Net als het Koningslied. Dat was echt B-artiestenfeestquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of al die ex Idols sterretjes die dan opeens een lied gaan maken voor een goed doel in de hoop weer populair te worden.
Nee maar jij bashed even alle donaties aan kerken terwijl 99% van de kerkgemeenschappen daadwerkelijk goed werk verrichtenquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het toch ook niet over jouw donatie?
Dat weet ik nog ja de afloop staat me alleen niet meer bij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:09 schreef Elan het volgende:
Op FOK! had je She Mike jij weet dit misschien nog wel. 11k voor het glazenhuis maar geen naaktfoto's
ik zeg toch niet alle donaties aan kerken?quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee maar jij bashed even alle donaties aan kerken terwijl 99% van de kerkgemeenschappen daadwerkelijk goed werk verrichten
Inso is nu overtuigend moslim.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik zeg toch niet alle donaties aan kerken?
Volgens mij legde ik net aan je uit dat er genoeg lokale kerken zullen zijn die wel goed werken leveren
kanker zeg, sinds wanneer ben jij zo persoonlijk als het om religieuze dingen gaat
Waarom loop je hem zo uit te schelden? Deed je ook al bij mij?quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik zeg toch niet alle donaties aan kerken?
Volgens mij legde ik net aan je uit dat er genoeg lokale kerken zullen zijn die wel goed werken leveren
kanker zeg, sinds wanneer ben jij zo persoonlijk als het om religieuze dingen gaat
Ik zie in zijn post geen uitschelden naar insomquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom loop je hem zo uit te schelden? Deed je ook al bij mij?
Lekker trollen zeker?
Ja lekker trollen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom loop je hem zo uit te schelden? Deed je ook al bij mij?
Lekker trollen zeker?
neequote:Op donderdag 22 mei 2014 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
is DWDD de moeite om voor wakker te blijven vandaag?
Eigenlijk al jaren niet meer..quote:
Kijk jij die grachtengordelserie jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
is DWDD de moeite om voor wakker te blijven vandaag?
Vroeger in de nacht had ik het vaak opstaan op de achtergrond.quote:
DWDD zelf is wel goed concept. Mathijs van Nieuwkerk is alleen beetje pretentieus en laat niemand uitpratenquote:
Dit vraagt om pics.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:18 schreef badschaap het volgende:
wtf man. Een tokkie op facebook deelt eerst een verhaal over haar vader die aan kanker is overleden.
Volgende item dat ze deelt is steen- kanker talent
die hebben gelukkig een eigen sitequote:Op donderdag 22 mei 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DWDD zelf is wel goed concept. Mathijs van Nieuwkerk is alleen beetje pretentieus en laat niemand uitpraten![]()
Lucky tv is briljant natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |