quote:Op zondag 25 mei 2014 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sinds deze video heb ik de meeste respect voor hem verloren.
quote:I wish i was high when i watched this...Kings, swords,dragons, rising boats, and tyrant baby kings...I thought Game of Thrones was on Sunday nights?

Gelukkig ben ik 2 maanden lang in Israël geweest voor krav maga training, hij maakt geen kans tegenover mij.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Denk dat je dat vies tegen valt, iemand compleet loco voor je snufferd die met een mes loopt te zwaaien. Ben je een knappe jongen als je zo iemand weet te ontwapenen en rustig kan blijven op het moment dat je compleet stijf staat van de adrenaline en diegene alsnog overhoop steekt puur op instinct.

Whehehe.quote:
Lol, nsis.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik 2 maanden lang in Israël geweest voor krav maga training, hij maakt geen kans tegenover mij.

kuteindequote:Op zondag 25 mei 2014 23:35 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik ooit bedreigd of in elkaar geslagen zou worden zou ik denk ik een zieke Law Abiding Citizen zetten.

quote:Op zondag 25 mei 2014 23:35 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik ooit bedreigd of in elkaar geslagen zou worden zou ik denk ik een zieke Law Abiding Citizen zetten.
Zou ik ook doen met 100 euro in de portomonnee, is het risico niet waard.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben een keer bedreigd door een groep Antillianen met een mes. Ze wilden mn geld. Ik dacht ga geen held uithangen en heb ze maar gewoon het geld gegevenhad iets van 12 euro bij me.
Maarja dat is anders dan iemand die met een mes getrokken op je af rent met het doel je om te brengen.

Ja precies. Kijk als het 1 tegen 1 is en een gast wil je echt ombrengen ipv alleen bang maken, dan ga je echt wel los. Ja of je rent heel hard wegquote:Op zondag 25 mei 2014 23:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou ik ook doen met 100 euro in de portomonnee, is het risico niet waard.

Hahaha, vage shit is dat ja. Je hebt ook mensen die na een hersenschudding ineens 6 talen beheersen, piano kunnen spelen en allerlei van dat soort taferelen.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hahahaha wtf op Fox een vrouw die ineens met een Chinees accent praat door een soort van hersenstoring ofzogewoon een blanke, Britse vrouw.

sick dat je daar nu al bent mang.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé.
Nu ik trouwens GoT kijk; JaqenHghar.

Foreign accent syndrome, fucking vetquote:Op maandag 26 mei 2014 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hahahaha wtf op Fox een vrouw die ineens met een Chinees accent praat door een soort van hersenstoring ofzogewoon een blanke, Britse vrouw.

Er zijn ook mensen die na een ongeluk wel hun eigen moeder kunnen herkennen, maar niet geloven dat zij het is. Komt doordat de neuronen die gaan over de herkenning van gezichten niet kapot is, maar de neuronen die de gevoelens bij gezichten opwekken wel. Die mensen krijgen dus niet hetzelfde gevoel als normaal als ze hun moeder zien, en denken daarom dat het niet hun eigen moeder is. Super vaagquote:Op maandag 26 mei 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, vage shit is dat ja. Je hebt ook mensen die na een hersenschudding ineens 6 talen beheersen, piano kunnen spelen en allerlei van dat soort taferelen.

Idd echt apart zijn dat soort dingen, fascinerend.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, vage shit is dat ja. Je hebt ook mensen die na een hersenschudding ineens 6 talen beheersen, piano kunnen spelen en allerlei van dat soort taferelen.

Hij wordt toch al best vroeg in S02 geintroduceerd? Maar ik ben wel ver ja; S03E04 begin ik morgen mee. Moet nu helaas aan school werken.quote:
Ziek ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:25 schreef Push. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die na een ongeluk wel hun eigen moeder kunnen herkennen, maar niet geloven dat zij het is. Komt doordat de neuronen die gaan over de herkenning van gezichten niet kapot is, maar de neuronen die de gevoelens bij gezichten opwekken wel. Die mensen krijgen dus niet hetzelfde gevoel als normaal als ze hun moeder zien, en denken daarom dat het niet hun eigen moeder is. Super vaag

het bevat het meeste Vit D, dat is beter opneembaar dan de pillen.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:58 schreef Push. het volgende:
[..]
Zwei mahl pro Woche. Probeer ik althans.

Doe het vooral voor cholesterol en variatie in eiwittenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het bevat het meeste Vit D, dat is beter opneembaar dan de pillen.

quote:Op maandag 26 mei 2014 07:11 schreef G.R.S. het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Een prachtige dag voor wat cardio.

ik probeer het maar ik vind het zo gor he vis oooh man....quote:Op maandag 26 mei 2014 01:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het bevat het meeste Vit D, dat is beter opneembaar dan de pillen.

en zalm?quote:Op maandag 26 mei 2014 07:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik probeer het maar ik vind het zo gor he vis oooh man....
talapia gaat wel, even als tonijn uit blik.
Maar ik had van het weekend 3 hargingen gekocht. Man, tegen het kotsen aan op zitten eten lol.
Terwijl mn ouders nog een foto hebben van toen ik 2 of 3 was, dat ik een haring aan het eten ben aan z'n staartje![]()
1x hardcore voedselvergiftiging van een lekkerbek gehad ooit, en sinds dien wordt ik al misselijk van een vislucht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |