Ik vond deze wel mooi:quote:Op zondag 25 mei 2014 19:24 schreef no1uknow het volgende:
Die Elliot heeft een manifesto geschreven, lees nu dit:
[..]
Dit denk ik ook altijd als ik net klaar ben met m'n workout
quote:Are you a "Nice Guy" frustrated with women because they won't have sex with you? Tip: Fuck you. The world doesnt owe you shit.
Voor zijn vader jaquote:Op zondag 25 mei 2014 19:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sickening, ligt gewoon een filmscript klaar voor iemand.
Zou moreel wel heel erg verwerpelijk zijnquote:
Goed pro choice argument.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:53 schreef Jahr00n het volgende:
Toch redelijk kut, helpt je zoon je complete carriere in een middagje helemaal om zeep.
Endorfine + narcisme + roid shot = I am godquote:Op zondag 25 mei 2014 19:24 schreef no1uknow het volgende:
Die Elliot heeft een manifesto geschreven, lees nu dit:
[..]
Dit denk ik ook altijd als ik net klaar ben met m'n workout
EEn foto van jeroentje die klaar staatquote:Op zondag 25 mei 2014 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik zit klaar met de knuppel in de hand om voluit te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol egt voor sgutquote:Op zondag 25 mei 2014 21:29 schreef Push. het volgende:
Oh wacht laat maar dacht dat dit over Elliot Hulse gingDat is ook zo'n zak namelijk
Was respect al kwijt, hij heeft het niet kunnen terugwinnen desondanks deze mooie poging:quote:Op zondag 25 mei 2014 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sinds deze video heb ik de meeste respect voor hem verloren.
Denk dat je dat vies tegen valt, iemand compleet loco voor je snufferd die met een mes loopt te zwaaien. Ben je een knappe jongen als je zo iemand weet te ontwapenen en rustig kan blijven op het moment dat je compleet stijf staat van de adrenaline en diegene alsnog overhoop steekt puur op instinct.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:26 schreef Klokov het volgende:
Had die bij mij niet hoeven doen inderdaad, dan was er niemand dood geweest (hij ook niet)
Wat een pretentieuze eikel is t ookquote:Op zondag 25 mei 2014 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sinds deze video heb ik de meeste respect voor hem verloren.
Hij ziet niet sterk uit oid. Denk dat ik hem had kunnen hebben, heb sicke kicks in huis. <1,80 kan ik met bijna volle kracht tegen het hoofd raken. Maar goed, voor hetzelfde geld lig je te tukken en ben je bij voorbaat kansloosquote:Op zondag 25 mei 2014 23:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Denk dat je dat vies tegen valt, iemand compleet loco voor je snufferd die met een mes loopt te zwaaien. Ben je een knappe jongen als je zo iemand weet te ontwapenen en rustig kan blijven op het moment dat je compleet stijf staat van de adrenaline en diegene alsnog overhoop steekt puur op instinct.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |