenlijk is vooral het contrast daar erg groot: veel stemmers op zowel D66 als op de PVV.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Beroven ze tegenwoordig ook al soortgenoten?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben een keer bedreigd door een groep Antillianen met een mes. Ze wilden mn geld. Ik dacht ga geen held uithangen en heb ze maar gewoon het geld gegevenhad iets van 12 euro bij me.
Maarja dat is anders dan iemand die met een mes getrokken op je af rent met het doel je om te brengen.
Lol eten moet wel lekker blijven. Als ik ergens bijna van over m'n nek ga eet ik 't echt niet opquote:Op maandag 26 mei 2014 07:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik probeer het maar ik vind het zo gor he vis oooh man....
tilapia gaat wel, even als tonijn uit blik.
Maar ik had van het weekend 3 hargingen gekocht. Man, tegen het kotsen aan op zitten eten lol.
Terwijl mn ouders nog een foto hebben van toen ik 2 of 3 was, dat ik een haring aan het eten ben aan z'n staartje![]()
1x hardcore voedselvergiftiging van een lekkerbek gehad ooit, en sinds dien wordt ik al misselijk van een vislucht![]()
`quote:Op maandag 26 mei 2014 11:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind wel dat ze religie in de politiek moeten verbannen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vind het CDA net niks eigenlijk. Zowel die katholieken uit het Zuiden als die gefo's uit het Noorden zijn niet te vertrouwen. En het feit dat ze het landbouwsubsidiecircus in stand willen houden:. Aangezien er bijna niemand meer gristelijk is in NL, vraag ik me af waarom er op die partij gestemd wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen enkele politicus is te vertrouwen imho, of het nou een Refo uit de Bible Belt is of een omgeschoold straatschoffie uit de Schilderswijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens: GL heeft het eigenlijk alleen iets minder slecht gedaan dan verwacht.
En m.b.t. de grote steden: eigenlijk is vooral het contrast daar erg groot: veel stemmers op zowel D66 als op de PVV.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Beroven ze tegenwoordig ook al soortgenoten?
[..]
wit brood en lange vingers zijn wel goede darmstoppersquote:Op maandag 26 mei 2014 09:48 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Het is maar voor een uur zou je denken. Maar momenteel moet ik 4 keer in t uur. Tijd voor remmers!
is dat een kabouter?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
Dit werkt ook wel
[ afbeelding ]
En Fathank goede vraag, ik was wel dronken en stoned dus zag een beetje bleek.
Nee een black giant aldus de link.quote:
omg. ook gewoon een groef voor je sluitspier gewoonquote:
heb je foto's?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:27 schreef H1N1 het volgende:
Norrit does the trick. Tyfus wat een anuspijn. Laatste keren gewoon moeten deppen, horror.
/dagboekquote:Op maandag 26 mei 2014 13:27 schreef H1N1 het volgende:
Norrit does the trick. Tyfus wat een anuspijn. Laatste keren gewoon moeten deppen, horror.
Heb n paar uurtjes norrit ingenomen en nu gaat het sinds een uurtje goed. Wil vanavond benen trainen maar de squat zit er niet in gok ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:20 schreef fathank het volgende:
Als je srs 40 keer per dag op de plee zit uit je reet te pissen zou ik ff langs apotheek/drogist gaan en O.R.S halen tegen uitdroging.
Gewoon proberen, vergeet niet te filmen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:25 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Heb n paar uurtjes norrit ingenomen en nu gaat het sinds een uurtje goed. Wil vanavond benen trainen maar de squat zit er niet in gok ik.
Maar goed dat de blauwen dit niet hebben gezienquote:
Gelukkig kunnen die zien wat er stond voor de edit.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Maar goed dat de blauwen dit niet hebben gezien
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Maar goed dat de blauwen dit niet hebben gezien
lolquote:Op maandag 26 mei 2014 14:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen die zien wat er stond voor de edit.
TR gezet
shit, shit, en dat heb ik weer gemist op 10 min naquote:Op maandag 26 mei 2014 14:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
lol
wtf.
het was een plaatje van een met diarree in z'n broek scheitende hardloper onder een spoiler
alleen plaatje deed het niet lol
vuile honten mij een beetje vies maken![]()
@H1N1 ik zou gaan hardlopen vanavond![]()
google afbeeldingen "hardloper diarree"quote:Op maandag 26 mei 2014 14:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
shit, shit, en dat heb ik weer gemist op 10 min na
Vuile pikkedief,quote:Op maandag 26 mei 2014 14:45 schreef Klokov het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Srs Ray, had het plaatje niet eens gezien
Lijkt op zon lavalamp van vroegah.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
Dit werkt ook wel
[ afbeelding ]
En Fathank goede vraag, ik was wel dronken en stoned dus zag een beetje bleek.
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
google afbeeldingen "hardloper diarree"
plaatje links naast die meid met die laptop op de bank in dat gele hemptje 2e regel
whehehehehheh
Ben eigenlijk meer een hartendiefquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Hartje van je verloofde gestolen he.
Legday terwijl je zwaar aan de diarree zitquote:Op maandag 26 mei 2014 14:25 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Heb n paar uurtjes norrit ingenomen en nu gaat het sinds een uurtje goed. Wil vanavond benen trainen maar de squat zit er niet in gok ik.
omdat ik wist dat dat plaatje bestond.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom heb jij gegoogled op hardloper diarree?
Ho lee fuck..ik zag net gewoon en gast met het schijt langs zijn benen.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
omdat ik wist dat dat plaatje bestond.
En H1N1 aan de racekak was en niet ging squatten.
ik wilde hem adviseren te gaan hardlopen, en dan dat plaatje erbij.
maar dat lukte niet, het linkte niet goed, ik haalde het weg, en kreeg gelijk topic raport dreigingen van Klok en CHamp.
En mja, ik braafste jongentje van de klas dit dat. Nu durf ik niet meer
mmpffftttthheheh
Heb nooit gedreigd met een tr vriend, niet mijn woorden verdraaien. Er zijn een paar mensen in dit topic waartegen ik principieel geen TR zet. De enige TR's die ik heb gezet zijn tegen Seto en Teddyburrr (srs).quote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
omdat ik wist dat dat plaatje bestond.
En H1N1 aan de racekak was en niet ging squatten.
ik wilde hem adviseren te gaan hardlopen, en dan dat plaatje erbij.
maar dat lukte niet, het linkte niet goed, ik haalde het weg, en kreeg gelijk topic raport dreigingen van Klok en CHamp.
En mja, ik braafste jongentje van de klas dit dat. Nu durf ik niet meer
mmpffftttthheheh
Hahaha oke..quote:Op maandag 26 mei 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb nooit gedreigd met een tr vriend, niet mijn woorden verdraaien. Er zijn een paar mensen in dit topic waartegen ik principieel geen TR zet. De enige TR's die ik heb gezet zijn tegen Seto en Teddyburrr (srs).
lolquote:Op maandag 26 mei 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb nooit gedreigd met een tr vriend, niet mijn woorden verdraaien. Er zijn een paar mensen in dit topic waartegen ik principieel geen TR zet. De enige TR's die ik heb gezet zijn tegen Seto en Teddyburrr (srs).
wha, ja die ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ho lee fuck..ik zag net gewoon en gast met het schijt langs zijn benen.
Om kutusers erbij te lappen en zodoende een ban aan te smeren.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:59 schreef H1N1 het volgende:
Waarom zou je uberhaupt een TR zetten? Serieuze vraag.
ditquote:Op maandag 26 mei 2014 16:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Om kutusers erbij te lappen en zodoende een ban aan te smeren.
full nsb-mode
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:00 schreef fathank het volgende:
[..]
full nsb-mode
Ook dit, dankzij mijn voorbeeldige gedrag heb ik 0 notes op FOK!quote:Op maandag 26 mei 2014 16:02 schreef fathank het volgende:
En om te voorkomen dat het volledig uit de hand escaleert.
Zolang er maar een nieuwe isquote:
Grijze muis.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ook dit, dankzij mijn voorbeeldige gedrag heb ik 0 notes op FOK!
Jammer dat ze geen zetel hebben gekregenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen zetel hebben gekregen
is wel een voetbal dingentje, zelfde als kaarten aanaaienquote:Op maandag 26 mei 2014 16:00 schreef fathank het volgende:
[..]
full nsb-mode
ik krijg altijd notes van ene M, die heeft de hots on me ofzoquote:Op maandag 26 mei 2014 16:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Grijze muis.
2/3 van m'n notes is positief
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik krijg altijd notes van ene M, die heeft de hots on me ofzo
Ik dacht dat wij allen een broederschap vormden.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:00 schreef fathank het volgende:
[..]
full nsb-mode
Mag je niet zeggen hè, dat heeft mijn eerste ban opgeleverdquote:Op maandag 26 mei 2014 16:41 schreef fathank het volgende:
oh motorbloempje
Die hardlopert/foodbloggert uit engeland toch?
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen hè, dat heeft mijn eerste ban opgeleverd
Foto's?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik voel me zo sexy vandaag..
Heb srs 3 spiegels nu in mijn kamer ( moet oude nog wegdoen).
Dat gevoel heb ik elke ochtend.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Inception bitchquote:
er zijn meer mods met een Mquote:Op maandag 26 mei 2014 16:41 schreef fathank het volgende:
oh motorbloempje
Die hardlopert/foodbloggert uit engeland toch?
Je bent altijd sexy, lekker swingen dor de kamerquote:Op maandag 26 mei 2014 17:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Die passen niet in de Russische Rebusquote:
quote:
quote:
Nee man geen fotos gemaakt.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je bent altijd sexy, lekker swingen dor de kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |