Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
• Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden!
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier weer verder:
Alberto klust graag wat bij.
Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?!
En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
Een of andere docent van de Hanze Hogeschool heeft zijn leerlingen de opdracht gegeven om een blog op een forum te posten, zo konden ze reactie's uitlokken. Blijkbaar heeft hij FOK! genoemd want er komen nu allemaal leerlingen ( newbies ) naar FOK! die lange lappen tekst zonder ook maar enige aanleiding op het forum neergooien. Zie bovenstaand topic voor meer details
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Een of andere docent van de Hanze Hogeschool heeft zijn leerlingen de opdracht gegeven om een blog op een forum te posten, zo konden ze reactie's uitlokken. Blijkbaar heeft hij FOK! genoemd want er komen nu allemaal leerlingen ( newbies ) naar FOK! die lange lappen tekst zonder ook maar enige aanleiding op het forum neergooien. Zie bovenstaand topic voor meer details
Moet morgen vroeg bellen hoe en wat de bedoeling is. Omdat het vandaag ietsjes later was geworden. Kwam ik niet meer uit met de minimale 9 uur dagelijkse rust van de wetgevahhh
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Moet morgen vroeg bellen hoe en wat de bedoeling is. Omdat het vandaag ietsjes later was geworden. Kwam ik niet meer uit met de minimale 9 uur dagelijkse rust van de wetgevahhh
Hoop het, maakt de kans groot
* Studiotje gaat proberen eerder naar huis te gaan omdat vandaag 5 uur overgewerkt
Doe dat. Ik heb vandaag mijn deadline voor mijn conceptversie van mijn scriptie. Ik ben nog niet klaar, maar ik kan iets specifieks niet op het goddamn internet vinden.
Doe dat. Ik heb vandaag mijn deadline voor mijn conceptversie van mijn scriptie. Ik ben nog niet klaar, maar ik kan iets specifieks niet op het goddamn internet vinden.
Ik heb serieus meerdere zoektermen geprobeerd/gecombineerd/uitgesloten, zelfs sites geprobeerd die meerdere zoekmachines tegelijk doorzoeken, maar tot op heden zie ik nog vrij weinig. 1 site gevonden, ja. Maar dan mag ik voor hun onderzoek gelijk eurootje of 400 neertellen voor hun onderzoek. Dat gaat mij te ver.
Ik heb serieus meerdere zoektermen geprobeerd/gecombineerd/uitgesloten, zelfs sites geprobeerd die meerdere zoekmachines tegelijk doorzoeken, maar tot op heden zie ik nog vrij weinig. 1 site gevonden, ja. Maar dan mag ik voor hun onderzoek gelijk eurootje of 400 neertellen voor hun onderzoek. Dat haat mij te ver.
Je bent zelf gezellig Ja ik zit nu ook op het werk momenteel saai want vriend zit in Sevilla voor het weekend dus ik mot mezelf vermaken. Morgen CL finale bezoeken (buiten tstadion helaas)
Je bent zelf gezellig Ja ik zit nu ook op het werk momenteel saai want vriend zit in Sevilla voor het weekend dus ik mot mezelf vermaken. Morgen CL finale bezoeken (buiten tstadion helaas)
hoe is het in MER land
Ga dan werken joh, man man man.
In MER land is het rustig. Ik moet nu werken aan deadline voor maandag, maar totaal geen zin.
Dit heb ik ook Veel mensen vinden het juist relaxed dat ze geld verdienen terwijl ze zitten te schijten. Ik heb echt nog nooit gescheten op werk of stage
In MER land is het rustig. Ik moet nu werken aan deadline voor maandag, maar totaal geen zin.
Gisteren wel pvda gestemd
[..]
Dit heb ik ook Veel mensen vinden het juist relaxed dat ze geld verdienen terwijl ze zitten te schijten. Ik heb echt nog nooit gewerkt op werk of stage
Ik heb serieus meerdere zoektermen geprobeerd/gecombineerd/uitgesloten, zelfs sites geprobeerd die meerdere zoekmachines tegelijk doorzoeken, maar tot op heden zie ik nog vrij weinig. 1 site gevonden, ja. Maar dan mag ik voor hun onderzoek gelijk eurootje of 400 neertellen voor hun onderzoek. Dat gaat mij te ver.
Gisteren wel pvda gestemd
[..]
Dit heb ik ook Veel mensen vinden het juist relaxed dat ze geld verdienen terwijl ze zitten te schijten. Ik heb echt nog nooit gescheten op werk of stage
Op vrijdag 23 mei 2014 18:10 schreef Stickertje het volgende: stel je voor dat er ineens een loslopende autist naar je toe komt en zegt 'Ik herken je van een foto'
Kan niet, die lopen niet buiten en die spreken je niet aan
Op vrijdag 23 mei 2014 18:10 schreef Stickertje het volgende: stel je voor dat er ineens een loslopende autist naar je toe komt en zegt 'Ik herken je van een foto'
Welk vliegveld vlieg je dan? En hoeveel was je kwijt? Ik had namelijk vorige zomer ook gekeken, maar prijs was minimaal 160
Schiphol - Berlijn Tegel. Hoeveel de ticket was weet ik niet, was een combi met hotel voor 4 nachten. Maar als je de normale kosten van het hotel er af haalt hou je 50/60 euro over voor de vlucht
Schiphol - Berlijn Tegel. Hoeveel de ticket was weet ik niet, was een combi met hotel voor 4 nachten. Maar als je de normale kosten van het hotel er af haalt hou je 50/60 euro over voor de vlucht
Oh nice Met wie ga je eigenlijk? Ik heb eventueel nog wel een paar leuke plekjes in Berlijn voor je als je wilt weten?
Op vrijdag 23 mei 2014 22:46 schreef Mansjester het volgende: Even een leuk stukje van een kaart van Berlijn nagemaakt voor mijn goede forumvriend Studiotje
Op zaterdag 24 mei 2014 01:31 schreef Stickertje het volgende: banaan wordt emo als je over zijn werk praat.. zeker stressvol om nieuwe pakken melk achteraan te zetten en er een stickertje op te plakken