Poll: Wie wint de Champions Leaguequote:
Real maakt ook niet bepaald een frisse indruk meer.. De titel lag voor het oprapen maar ze hebben het gewoon weggegooid.. geldt ook voor Barca trouwens.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:09 schreef opreis het volgende:
Atletico is op, dat zag je ook al tegen Barcelona. Denk niet dat ze het Real erg moeilijk kunnen maken
Maar Real heeft bredere selectie/betere alternatieven achter de handquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Real maakt ook niet bepaald een frisse indruk meer.. De titel lag voor het oprapen maar ze hebben het gewoon weggegooid.. geldt ook voor Barca trouwens.
De druk op Real is zo groot.. zou me niet verbazen als dat tegen hen gaat werken. Vamos Atleti
Klopt maar dit is 1 wedstrijd op zich.. Atleti is op maar gaat nog 1x alles geven, opgezweept door de Grote Leider Simeone.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar Real heeft bredere selectie/betere alternatieven achter de hand
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
https://vine.co/v/MwhedVD0Fq5
Costa lijkt fit
Atletico heeft een hogere schuld.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:39 schreef Old_Pal het volgende:
Ik hoop ook op Atletico. Real heeft mooie spelers maat ik vind het een klote club met ongelofelijk hoge schulden.
Atletico ook..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:39 schreef Old_Pal het volgende:
Ik hoop ook op Atletico. Real heeft mooie spelers maat ik vind het een klote club met ongelofelijk hoge schulden.
Voor duuzend euro beur je mss nog een kaartje op de zwerte marktquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:35 schreef Toto69 het volgende:
Straks naar het stadionsfeertje proeven.
Helaas geen kaartje
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor duuzend euro beur je mss nog een kaartje op de zwerte markt
is eerlijk hoor
Real scoort ook met counters.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:58 schreef theunderdog het volgende:
Atletico gaat deze wedstrijd sowieso winnen. Ze verdedigen ijzersterk, en scoren met counters.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:51 schreef JanCees het volgende:
10 10 10 10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, maar ze zijn aanvallend veel beter dan Atletico, alleen verdedigend vind ik Real weer minder.quote:
check mijn bericht op pagina 1quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor duuzend euro beur je mss nog een kaartje op de zwerte markt
is eerlijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |