Poll: Wie wint de Champions Leaguequote:
Real maakt ook niet bepaald een frisse indruk meer.. De titel lag voor het oprapen maar ze hebben het gewoon weggegooid.. geldt ook voor Barca trouwens.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:09 schreef opreis het volgende:
Atletico is op, dat zag je ook al tegen Barcelona. Denk niet dat ze het Real erg moeilijk kunnen maken
Maar Real heeft bredere selectie/betere alternatieven achter de handquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Real maakt ook niet bepaald een frisse indruk meer.. De titel lag voor het oprapen maar ze hebben het gewoon weggegooid.. geldt ook voor Barca trouwens.
De druk op Real is zo groot.. zou me niet verbazen als dat tegen hen gaat werken. Vamos Atleti
Klopt maar dit is 1 wedstrijd op zich.. Atleti is op maar gaat nog 1x alles geven, opgezweept door de Grote Leider Simeone.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar Real heeft bredere selectie/betere alternatieven achter de hand
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
https://vine.co/v/MwhedVD0Fq5
Costa lijkt fit
Atletico heeft een hogere schuld.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:39 schreef Old_Pal het volgende:
Ik hoop ook op Atletico. Real heeft mooie spelers maat ik vind het een klote club met ongelofelijk hoge schulden.
Atletico ook..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:39 schreef Old_Pal het volgende:
Ik hoop ook op Atletico. Real heeft mooie spelers maat ik vind het een klote club met ongelofelijk hoge schulden.
Voor duuzend euro beur je mss nog een kaartje op de zwerte marktquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:35 schreef Toto69 het volgende:
Straks naar het stadionsfeertje proeven.
Helaas geen kaartje
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor duuzend euro beur je mss nog een kaartje op de zwerte markt
is eerlijk hoor
Real scoort ook met counters.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:58 schreef theunderdog het volgende:
Atletico gaat deze wedstrijd sowieso winnen. Ze verdedigen ijzersterk, en scoren met counters.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:51 schreef JanCees het volgende:
10 10 10 10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, maar ze zijn aanvallend veel beter dan Atletico, alleen verdedigend vind ik Real weer minder.quote:
check mijn bericht op pagina 1quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor duuzend euro beur je mss nog een kaartje op de zwerte markt
is eerlijk hoor
Cristianoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk 2-1 voor Real Madrid. CR7 maakt de 2 goals voor Real
wat is er nou belangrijker dan de finale van de CLquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef alors het volgende:
Ik kan niet kijken maar ik kijk wel af en toe hier.
voor wie ben je?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:53 schreef KingRoland het volgende:
Atletiiii
ben wel bang voor de combinatie Davy en Stijn dat is wel de CR7 + Bale combinatie op FOK!.
Sukkel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Gvd problemen om nieuwe tv aan te sluiten
Waarom kan je niet kijken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef alors het volgende:
Voetbal is oorlog gaat een nieuwe betekenis krijgen vanavondquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En Ronaldo moet oppassen voor het WK
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog gaat een nieuwe betekenis krijgen vanavond
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit , maar dan met een bebloed gezicht
Zwerver Juanfran mag ookquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou geweldig zijn als Godin god dit doet.
rm verliezen = ronaldo huillie huilliequote:
idiootgodquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Gvd problemen om nieuwe tv aan te sluiten
Ik ben nu een beetje downiegod .quote:
Derby ook goed?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
rm verliezen = ronaldo huillie huillie
welk merk?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje downiegod .
Maar het is gelukt . Ziek groot scherm god :p
LGquote:
ratatatataquote:
14-18quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
2-1 Real
Minuut 14-18 scoort Ronaldo de 1-0
Minuut 40-45 maakt Atletico gelijk
Minuut 55-75 maakt Ronaldo de 2-1
We liggen allemaal in rep en roer hierdoor. Derhalve zult u verplicht zijn wel aanwezig te zijn om de rust te bewaren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
De kans is aanwezig dat jullie mijn legendarische bijdrages aan dit topic zullen moeten missen.
Kunnen ze de wedstrijd dan niet even verzetten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
De kans is aanwezig dat jullie mijn legendarische bijdrages aan dit topic zullen moeten missen.
Khediraquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:37 schreef Anoonumos het volgende:
Real Madrid XI: Casillas, Carvajal, Varane, Ramos, Coentrao, Khedira, Modric, Di María, Bale, Cristiano, Benzema
Atletico XI: Courtois; Juanfran, Miranda, Godin, Filipe; Gabi, Tiago, Koke, Raúl García; Villa and Costa
Pfff...
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:37 schreef Anoonumos het volgende:
Real Madrid XI: Casillas, Carvajal, Varane, Ramos, Coentrao, Khedira, Modric, Di María, Bale, Cristiano, Benzema
Atletico XI: Courtois; Juanfran, Miranda, Godin, Filipe; Gabi, Tiago, Koke, Raúl García; Villa and Costa
Pfff...
Hahaha!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wim Kieft schijnt groot fan van hem te zijn.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wim Kieft schijnt groot fan van hem te zijn.
Kom op man, dat was briljant. Zonder degelijke topposts ga je het de hele avond moeten doen. Bereid je maar alvast voor.quote:
Nee, maar ik lach ook. Ik vind hem leuk. Je bedoelt toch dat Koke op Coke lijkt ( waar Wim jarenlang verslaafd aan was? )quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kom op man, dat was briljant. Zonder degelijke topposts ga je het de hele avond moeten doen. Bereid je maar alvast voor.
Niemand kan zeggen dat jij niet bijzonder snel van begrip bent.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, maar ik lach ook. Ik vind hem leuk. Je bedoelt toch dat Koke op Coke lijkt ( waar Wim jarenlang verslaafd aan was? )
Tot mijn grote spijt zal ik niet mee posten omdat ik bezoek heb.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Davy. Wat bijzonder gezellig dat je er voor gekozen hebt om mee te kijken.
Bezoek?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tot mijn grote spijt zal ik niet mee posten omdat ik bezoek heb.
Mvg Davy
Vind je? Het valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bezoek?Dat mensen in je huis komen enzo?
Wow, spannend.Veel plezier.
jaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:02 schreef DaveDave09 het volgende:
win-win dit
winst atletico: cr7 huilings
winst real: cr7 huilings
==
profit
Zullen we afspreken dat we op deze mooie avond niet op een dergelijke sarcastische manier toenadering tot elkaar zoeken?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand kan zeggen dat jij niet bijzonder snel van begrip bent.
Maar wedstrijden van rivaliserende clubs die niet dicht bij elkaar spelen worden ook geen derby genoemd. Waarom een wedstrijd tussen Madrileense clubs in Lissabon dan wel?quote:
Iedereen heeft wel een voorkeur. Beter dan die schijnheilige Jack.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
Als analyticus moet je objectief zijn.... Is uitgesproken voor Atleti of tegen Real. Youri Mulder.
Ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:10 schreef Tchock het volgende:
De basiself van Atletico kostten in transfers nog niet de helft van Bale. Totaal van Atleti is 10% van de basiself van Real.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En toch meer schuld hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:10 schreef Tchock het volgende:
De basiself van Atletico kostten in transfers nog niet de helft van Bale. Totaal van Atleti is 10% van de basiself van Real.
quote:
Was wel zonde.. van de andere kant, die hadden kansloos verloren van Bayern, dus dit is beter.quote:
Waarom sterretje achter Diego Costa?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:10 schreef Tchock het volgende:
Dat komt omdat ze helemaal kapot gemaakt zijn door de voorzitter. Gil y Gil heeft die club echt aan de rand van de afgrond gebracht (en realistisch gezien zelfs er overheen). Toen hij aantrad was het een topclub, na een paar jaar nog kampioen geworden en toen intern alles zo verneukt dat ze naar de tweede divisie degradeerdenquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom sterretje achter Diego Costa?
Hebben investeerders aandelen in hem?
quote:*Atlético Madrid nam Diego Costa in 2007 officieel voor 3,5 miljoen euro over van Sporting Braga, maar een aanzienlijk deel van zijn transferrechten is in bezit van derde partijen.
Hoeveel schulden hebben ze dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze helemaal kapot gemaakt zijn door de voorzitter. Gil y Gil heeft die club echt aan de rand van de afgrond gebracht (en realistisch gezien zelfs er overheen). Toen hij aantrad was het een topclub, na een paar jaar nog kampioen geworden en toen intern alles zo verneukt dat ze naar de tweede divisie degradeerden
De schulden die ze nu hebben zijn veelal nog vanuit die periode.
Hoi DePinoquote:
Meer dan een half miljard euroquote:
whatte?quote:
Eigenlijk ben ik gewoon jaloers om wat ze presteren met deze spelers.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze helemaal kapot gemaakt zijn door de voorzitter. Gil y Gil heeft die club echt aan de rand van de afgrond gebracht (en realistisch gezien zelfs er overheen). Toen hij aantrad was het een topclub, na een paar jaar nog kampioen geworden en toen intern alles zo verneukt dat ze naar de tweede divisie degradeerden
De schulden die ze nu hebben zijn veelal nog vanuit die periode.
Hij duur maar 2 minuut 20quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zet ook deze nummer op komende half uur
Hoe is het daar?quote:
noggeneukt?quote:
Wat?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barcelona juicht voor Atletico.
Raar, want dat is ook gewoon Madrid.
maar ze haten real en niet atletiquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tja, voor barca is het kiezen tussen 2 bakken strontquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een beetje als Ajacieden die voor Sparta juichen mochten die ooit nog een keer tegen Feyenoord komen te spelen. Lijkt me niet zo raar.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:27 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Tja, voor barca is het kiezen tussen 2 bakken stront
Heel Nederlandquote:
Het is het 'wij zijn tegen de hoofdstad'-gebaar waarom Madrid in eerste instantie de grote rivaal is van Barcelona. Natuurlijk is Real de belichaming ervan, maar het is onlogisch om dan ineens Atletico te waarderen. Het is in niets vergelijkbaar met een, say, Sparta.quote:
Helemaal niet vergelijkbaar dus, alleen als je de historie weg zou halen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een beetje als Ajacieden die voor Sparta juichen mochten die ooit nog een keer tegen Feyenoord komen te spelen. Lijkt me niet zo raar.
Jawel. Dacht alleen verkeerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede edit. Weet je niet waar Twente ligt?
Wat maakt 't eigenlijk uit, barca heeft dit jaar helemaal niks en 't is toch wel erg zielig om dan te hopen dat of atletico of real verliest, ze schieten er geen reet mee op.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is het 'wij zijn tegen de hoofdstad'-gebaar waarom Madrid in eerste instantie de grote rivaal is van Barcelona. Natuurlijk is Real de belichaming ervan, maar het is onlogisch om dan ineens Atletico te waarderen. Het is in niets vergelijkbaar met een, say, Sparta.
In een pyjama slapen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ruud is gewoon supporter, die slaapt in een Madrid pyjama.
jij slaapt toch ook in een GGMM pyjamaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ruud is gewoon supporter, die slaapt in een Madrid pyjama.
Zonde van je ¤100.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
50je real en 50je funbet op cr7 man of the match
En gras is groen, tenzij het geel isquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:32 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dit lijkt me echt een zeer riskante wedstrijd om op te wedden, finales zijn altijd heel anders dan normale wedstrijden.
moet watquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:32 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dit lijkt me echt een zeer riskante wedstrijd om op te wedden, finales zijn altijd heel anders dan normale wedstrijden.
ORLY?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:32 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Twee helften zijn nooit hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:32 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Zeker om twee keer op hetzelfde te wedden (als Ronaldo MotM wordt moet Real haast wel winnen en andersom is de kans ook groot dat ze overlappen).quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:32 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Tenzij ze wel hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee helften zijn nooit hetzelfde.
Twee wedstrijden ook niet.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tenzij ze wel hetzelfde zijn.
Maar dat is logisch.
Ik denk dat ik maar eens een baggertopic open in KLB, daar wordt nu immers niet gemod.quote:
Bale, di maria, benzema...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
maar ff serieus, iets zegt me dat Atletico gaat winnen door de passie en strijd. Ze gaan ronaldo blokkeren van alle kanten.
was echt slecht van ze.quote:
hoi paul wat een eer om met jou in een topic te zijn jij foklegendequote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:35 schreef Paul het volgende:
Jeroen Grueter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LOLquote:
Had je dat artikel gelezen dat dat de financieel belangrijkste wedstrijd van het jaar is?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was echt slecht van ze.
Hele wedstrijd veul sterker, 100 kansenman meer
manman
Dat snap ik, je mag best in de rust m'n handtekeningquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoi paul wat een eer om met jou in een topic te zijn jij foklegende
Klopt, daarom moeten clubs die degraderen ook echt heel snel promoveren anders word het lastig.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had je dat artikel gelezen dat dat de financieel belangrijkste wedstrijd van het jaar is?En niet de CL-finale van zo?
zeldaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit The legend of zelda met al die triforces?
wat voor muziek luister jij dan in je vrije tijd?quote:
Dat doe jij al veel te vaak!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een baggertopic open in KLB, daar wordt nu immers niet gemod.
maandenlang*quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:38 schreef superniger het volgende:
En hier oefen ja dan maanden lang voor
Ik zing zelfquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat voor muziek luister jij dan in je vrije tijd?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |