Beter had hij het nog serieuzer genomen, en gelijk zichzelf van kant gemaakt in plaats van eerst andere mensen te vermoorden.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:02 schreef Klokov het volgende:
Beter had die dit niet zo letterlijk genomen:
[ afbeelding ]
wowquote:Op zondag 25 mei 2014 13:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat heb ik al minstens tien keer gelezen vandaag. Best eng.
Die posts in S&G van jou geven mij soms ook een rilling over de rugquote:
Normaal gesproken voelen mensen iets in hun broek.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Die posts in S&G van jou geven mij soms ook een rilling over de rug
Edit: toch welquote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef Panzermaus het volgende:
Heb alle fora tijden niet gevolgd, maar van wat ik van de Google cache begrijp was hij op BB.com/Misc een soort Dima/Schenkstroop. De hele dag trollen met zelfmedelijden-topics en alles.
En dan:
[ afbeelding ]
Shit.
Ik zou ook mezelf van kant maken als ik naar een concert van Katy Perry moest gaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:10 schreef Panzermaus het volgende: Heb net shit gelezen als met de privéjet naar een private concert van Katy Perry in London
Niet waar, je kan prima iets van je leven maken, ook vanuit een wat mindere situatie.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:15 schreef fathank het volgende:
Eens een faalhaas altijd een faalhaas. Niks mis mee dat die rotte genenpoel geen nageslacht meer zal achterlaten. Alleen jammer van de onschuldige slachtoffers. Beter had ie een touw gekocht en ergens diep in t bos zichzelf opgeknoopt.
Eens, kijk maar naar Dima.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet waar, je kan prima iets van je leven maken, ook vanuit een wat mindere situatie.
holy fuckquote:Op zondag 25 mei 2014 16:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Edit: toch wel
http://www.nu.nl/buitenla(...)uisgenoten-neer.html
Tik dit in op google: site:forum.bodybuilding.com "elliot rodgers"quote:Op zondag 25 mei 2014 17:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
holy fuck
meer info hier over? (bb topics zijn zeker verwijderd?)
Klinkt dit jullie ook niet zo bekend.quote:people tried to help him in the threads, he wouldn't listen unfortunately. then it eventually ended up with everyone just thinking he was a master troll
bedoel je iemand op dit forum???quote:Op zondag 25 mei 2014 17:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt dit jullie ook niet zo bekend.
Verbaast mij trouwens niet dat hij op de misc. zat.
Brb driving '95 Accord and being flooded with pussy. Lel u mad Elliot? Zelfs JMF neukt en die rijdt Kia.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Jesus christ wat een manlet struggles had die jongen.
Gek dat jij dat wel doet, toen was jij hier nog helemaal niet geregistreerd.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:24 schreef Klokov het volgende:
Zijn er nog mensen die Groningsegast herinneren?
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gek dat jij dat wel doet, toen was jij hier nog helemaal niet geregistreerd.![]()
![]()
![]()
Dit denk ik ook altijd als ik net klaar ben met m'n workoutquote:Humanity has never accepted me among them, and now I know why. I am more than human. I am superior to them all. I am Elliot Rodger... Magnificent, glorious, supreme, eminent... Divine! I am the closest thing there is to a living god.
Ik heb de politie alvast ingeschakeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:24 schreef no1uknow het volgende:
Die Elliot heeft een manifesto geschreven, lees nu dit:
[..]
Dit denk ik ook altijd als ik net klaar ben met m'n workout
Waarvoor? Een gezonde dosis narcisme?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb de politie alvast ingeschakeld.
Sickening, ligt gewoon een filmscript klaar voor iemand.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:26 schreef no1uknow het volgende:
http://abclocal.go.com/three/kabc/kabc/My-Twisted-World.pdf
What the hell.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:26 schreef no1uknow het volgende:
http://abclocal.go.com/three/kabc/kabc/My-Twisted-World.pdf
Was dat niet die gast die hier zon filmpje postte van een DL en dat lui gingen whinen over zn formquote:Op zondag 25 mei 2014 18:24 schreef Klokov het volgende:
Zijn er nog mensen die Groningsegast herinneren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |