quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoofdkantoor kost alleen al een bende aan onderhoud
[ afbeelding ]
Doen ze dat ja?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Als ze dan nog geld inzamelen en zich profileren als heiligen die goed werk verrichten, vind ik gewoon krom.
gewoon je laten aansmeren zoals mijquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
ik vind het moeilijk om een organisatie te kiezen om te steunen
Hij vraagt me net waar we allemaal uithangen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
rens boeler heb je het zo druk in het dagelijks leven dat je geen tijd meer hebt voor je FOK!matties of loop ik je gewoon steeds mis?
Gebruik dit eens http://giv.rsquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
ik vind het moeilijk om een organisatie te kiezen om te steunen
mja, ik vind ook maar meh om random doelen geld te geven als ze aan de deur komenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon je laten aansmeren zoals mij
Geef microcredieten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
mja, ik vind ook maar meh om random doelen geld te geven als ze aan de deur komen
sowieso zijn dat van die grote organisaties waarmee maar een deel van het geld ergens komt
Gewoon geven aan organisaties die daadwerkelijk naar die landen heen gaan (allemaal vrijwilligers).quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
mja, ik vind ook maar meh om random doelen geld te geven als ze aan de deur komen
sowieso zijn dat van die grote organisaties waarmee maar een deel van het geld ergens komt
alsof het geld dan meteen naar de kerk gaat, wtfquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Ro-ald het volgende:
Ik geef niets aan de kerk waarom zal ik dat doen als ik niet geloof
Wat? Katholieke kerk zal vast ook geld inzamelen voor zulke humane actiesquote:
Dat wil ik ook gaan doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
Ik steun trouwens wel een goed doel.
Wij hebben met de familie een gezin in Polen die we al een jaar of 15 ondersteunen. Mijn pa en oom zijn die ooit eens tegen gekomen op een vakantie. Hadden alleen een pot beschimmelde jam in de koelkast staan en wat droog brood als avondeten.![]()
Elke maand doet iedereen daar wat naartoe sturen. Iedereen krijgt altijd in gebrekkig Nederlands (met woordenboek Polen -> Nederlands gemaakt) een verjaardagskaart. Enige kaart waar ik blij van word eigenlijk.
Dit!quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelijk even elke kerk en iedereen die zich inzet voor een kerkgemeenschap even over een kant scheren
zich als heilige profilerenquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? Katholieke kerk zal vast ook geld inzamelen voor zulke humane acties
Maar ze hadden wel geld genoeg om op vakantie te gaan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
Wij hebben met de familie een gezin in Polen die we al een jaar of 15 ondersteunen. Mijn pa en oom zijn die ooit eens tegen gekomen op een vakantie. Hadden alleen een pot beschimmelde jam in de koelkast staan en wat droog brood als avondeten.![]()
Elke maand doet iedereen daar wat naartoe sturen. Iedereen krijgt altijd in gebrekkig Nederlands (met woordenboek Polen -> Nederlands gemaakt) een verjaardagskaart. Enige kaart waar ik blij van word eigenlijk.
Ik zei toch ook `vooral' de katholieke kerkquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelijk even elke kerk en iedereen die zich inzet voor een kerkgemeenschap even over een kant scheren
Naar wat dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
alsof het geld dan meteen naar de kerk gaat, wtf
Dat klinkt eigenlijk wel tofquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
alsof het geld dan meteen naar de kerk gaat, wtf
quote:
Wat leuk dat je Inso zijn familie steuntquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |