Voordeel is dat je bij zo iets weet waar het terecht komt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
Ik steun trouwens wel een goed doel.
Wij hebben met de familie een gezin in Polen die we al een jaar of 15 ondersteunen. Mijn pa en oom zijn die ooit eens tegen gekomen op een vakantie. Hadden alleen een pot beschimmelde jam in de koelkast staan en wat droog brood als avondeten.![]()
Elke maand doet iedereen daar wat naartoe sturen. Iedereen krijgt altijd in gebrekkig Nederlands (met woordenboek Polen -> Nederlands gemaakt) een verjaardagskaart. Enige kaart waar ik blij van word eigenlijk.
mja, zit je sowieso bij van die kleine organisatiesquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon geven aan organisaties die daadwerkelijk naar die landen heen gaan (allemaal vrijwilligers).
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat leuk dat je Inso zijn familie steunt
Was in Polen hé pikkebaas.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel geld genoeg om op vakantie te gaan?
rot opquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:00 schreef LETMEIN het volgende:
alsof het geld dan meteen naar de kerk gaat, wtf
Daarom vind ik dat wél 'leuk' om te doen. Unicef e.d. is leuk maar zegt mij verder zo weinig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voordeel is dat je bij zo iets weet waar het terecht komt.
En ik bedeol het natuurlijk op globaal niveau,quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kennen jullie dat als van die lekkere wijven je heel vrolijk aanspreken of je een goed doel wil steunen? Die vraag ik altijd of ze me ook zouden aanspreken als ze niet voor een goed doel staan te hoeren.
Net als al die Amerikaanse celebs die zich nu zo druk maken om een paar ontvoerde meisjes in Nigeria.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
Al die BN'ers die zich inzetten voor goede doel ook nu zag ik John de Wolf zich weer laten bespringen door een of andere Braziliaans straathoertje wat een tenenkrommende televisie is dat.
Inderdaad allemaal voor hun eigen reputatiequote:Op donderdag 22 mei 2014 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net als al die Amerikaanse celebs die zich nu zo druk maken om een paar ontvoerde meisjes in Nigeria.
Ik kan daar niet zo goed tegen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
Al die BN'ers die zich inzetten voor goede doel ook nu zag ik John de Wolf zich weer laten bespringen door een of andere Braziliaans straathoertje wat een tenenkrommende televisie is dat.
Dus wat heeft mijn donatie aan mijn kerkgemeenschap te maken met misstanden in de katholieke kerk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik bedeol het natuurlijk op globaal niveau,
ongetwijfeld dat lokale kerken wel goed werk doen en het daar wel het geld waard voor is om aan te gevendjeez
die doneert een gezicht aan het doelquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan daar niet zo goed tegen.
Staat er iemand die tonnen per jaar verdient mij te vertellen dat ik maar even geld aan die arme kindjes moet doneren. Doneer jij dan ook effe een x aantal duizend stomme doos?!
Was ook zo`n muts op Fb toch? Voor elke like een euro. En toen het er 100k waren deinsde ze terugquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Staat er iemand die tonnen per jaar verdient mij te vertellen dat ik maar even geld aan die arme kindjes moet doneren. Doneer jij dan ook effe een x aantal duizend stomme doos?!
Ja inderdaad man.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat gaan joh.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus wat heeft mijn donatie aan mijn kerkgemeenschap te maken met misstanden in de katholieke kerk.
Ik had het toch ook niet over jouw donatie?quote:
Of al die ex Idols sterretjes die dan opeens een lied gaan maken voor een goed doel in de hoop weer populair te worden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad allemaal voor hun eigen reputatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |