SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierGrom.
Denk het niet, ik zou de laatste OP even bekijken als ik jou was.quote:
Ik vind de OP wel goed zo. Want geen kettlebells.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:31 schreef Klokov het volgende:
Dit is je kans om E-rep te vergaren Teddy, een goede OP is de start van een glansrijke carriere als kwaliteitsuser. Awesome kan je hier meer over vertellen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:34 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik vind de OP wel goed zo. Want geen kettlebells.
Oi oi oi.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk het niet, ik zou de laatste OP even bekijken als ik jou was.
Als je 3 posts plaatst om een nieuw topic te openen zou je op zijn minst de OP kunnen veranderenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:34 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik vind de OP wel goed zo. Want geen kettlebells.
Dat ken echt niet nee. Ga je nu een modje roepen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je 3 posts plaatst om een nieuw topic te openen zou je op zijn minst de OP kunnen veranderen
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:40 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dat ken echt niet nee. Ga je nu een modje roepen?
Mijn OP's zijn gewoon superieur aan die pauperdingen van jullie.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je 3 posts plaatst om een nieuw topic te openen zou je op zijn minst de OP kunnen veranderen
quote:Geachte lezers,
Vandaag is mij ter attentie gekomen dat user Teddyburrr het nalaat om de OP van "DE GYM" te updaten. Dit doet hij desondanks zijn plicht als topicstarter is. Hij schopt hiermee moedwillig andere users tegen het zere been.
Tot overmaat van ramp heeft hij 3 posts in het vorige deel gemaakt om deze vol te maken. Vervolgens heeft hij een nieuw deel geopend. Deze noemt hij vervolgens "no bells". Ik denk dat hij hiermee refereert naar zichzelf maar het woord balls niet kan spellen.
Ter verduidelijking, het oude topic: ONZ / [DE GYM #455] fittie en het nieuwe topic: ONZ / [DE GYM #456] no bells. Zoals ik en nu ook u kunt constateren is er sprake van nalatigheid met betrekking tot het updaten van de OP.
Ik ben tevreden wanneer user Teddyburrr alsnog de OP van "DE GYM" update. Indien hij in gebreke verblijft is het niet meer dan redelijk dat user Teddyburrr een toegangsverbod krijgt tot "DE GYM" of van het algehele FOK FORUM verbannen wordt.
Gewoon in KLB openen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:06 schreef Klokov het volgende:
Krijg geen email van klacht.nl om te publiceren, wat is dit
[..]
wat ben je toch een zielig figuur met je bannen en verbannen, zeker ook voorstander van de politiestaat?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:29 schreef Klokov het volgende:
Hier is die dan: KLB / User Teddyburrr lat het na om de OP van "DE GYM" te updaten
Hopen dat het effect heeft, beken je steun voor mijn initiatief in het topic. Wellicht dat ik nog een petitie start.
Wie zegt dat Klokov voor die ban heeft gezorgd?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat ben je toch een zielig figuur met je bannen en verbannen, zeker ook voorstander van de politiestaat?
ik nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:42 schreef Champy het volgende:
[..]
Wie zegt dat Klokov voor die ban heeft gezorgd?
Je insinueert het welquote:
Ik ben er altijd voor je, ook wanneer je mijn diensten niet nodig hebt. Ik zal je altijd steunenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:41 schreef Awesome_ het volgende:
Beter ben je er ook voor mij klokov als ik ooit jouw diensten nodig heb
quote:
Eens, do you even lift Champy?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je gebruikt moeilijke woorden voor een lifter
DM.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:46 schreef Awesome_ het volgende:
Wow, al dit geweld. Het is maar goed dat de mods dit topic hebben opgeruimd.
Dm me voor printscreens.
Do you even workout your brain?quote:
> Teddyburrr heeft de OP niet geupdatequote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:32 schreef stinkie het volgende:
Wat heb ik gemist?
Korte zinnen met eenvoudige worden graag
Nederlandse les heb je gemist.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:32 schreef stinkie het volgende:
Wat heb ik gemist?
Korte zinnen met eenvoudige worden graag
wat zegt ie allemaal in de dm's?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
> Teddyburrr heeft de OP niet geupdate
> Klacht ingediend op klacht.nl
> Klacht ingediend in de KLB
> Word nu uitgescholden per dm
Mag ik niet openbaar maken maar er reken maar op dat de grote K wordt gebruikt.quote:
dat komt omdat je lang bent, anders had hij de kleine k gebruikt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mag ik niet openbaar maken maar er reken maar op dat de grote K wordt gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |