Jouw. Maar verder : 'tamp on.'quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zie je het verband met jou aanwezigheid?
Inb4 een maandverband grap ofzo van Tong
Ja altijd leukquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lekker knikkeren met appelen ja tog
quote:
Doe dat. Ik heb vandaag mijn deadline voor mijn conceptversie van mijn scriptie. Ik ben nog niet klaar, maar ik kan iets specifieks niet op het goddamn internet vinden.quote:
beter zoekenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dat. Ik heb vandaag mijn deadline voor mijn conceptversie van mijn scriptie. Ik ben nog niet klaar, maar ik kan iets specifieks niet op het goddamn internet vinden.
Tja MER hequote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dat. Ik heb vandaag mijn deadline voor mijn conceptversie van mijn scriptie. Ik ben nog niet klaar, maar ik kan iets specifieks niet op het goddamn internet vinden.
Ik heb serieus meerdere zoektermen geprobeerd/gecombineerd/uitgesloten, zelfs sites geprobeerd die meerdere zoekmachines tegelijk doorzoeken, maar tot op heden zie ik nog vrij weinig. 1 site gevonden, ja. Maar dan mag ik voor hun onderzoek gelijk eurootje of 400 neertellen voor hun onderzoek. Dat gaat mij te ver.quote:
Ouiiiiquote:
MER MER MER MER MERquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb serieus meerdere zoektermen geprobeerd/gecombineerd/uitgesloten, zelfs sites geprobeerd die meerdere zoekmachines tegelijk doorzoeken, maar tot op heden zie ik nog vrij weinig. 1 site gevonden, ja. Maar dan mag ik voor hun onderzoek gelijk eurootje of 400 neertellen voor hun onderzoek. Dat haat mij te ver.
[..]
Ouiiii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |