nee dat is dus het meest verschikkelijke wat er is lol.quote:
Lasagne met zalmquote:
dan maar de pillen vit-d en omega-3quote:Op maandag 26 mei 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee dat is dus het meest verschikkelijke wat er is lol.
elke vrijdag was het visdag met patatjes thuis bij m'n ouders, en dan ging m'n moeder zalm doen in de oven. MIJN GOD kotsmisselijk van die graflucht uit die oven zat ik dan aan de frikandellen lol .
omg. dat smell![]()
Van die plakjes gerookte zalm lust ik dan weer wel![]()
![]()
plassen uit je kont....quote:Op maandag 26 mei 2014 08:50 schreef H1N1 het volgende:
Ik heb mogelijk een kleine infectie opgelopen van een broodje rookworst. Cutten gaat wel vlot zo, net voor de vakantie.
Schrale angus.
Ja, rectale marteling. Gisteren 14 keer geweest. Lees net dat het water wordt afgesloten wegens controlequote:Op maandag 26 mei 2014 09:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
plassen uit je kont....
beperkte actieradius
suc6 d'r mee![]()
Godver.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:15 schreef H1N1 het volgende:
Lees net dat het water wordt afgesloten wegens controle. How unfortunate.
Het is maar voor een uur zou je denken. Maar momenteel moet ik 4 keer in t uurquote:
Had ik tijdens festival keer hele hand gedaan, van die remmers, omdat ik die dixies daar te goor vond. 4dagen later - shitting diamonds..quote:Op maandag 26 mei 2014 09:48 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Het is maar voor een uur zou je denken. Maar momenteel moet ik 4 keer in t uur. Tijd voor remmers!
4 dagen? Holy shit, dat is echt gruwelijk. Dan draag je echt 5 kilo kak met je mee.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Had ik tijdens festival keer hele hand gedaan, van die remmers, omdat ik die dixies daar te goor vond. 4dagen later - shitting diamonds..
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:59 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wordt deze week in de tuin opgezet, dem bbq gainzzzz
Ben even druk nu dus later (wellicht) meer:quote:Op maandag 26 mei 2014 10:41 schreef Klokov het volgende:
Cor, http://www.nu.nl/politiek(...)er-grote-steden.html
Groenlinks doet het samen met D66 echt goed in de grote steden (-Rotterdam natuurlijk, PVV de gekste)
Cda stemmers zijn trouwe stemmers itt tokkies die niet snappen waarom je zou moeten stemmen Europees of voor bijv provinciale staten.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben even druk nu dus later (wellicht) meer:
- goede zaak;
- grote aandeel anti-europa is wel iets dat aandacht verdient;
- snap jij waarom er zoveel mensen op het CDA stemmen?
(ik kom ook nog terug op je DM)
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:09 schreef Champy het volgende:
Lol, moest aan een bepaald persoon denken, vooral aan het eind van dit filmpje
http://www.dumpert.nl/med(...)melk_vs_redbull.html
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:59 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wordt deze week in de tuin opgezet, dem bbq gainzzzz
CDA is vooral een betrouwbare partij die stabiliteit met zich meebrengt in welke coalitie dan ook. CDA is een partij die altijd wil regeren. CDA-kabinetten halen het meestal de volle lengte, dat er onder Balkenende 4 kabinetten geweest is volgens mij niet geheel aan het CDA te wijten. Echter was ik 12 toen Balkenende MP werd dus ik heb verder geen achtergrondinformatie.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben even druk nu dus later (wellicht) meer:
- goede zaak;
- grote aandeel anti-europa is wel iets dat aandacht verdient;
- snap jij waarom er zoveel mensen op het CDA stemmen?
(ik kom ook nog terug op je DM)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |