Hoe denk je dat dat zou zijn als bedrijven de macht hebben? Want een Apple is echt niet liever en beter voor je dan een overheid hoor, zeker als ze niet meer tegengehouden worden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja, daarom kun je beter een echte vrije markt hebben zonder overheid.
Bedrijven moeten geen overheidshulp krijgen en vice versa.
Maar vind overheid vooral erg omdat ze een geweldsmonopolie hebben en staatscensuur enzo.
als ik losgeld heb dan is het meestal 80 cent ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb ik ook dus
nooit losgeld in huis
Als ik collectant was had ik hem teruggeworpenquote:
Ik geef 5 cent voor de moeite voor de mensen die er vrijwillig voor lopen. Zijn ook vaak wel mensen die ik ken enz dusja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik collectant was had ik hem teruggeworpen
Ik ga eerst altijd een gesprekje aan om te weten of ze zelf weten waar ze voor collecterenquote:
Ons kent onsquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik geef 5 cent voor de moeite voor de mensen die er vrijwillig voor lopen. Zijn ook vaak wel mensen die ik ken enz dusja.
Geen idee waar het over gaat, ben je (web)formuliertje aan het invullen dan 9/10 keer bruto. Belastingdienst etc ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ook als je voor enkele uurtjes werkt?
aids foundationquote:
Spermabank collecteert nooitquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:52 schreef Ro-ald het volgende:
Als er een collectant van de spermabank komt geef je gewoon sperma.
Kan je veel pakjes sigaretten van halen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
aids foundation
amnesty international
oxfam
en nog een of ander doel voor scholing
en standaard geld geven als ik in kerk ben 2 keer per jaar
gvd zonde van het geld
geld geven aan de kerkquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
aids foundation
amnesty international
oxfam
en nog een of ander doel voor scholing
en standaard geld geven als ik in kerk ben 2 keer per jaar
gvd zonde van het geld
Dit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:53 schreef Typisch het volgende:
ik koop op dit moment liever een te duur biertje dan te doneren aan goede doelen
gvd zegquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
xcachet collecteert daarvoor ze was laatst aan de deur.
zo flauw dezequote:Op donderdag 22 mei 2014 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
xcachet collecteert daarvoor ze was laatst aan de deur.
of die filmpjes van zielige huisdiertjes in rampgebiedenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
Ik geef altijd aan Kika van die filmpjes van doodzieke kinderen ga ik echt kapot
Gewoon blijven doen man al verdien je straks lekker fuck die goede doelen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:53 schreef Typisch het volgende:
ik koop op dit moment liever een te duur biertje dan te doneren aan goede doelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |