En dan zal je zien dat ik volgende week bij Emiclaer benquote:
Daarom jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan zal je zien dat ik volgende week bij Emiclaer ben
Mocht ik daar volgende week komen. Zal ik wel een pic voor je makenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Daarom ja
Zo jammeren ik ben vrijdag avond weer terug
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mocht ik daar volgende week komen. Zal ik wel een pic voor je maken
dan kom je in aanmerking voor 'kaaskoppen in het buitenland sc 'quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niet tot heel laat, maar wel tijdens te topshows
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan kom je in aanmerking voor 'kaaskoppen in het buitenland sc '![]()
![]()
heb je al uitgezocht of het bij een van die verlaten terreinen spookt?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
5 dagen te druk zijn om iets nieuws te beginnen
Berlijn is een groot nazibolwerk, zal wel spoken daarquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb je al uitgezocht of het bij een van die verlaten terreinen spookt?
Ik kan zondag ook niet zo heel lang blijven. Zal banaan niet erg vinden kan hij mooi gaan huntenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niet tot heel laat, maar wel tijdens te topshows
bananen tt'squote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik kan zondag ook niet zo heel lang blijven. Zal banaan niet erg vinden kan hij mooi gaan hunten
Goed nieuws voor banaanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik kan zondag ook niet zo heel lang blijven. Zal banaan niet erg vinden kan hij mooi gaan hunten
Ik zal wel even een reactie van Koos plaatsenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:17 schreef Stickertje het volgende:
GC / Auto ongeluk, wie heeft schuld? interessante vraag voor koos
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zal wel even een reactie van Koos plaatsen![]()
Welk vliegveld vlieg je dan? En hoeveel was je kwijt? Ik had namelijk vorige zomer ook gekeken, maar prijs was minimaal 160quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Was goedkoper om te vliegen. En je bent er sneller
Schiphol - Berlijn Tegel. Hoeveel de ticket was weet ik niet, was een combi met hotel voor 4 nachten. Maar als je de normale kosten van het hotel er af haalt hou je 50/60 euro over voor de vluchtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Welk vliegveld vlieg je dan? En hoeveel was je kwijt? Ik had namelijk vorige zomer ook gekeken, maar prijs was minimaal 160
Oh nicequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Schiphol - Berlijn Tegel. Hoeveel de ticket was weet ik niet, was een combi met hotel voor 4 nachten. Maar als je de normale kosten van het hotel er af haalt hou je 50/60 euro over voor de vlucht
Campingplatz Der Bereckt ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh niceMet wie ga je eigenlijk? Ik heb eventueel nog wel een paar leuke plekjes in Berlijn voor je als je wilt weten?
Met een goeie maat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh niceMet wie ga je eigenlijk? Ik heb eventueel nog wel een paar leuke plekjes in Berlijn voor je als je wilt weten?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Met een goeie kontmaat.![]()
Tips zijn altijd welkom, kijken we wel of we het er tussen proppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |