Jouw. Maar verder : 'tamp on.'quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zie je het verband met jou aanwezigheid?
Inb4 een maandverband grap ofzo van Tong
Ja altijd leukquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lekker knikkeren met appelen ja tog
quote:
Doe dat. Ik heb vandaag mijn deadline voor mijn conceptversie van mijn scriptie. Ik ben nog niet klaar, maar ik kan iets specifieks niet op het goddamn internet vinden.quote:
beter zoekenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dat. Ik heb vandaag mijn deadline voor mijn conceptversie van mijn scriptie. Ik ben nog niet klaar, maar ik kan iets specifieks niet op het goddamn internet vinden.
Tja MER hequote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dat. Ik heb vandaag mijn deadline voor mijn conceptversie van mijn scriptie. Ik ben nog niet klaar, maar ik kan iets specifieks niet op het goddamn internet vinden.
Ik heb serieus meerdere zoektermen geprobeerd/gecombineerd/uitgesloten, zelfs sites geprobeerd die meerdere zoekmachines tegelijk doorzoeken, maar tot op heden zie ik nog vrij weinig. 1 site gevonden, ja. Maar dan mag ik voor hun onderzoek gelijk eurootje of 400 neertellen voor hun onderzoek. Dat gaat mij te ver.quote:
Ouiiiiquote:
MER MER MER MER MERquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb serieus meerdere zoektermen geprobeerd/gecombineerd/uitgesloten, zelfs sites geprobeerd die meerdere zoekmachines tegelijk doorzoeken, maar tot op heden zie ik nog vrij weinig. 1 site gevonden, ja. Maar dan mag ik voor hun onderzoek gelijk eurootje of 400 neertellen voor hun onderzoek. Dat haat mij te ver.
[..]
Ouiiii
Je bent zelf gezelligquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:03 schreef Mansjester het volgende:
Laten we het gezellig houden
Hoe is het in Portugal Toot? Al veel gewerkt?
Ga dan werken joh, man man man.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent zelf gezellig
Ja ik zit nu ook op het werkmomenteel saai want vriend zit in Sevilla voor het weekend dus ik mot mezelf vermaken. Morgen CL finale bezoeken (buiten tstadion helaas)
hoe is het in MER land
Dit heb ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:05 schreef Toto69 het volgende:
ik moet schijten maar ik wil dat niet op het werk
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga dan werken joh, man man man.
In MER land is het rustig. Ik moet nu werken aan deadline voor maandag, maar totaal geen zin.
Gisteren wel pvda gestemd
[..]
Dit heb ik ookVeel mensen vinden het juist relaxed dat ze geld verdienen terwijl ze zitten te schijten. Ik heb echt nog nooit gewerkt op werk of stage
![]()
Kut, aangepast. Maar hoezo koop je dan niet gewoon tweedehands laptoppie voor 200/300 euro ofzo?quote:
Wat zoek jequote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb serieus meerdere zoektermen geprobeerd/gecombineerd/uitgesloten, zelfs sites geprobeerd die meerdere zoekmachines tegelijk doorzoeken, maar tot op heden zie ik nog vrij weinig. 1 site gevonden, ja. Maar dan mag ik voor hun onderzoek gelijk eurootje of 400 neertellen voor hun onderzoek. Dat gaat mij te ver.
[..]
Ouiiii
Heb nog geen geldquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut, aangepast. Maar hoezo koop je dan niet gewoon tweedehands laptoppie voor 200/300 euro ofzo?
Lijkt me best chill om te hebben, zeker in het buitenland
PvandeAquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga dan werken joh, man man man.
In MER land is het rustig. Ik moet nu werken aan deadline voor maandag, maar totaal geen zin.
Gisteren wel pvda gestemd
[..]
Dit heb ik ookVeel mensen vinden het juist relaxed dat ze geld verdienen terwijl ze zitten te schijten. Ik heb echt nog nooit gescheten op werk of stage
![]()
Net zoals dat meisje dat zei dat ze 5 maanden in Azië zat, maar eigenlijk in Nederland, thuis.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:13 schreef AF_ het volgende:
Volgens mij zit toto gewoon in.nederland en zegt hij in portugal te zitten
Dat jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net zoals dat meisje dat zei dat ze 5 maanden in Azië zat, maar eigenlijk in Nederland, thuis.
Of die twee users die altijd zeiden dat ze MER deden, terwijl ze achteraf gewoon een uitkering haddenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net zoals dat meisje dat zei dat ze 5 maanden in Azië zat, maar eigenlijk in Nederland, thuis.
En niet bij elkaar op school, maar bij elkaar in dezelfde sociale huurwoning zatenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Of die twee users die altijd zeiden dat ze MER deden, terwijl ze achteraf gewoon een uitkering hadden
In alkmaarquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En niet bij elkaar op school, maar bij elkaar in dezelfde sociale huurwoning zaten
Dit jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haten op Alkmaar terwijl je zelf uit Limburg komt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit ja
Ik vind AF_ echt wel een toffe user. Alleen Limburg en hardstyle blijft wel jammer
House luister ik ook hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit ja
Ik vind AF_ echt wel een toffe user. Alleen Limburg en hardstyle blijft wel jammer
pics van lisbonn met een briefje ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:30 schreef Toto69 het volgende:
I´m an alien
I´m a legal alien
I´m an englishman in lisbonnnn
Wanneer kom je terug? We moeten nog een wedstrijd spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:30 schreef Toto69 het volgende:
I´m an alien
I´m a legal alien
I´m an englishman in lisbonnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |