Ohquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, ben je (web)formuliertje aan het invullen dan 9/10 keer bruto. Belastingdienst etc ook.
Hypocriete teringonzin.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
maken altijd voedselpakketten enzo
en speelgoed voor kinderen zonder geld
echt baas
Doen beter werk dan overheidsinstanties in de regelquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypocriete teringonzin.
Vooral katholieke kerk
Nee joh, 8 eu ofzo denk ik. En als je onder de 10k (?) zit kun je dat aan het einde van het fiscale jaar gewoon weer terug vragen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oh![]()
Dus van mijn 10 euro per uur blijft maar 5 over?
Ga je vakkenvullen net als Inso manmanmanquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oh![]()
Dus van mijn 10 euro per uur blijft maar 5 over?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypocriete teringonzin.
Vooral katholieke kerk
wacht wat? dit volg ik nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypocriete teringonzin.
Vooral katholieke kerk
Gewoon als student naar de voedselbank toch #yoloquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
hier heet dat de voedselbank
mijn opa geeft altijd potjes honing aan de voedselbank
Hoezo is dat teringonzin?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypocriete teringonzin.
Vooral katholieke kerk
Oh oke, 8 euro per uur is wel goed te doen, 5 euro nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, 8 eu ofzo denk ik. En als je onder de 10k (?) zit kun je dat aan het einde van het fiscale jaar gewoon weer terug vragen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
geef met meer plezier aan kerk dan aan goede doelen waar grootste deel toch naar managers gaat
ik ga dat afzeggen denk ik, weet niet waarom ik dat ooit ben gewordenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
beter spullen geven dan naar een groot merk als Amnesty je geld in een bodemloze put zien verdwijnen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
geef met meer plezier aan kerk dan aan goede doelen waar grootste deel toch naar managers gaat
rens boeler heb je het zo druk in het dagelijks leven dat je geen tijd meer hebt voor je FOK!matties of loop ik je gewoon steeds mis?quote:
Dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Idd gaat gwoon naar dat paus ja tog
Hoofdkantoor kost alleen al een bende aan onderhoudquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben niet veel meer op FOK! dat kloptquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
rens boeler heb je het zo druk in het dagelijks leven dat je geen tijd meer hebt voor je FOK!matties of loop ik je gewoon steeds mis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |