het was niet gênantquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Flippiee het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)fa-90bf-6fc856e0dc77
Merel had last van een klunsmomentje bij RTL.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was precies mijn gedachte, maar ik vond het zo gemeen om het te zeggen
Haten op mijquote:
One love bro <3quote:
Als je een beetje stevig door trapt gaat een vrachtauto vanzelf wel roken. En dit is nog een euro4 motor dus ook niet helemaal meer de nieuwste.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom laat de vrachtwagen scheten? O.o
heb je wel eerst aan KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS gevraagd of je mag filmen tijdens rijden?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als je een beetje stevig door trapt gaat een vrachtauto vanzelf wel roken. En dit is nog een euro4 motor dus ook niet helemaal meer de nieuwste.
Ssssttth niet verder vertellenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb je wel eerst aan KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS gevraagd of je mag filmen tijdens rijden?
Koos kan best weleens een uitzondering makenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb je wel eerst aan KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS gevraagd of je mag filmen tijdens rijden?
Eenschquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:37 schreef Starm het volgende:
[..]
Koos kan best weleens een uitzondering maken
ik denk dat als KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSS dit zo ziet dat hij wcpot billenkoek gaat gevenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:37 schreef Starm het volgende:
[..]
Koos kan best weleens een uitzondering maken
Heul niet Koos zal trosts op mij zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik denk dat als KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSS dit zo ziet dat hij wcpot billenkoek gaat geven
Sinds de laatste tank beurt heb ik een verbruik van 2.89 kilometer per literquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |