sup?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet soms minder obsessief denken word kk panja van paranoideheid gvd gvd
ik ben te paranoide tegen de overheid en mensen die me wat aan zouden willen doenquote:
china is 'hip'quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar gebeurd overal ter wereld wel maar 9/10 hoor je er niks van
Echtquote:
ik zal je helpenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben te paranoide tegen de overheid en mensen die me wat aan zouden willen doen
maar de overheid heeft wel ziek veel macht mi mangquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zal je helpen
jij bent veel te onbelangrijk voor overheden en de meeste mensen om iets aan te doen
Amerika heeft zelfs zogeheten safe haven laws in een groot aantal staten waar vrouwen er anoniem vanaf komenquote:
Toekomstige schizo misschien mattie van mij was ook zo gek altijd complotten dit dat op een gegeven moment is hij er in blijven hangen moest die gedwongen opnamequote:Op donderdag 22 mei 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben te paranoide tegen de overheid en mensen die me wat aan zouden willen doen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Amerika heeft zelfs zogeheten safe haven laws in een groot aantal staten waar vrouwen er anoniem vanaf komen
Nee man, is meer een evenementcentrum geworden dan een discotheek. Er is elke zaterdag en zondag buffet en je kunt zaaltjes huren voor feestjes, trouwerijen en dat soort dingen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt![]()
Heb je nog steeds die zaal met die negermuziekjes daar? Giingen die foute typjes schuren tegen de billen van kampermeisjes brak er weer vechtpartij uit met glazen gooien en shit
komt door stoppen met drank denk ik manquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Toekomstige schizo misschien mattie van mij was ook zo gek altijd complotten dit dat op een gegeven moment is hij er in blijven hangen moest die gedwongen opname
vind het een interessant onderwerp maar het heeft grenzenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind het een interessant onderwerp maar het heeft grenzen
de overheid?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar de overheid heeft wel ziek veel macht mi mang
en steeds inperking van vrijheid enzo
word daar niet vrolijk van
Ik heb meestal dat ze om een sigaret vragen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso zwervers die komen bedelen als je staat te pinnen
vind de overheid ziekerquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
de overheid?
wat denk je van google, apple en microsoft?
Apple weer grootste merk van de wereld geworden las ik. Merk met de grootste waarde that is.
zwervers in nederland zijn dat vrijwilligquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso zwervers die komen bedelen als je staat te pinnen
goedkope fietsenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb meestal dat ze om een sigaret vragen.
die geef ik altijdquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb meestal dat ze om een sigaret vragen.
Ja het is toen wel van eigenaar veranderd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, is meer een evenementcentrum geworden dan een discotheek. Er is elke zaterdag en zondag buffet en je kunt zaaltjes huren voor feestjes, trouwerijen en dat soort dingen.
Misschien ben je daarom wel gaan drinken of zeg ik nu iets geks?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komt door stoppen met drank denk ik man
maar heb nu ook ap toch
Elke euro is mooi meegenomenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Drogba doneert een miljoen aan de nabestaande van de mijnramp. Dan kan ik toch niet aankomen met een lullige euro?
Anders zou ik wel wat geven.
Als ze het normaal vragen wel.quote:
waar kan je geld gevenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Drogba doneert een miljoen aan de nabestaande van de mijnramp. Dan kan ik toch niet aankomen met een lullige euro?
Ik niet.quote:
Drogba heeft zelf nog in de mijnen gewerkt (nojoke) komt uit een mijnwerkersfamilie in Afrikaquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
als ik contanten hebquote:
Verrassend wel. Ik had toch eerder een schoorsteenveger achter hem gezocht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Drogba heeft zelf nog in de mijnen gewerkt (nojoke) komt uit een mijnwerkersfamilie in Afrika
Geen grapjes over zijn huidskleur aub
Mijn zusje gaat regelmatig naar Moods en 't Hart en die is 18, dus kan kloppen dat je er iets te oud voor bent.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja het is toen wel van eigenaar veranderd.
Kom eigenlijk alleen nog bij Heeren Moods is ook een aidstent geworden, of misschien te bejaard voor die kindjes die daar rondhangen en met bier gooien
Nou ja, daarom kun je beter een echte vrije markt hebben zonder overheid.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik heb genoeg futuristische films gezien om te weten dat grote bedrijven het echte kwaad zijn!
Bruto is de standaardnorm.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:49 schreef LETMEIN het volgende:
Als er niet vermeld staat of het bruto of netto uurloon is, waar moet je dan vanuit gaan?
doe dan twee euroquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja heb ik ook dusquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik contanten heb
maar pin altijd overal en krijg alleen contanten voor klussen die ik doe dus dat is ook zo weer op
WNF en kankerstichtingquote:
Hoe denk je dat dat zou zijn als bedrijven de macht hebben? Want een Apple is echt niet liever en beter voor je dan een overheid hoor, zeker als ze niet meer tegengehouden worden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja, daarom kun je beter een echte vrije markt hebben zonder overheid.
Bedrijven moeten geen overheidshulp krijgen en vice versa.
Maar vind overheid vooral erg omdat ze een geweldsmonopolie hebben en staatscensuur enzo.
als ik losgeld heb dan is het meestal 80 cent ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb ik ook dus
nooit losgeld in huis
Als ik collectant was had ik hem teruggeworpenquote:
Ik geef 5 cent voor de moeite voor de mensen die er vrijwillig voor lopen. Zijn ook vaak wel mensen die ik ken enz dusja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik collectant was had ik hem teruggeworpen
Ik ga eerst altijd een gesprekje aan om te weten of ze zelf weten waar ze voor collecterenquote:
Ons kent onsquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik geef 5 cent voor de moeite voor de mensen die er vrijwillig voor lopen. Zijn ook vaak wel mensen die ik ken enz dusja.
Geen idee waar het over gaat, ben je (web)formuliertje aan het invullen dan 9/10 keer bruto. Belastingdienst etc ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ook als je voor enkele uurtjes werkt?
aids foundationquote:
Spermabank collecteert nooitquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:52 schreef Ro-ald het volgende:
Als er een collectant van de spermabank komt geef je gewoon sperma.
Kan je veel pakjes sigaretten van halen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
aids foundation
amnesty international
oxfam
en nog een of ander doel voor scholing
en standaard geld geven als ik in kerk ben 2 keer per jaar
gvd zonde van het geld
geld geven aan de kerkquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
aids foundation
amnesty international
oxfam
en nog een of ander doel voor scholing
en standaard geld geven als ik in kerk ben 2 keer per jaar
gvd zonde van het geld
Dit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:53 schreef Typisch het volgende:
ik koop op dit moment liever een te duur biertje dan te doneren aan goede doelen
gvd zegquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
xcachet collecteert daarvoor ze was laatst aan de deur.
zo flauw dezequote:Op donderdag 22 mei 2014 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
xcachet collecteert daarvoor ze was laatst aan de deur.
of die filmpjes van zielige huisdiertjes in rampgebiedenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
Ik geef altijd aan Kika van die filmpjes van doodzieke kinderen ga ik echt kapot
Gewoon blijven doen man al verdien je straks lekker fuck die goede doelen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:53 schreef Typisch het volgende:
ik koop op dit moment liever een te duur biertje dan te doneren aan goede doelen
Ohquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, ben je (web)formuliertje aan het invullen dan 9/10 keer bruto. Belastingdienst etc ook.
Hypocriete teringonzin.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
maken altijd voedselpakketten enzo
en speelgoed voor kinderen zonder geld
echt baas
Doen beter werk dan overheidsinstanties in de regelquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypocriete teringonzin.
Vooral katholieke kerk
Nee joh, 8 eu ofzo denk ik. En als je onder de 10k (?) zit kun je dat aan het einde van het fiscale jaar gewoon weer terug vragen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oh![]()
Dus van mijn 10 euro per uur blijft maar 5 over?
Ga je vakkenvullen net als Inso manmanmanquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oh![]()
Dus van mijn 10 euro per uur blijft maar 5 over?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypocriete teringonzin.
Vooral katholieke kerk
wacht wat? dit volg ik nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypocriete teringonzin.
Vooral katholieke kerk
Gewoon als student naar de voedselbank toch #yoloquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
hier heet dat de voedselbank
mijn opa geeft altijd potjes honing aan de voedselbank
Hoezo is dat teringonzin?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypocriete teringonzin.
Vooral katholieke kerk
Oh oke, 8 euro per uur is wel goed te doen, 5 euro nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, 8 eu ofzo denk ik. En als je onder de 10k (?) zit kun je dat aan het einde van het fiscale jaar gewoon weer terug vragen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
geef met meer plezier aan kerk dan aan goede doelen waar grootste deel toch naar managers gaat
ik ga dat afzeggen denk ik, weet niet waarom ik dat ooit ben gewordenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
beter spullen geven dan naar een groot merk als Amnesty je geld in een bodemloze put zien verdwijnen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
geef met meer plezier aan kerk dan aan goede doelen waar grootste deel toch naar managers gaat
rens boeler heb je het zo druk in het dagelijks leven dat je geen tijd meer hebt voor je FOK!matties of loop ik je gewoon steeds mis?quote:
Dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Idd gaat gwoon naar dat paus ja tog
Hoofdkantoor kost alleen al een bende aan onderhoudquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben niet veel meer op FOK! dat kloptquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
rens boeler heb je het zo druk in het dagelijks leven dat je geen tijd meer hebt voor je FOK!matties of loop ik je gewoon steeds mis?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoofdkantoor kost alleen al een bende aan onderhoud
[ afbeelding ]
Doen ze dat ja?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Als ze dan nog geld inzamelen en zich profileren als heiligen die goed werk verrichten, vind ik gewoon krom.
gewoon je laten aansmeren zoals mijquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
ik vind het moeilijk om een organisatie te kiezen om te steunen
Hij vraagt me net waar we allemaal uithangen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
rens boeler heb je het zo druk in het dagelijks leven dat je geen tijd meer hebt voor je FOK!matties of loop ik je gewoon steeds mis?
Gebruik dit eens http://giv.rsquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
ik vind het moeilijk om een organisatie te kiezen om te steunen
mja, ik vind ook maar meh om random doelen geld te geven als ze aan de deur komenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon je laten aansmeren zoals mij
Geef microcredieten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
mja, ik vind ook maar meh om random doelen geld te geven als ze aan de deur komen
sowieso zijn dat van die grote organisaties waarmee maar een deel van het geld ergens komt
Gewoon geven aan organisaties die daadwerkelijk naar die landen heen gaan (allemaal vrijwilligers).quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
mja, ik vind ook maar meh om random doelen geld te geven als ze aan de deur komen
sowieso zijn dat van die grote organisaties waarmee maar een deel van het geld ergens komt
alsof het geld dan meteen naar de kerk gaat, wtfquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Ro-ald het volgende:
Ik geef niets aan de kerk waarom zal ik dat doen als ik niet geloof
Wat? Katholieke kerk zal vast ook geld inzamelen voor zulke humane actiesquote:
Dat wil ik ook gaan doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
Ik steun trouwens wel een goed doel.
Wij hebben met de familie een gezin in Polen die we al een jaar of 15 ondersteunen. Mijn pa en oom zijn die ooit eens tegen gekomen op een vakantie. Hadden alleen een pot beschimmelde jam in de koelkast staan en wat droog brood als avondeten.![]()
Elke maand doet iedereen daar wat naartoe sturen. Iedereen krijgt altijd in gebrekkig Nederlands (met woordenboek Polen -> Nederlands gemaakt) een verjaardagskaart. Enige kaart waar ik blij van word eigenlijk.
Dit!quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelijk even elke kerk en iedereen die zich inzet voor een kerkgemeenschap even over een kant scheren
zich als heilige profilerenquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? Katholieke kerk zal vast ook geld inzamelen voor zulke humane acties
Maar ze hadden wel geld genoeg om op vakantie te gaan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
Wij hebben met de familie een gezin in Polen die we al een jaar of 15 ondersteunen. Mijn pa en oom zijn die ooit eens tegen gekomen op een vakantie. Hadden alleen een pot beschimmelde jam in de koelkast staan en wat droog brood als avondeten.![]()
Elke maand doet iedereen daar wat naartoe sturen. Iedereen krijgt altijd in gebrekkig Nederlands (met woordenboek Polen -> Nederlands gemaakt) een verjaardagskaart. Enige kaart waar ik blij van word eigenlijk.
Ik zei toch ook `vooral' de katholieke kerkquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelijk even elke kerk en iedereen die zich inzet voor een kerkgemeenschap even over een kant scheren
Naar wat dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
alsof het geld dan meteen naar de kerk gaat, wtf
Dat klinkt eigenlijk wel tofquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:
Wat leuk dat je Inso zijn familie steuntquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
Voordeel is dat je bij zo iets weet waar het terecht komt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
mja, zit je sowieso bij van die kleine organisatiesquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon geven aan organisaties die daadwerkelijk naar die landen heen gaan (allemaal vrijwilligers).
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat leuk dat je Inso zijn familie steunt
Was in Polen hé pikkebaas.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel geld genoeg om op vakantie te gaan?
rot opquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:00 schreef LETMEIN het volgende:
Daarom vind ik dat wél 'leuk' om te doen. Unicef e.d. is leuk maar zegt mij verder zo weinig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voordeel is dat je bij zo iets weet waar het terecht komt.
En ik bedeol het natuurlijk op globaal niveau,quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kennen jullie dat als van die lekkere wijven je heel vrolijk aanspreken of je een goed doel wil steunen? Die vraag ik altijd of ze me ook zouden aanspreken als ze niet voor een goed doel staan te hoeren.
Net als al die Amerikaanse celebs die zich nu zo druk maken om een paar ontvoerde meisjes in Nigeria.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
Al die BN'ers die zich inzetten voor goede doel ook nu zag ik John de Wolf zich weer laten bespringen door een of andere Braziliaans straathoertje wat een tenenkrommende televisie is dat.
Inderdaad allemaal voor hun eigen reputatiequote:Op donderdag 22 mei 2014 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net als al die Amerikaanse celebs die zich nu zo druk maken om een paar ontvoerde meisjes in Nigeria.
Ik kan daar niet zo goed tegen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
Al die BN'ers die zich inzetten voor goede doel ook nu zag ik John de Wolf zich weer laten bespringen door een of andere Braziliaans straathoertje wat een tenenkrommende televisie is dat.
Dus wat heeft mijn donatie aan mijn kerkgemeenschap te maken met misstanden in de katholieke kerk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik bedeol het natuurlijk op globaal niveau,
ongetwijfeld dat lokale kerken wel goed werk doen en het daar wel het geld waard voor is om aan te gevendjeez
die doneert een gezicht aan het doelquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan daar niet zo goed tegen.
Staat er iemand die tonnen per jaar verdient mij te vertellen dat ik maar even geld aan die arme kindjes moet doneren. Doneer jij dan ook effe een x aantal duizend stomme doos?!
Was ook zo`n muts op Fb toch? Voor elke like een euro. En toen het er 100k waren deinsde ze terugquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Staat er iemand die tonnen per jaar verdient mij te vertellen dat ik maar even geld aan die arme kindjes moet doneren. Doneer jij dan ook effe een x aantal duizend stomme doos?!
Ja inderdaad man.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat gaan joh.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus wat heeft mijn donatie aan mijn kerkgemeenschap te maken met misstanden in de katholieke kerk.
Ik had het toch ook niet over jouw donatie?quote:
Of al die ex Idols sterretjes die dan opeens een lied gaan maken voor een goed doel in de hoop weer populair te worden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad allemaal voor hun eigen reputatie
Net als het Koningslied. Dat was echt B-artiestenfeestquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of al die ex Idols sterretjes die dan opeens een lied gaan maken voor een goed doel in de hoop weer populair te worden.
Nee maar jij bashed even alle donaties aan kerken terwijl 99% van de kerkgemeenschappen daadwerkelijk goed werk verrichtenquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het toch ook niet over jouw donatie?
Dat weet ik nog ja de afloop staat me alleen niet meer bij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:09 schreef Elan het volgende:
Op FOK! had je She Mike jij weet dit misschien nog wel. 11k voor het glazenhuis maar geen naaktfoto's
ik zeg toch niet alle donaties aan kerken?quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee maar jij bashed even alle donaties aan kerken terwijl 99% van de kerkgemeenschappen daadwerkelijk goed werk verrichten
Inso is nu overtuigend moslim.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik zeg toch niet alle donaties aan kerken?
Volgens mij legde ik net aan je uit dat er genoeg lokale kerken zullen zijn die wel goed werken leveren
kanker zeg, sinds wanneer ben jij zo persoonlijk als het om religieuze dingen gaat
Waarom loop je hem zo uit te schelden? Deed je ook al bij mij?quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij legde ik net aan je uit dat er genoeg lokale kerken zullen zijn die wel goed werken leveren
kanker zeg, sinds wanneer ben jij zo persoonlijk als het om religieuze dingen gaat
Ik zie in zijn post geen uitschelden naar insomquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom loop je hem zo uit te schelden? Deed je ook al bij mij?
Lekker trollen zeker?
Ja lekker trollen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom loop je hem zo uit te schelden? Deed je ook al bij mij?
Lekker trollen zeker?
neequote:Op donderdag 22 mei 2014 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
is DWDD de moeite om voor wakker te blijven vandaag?
Eigenlijk al jaren niet meer..quote:
Kijk jij die grachtengordelserie jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
is DWDD de moeite om voor wakker te blijven vandaag?
Vroeger in de nacht had ik het vaak opstaan op de achtergrond.quote:
DWDD zelf is wel goed concept. Mathijs van Nieuwkerk is alleen beetje pretentieus en laat niemand uitpratenquote:
Dit vraagt om pics.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:18 schreef badschaap het volgende:
wtf man. Een tokkie op facebook deelt eerst een verhaal over haar vader die aan kanker is overleden.
Volgende item dat ze deelt is steen- kanker talent
die hebben gelukkig een eigen sitequote:Op donderdag 22 mei 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DWDD zelf is wel goed concept. Mathijs van Nieuwkerk is alleen beetje pretentieus en laat niemand uitpraten![]()
Lucky tv is briljant natuurlijk
Was een inzamelingsactie als zoveel euro onder FOK!ers opgehaald zou worden dan zou zij naakt gaan in de vorm van een kalender oid.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:18 schreef badschaap het volgende:
wtf man. Een tokkie op facebook deelt eerst een verhaal over haar vader die aan kanker is overleden.
Volgende item dat ze deelt is steen- kanker talent
Matthijs van Nieuwkerkquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DWDD zelf is wel goed concept. Mathijs van Nieuwkerk is alleen beetje pretentieus en laat niemand uitpraten![]()
Neequote:Op donderdag 22 mei 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker trollen.
Waar scheld ik hem uit dan? We hebben gewoon een discussie
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:19 schreef FL_Freak het volgende:
Mensen die aandachtshoeren op FB wanneer hun relatie uit is![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Was een inzamelingsactie als zoveel euro onder FOK!ers opgehaald zou worden dan zou zij naakt gaan in de vorm van een kalender oid.
Enfin 10k+ opgehaald en She liet niets meer horen dus iedereen boos en wilden hun geld terug.
Waar scheld ik hem uit dan?quote:
Of wanneer ze een relatie hebben en stelletjes vertellen hoeveel ze van elkaar houden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:19 schreef FL_Freak het volgende:
FL_singlequote:Op donderdag 22 mei 2014 01:19 schreef FL_Freak het volgende:
Echt een kutserie pretentieus gelul over totaal oninteressante toneelstukken, bands, uitvindingen en vooral het gegeil op alles wat in 020 gebeurde op de rode loper de afgelopen weken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die huisbands die Mathijs aankondigt alsof het de nieuwe Beatles zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt een kutserie pretentieus gelul over totaal oninteressante toneelstukken, bands, uitvindingen en vooral het gegeil op alles wat in 020 gebeurde op de rode loper de afgelopen weken.
Haha ja ik vind die bandjes ook bijna altijd kut.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die huisbands die Mathijs aankondigt alsof het de nieuwe Beatles zijn![]()
Meestal vreselijke muziek
dit is ergerquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of wanneer ze een relatie hebben en stelletjes vertellen hoeveel ze van elkaar houden.
Vooral van die mensen die elke maand een ander hebben maar toch elke keer ik hou van je voor altijd wil je nooit meer kwijt posten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of wanneer ze een relatie hebben en stelletjes vertellen hoeveel ze van elkaar houden.
Ja idd van die flut coverbands, nico dijkshoorn, dan die kneus die gadgets en trends komt uileggen, de ergernissen van Jan Mulder en Mathijs die álles even enig vindt bah.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die huisbands die Mathijs aankondigt alsof het de nieuwe Beatles zijn![]()
Meestal vreselijke muziek
wis danquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:22 schreef badschaap het volgende:
OMG dat vrouwtje is de grootste tokkie die ik ooit heb gezien.
En dat wil wat zeggen
quote:
Te dom om te poepen jijquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt zwaar gelijk in deze. Wanneer er gasten komen die Mathijs verbaal aankunnen is het wel leuk trouwens.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja idd van die flut coverbands, nico dijkshoorn, dan die kneus die gadgets en trends komt uileggen, de ergernissen van Jan Mulder en Mathijs die álles even enig vindt bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |