goedkope fietsenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb meestal dat ze om een sigaret vragen.
die geef ik altijdquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb meestal dat ze om een sigaret vragen.
Ja het is toen wel van eigenaar veranderd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, is meer een evenementcentrum geworden dan een discotheek. Er is elke zaterdag en zondag buffet en je kunt zaaltjes huren voor feestjes, trouwerijen en dat soort dingen.
Misschien ben je daarom wel gaan drinken of zeg ik nu iets geks?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komt door stoppen met drank denk ik man
maar heb nu ook ap toch
Elke euro is mooi meegenomenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Drogba doneert een miljoen aan de nabestaande van de mijnramp. Dan kan ik toch niet aankomen met een lullige euro?
Anders zou ik wel wat geven.
Als ze het normaal vragen wel.quote:
waar kan je geld gevenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Drogba doneert een miljoen aan de nabestaande van de mijnramp. Dan kan ik toch niet aankomen met een lullige euro?
Ik niet.quote:
Drogba heeft zelf nog in de mijnen gewerkt (nojoke) komt uit een mijnwerkersfamilie in Afrikaquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
als ik contanten hebquote:
Verrassend wel. Ik had toch eerder een schoorsteenveger achter hem gezocht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Drogba heeft zelf nog in de mijnen gewerkt (nojoke) komt uit een mijnwerkersfamilie in Afrika
Geen grapjes over zijn huidskleur aub
Mijn zusje gaat regelmatig naar Moods en 't Hart en die is 18, dus kan kloppen dat je er iets te oud voor bent.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja het is toen wel van eigenaar veranderd.
Kom eigenlijk alleen nog bij Heeren Moods is ook een aidstent geworden, of misschien te bejaard voor die kindjes die daar rondhangen en met bier gooien
Nou ja, daarom kun je beter een echte vrije markt hebben zonder overheid.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik heb genoeg futuristische films gezien om te weten dat grote bedrijven het echte kwaad zijn!
Bruto is de standaardnorm.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:49 schreef LETMEIN het volgende:
Als er niet vermeld staat of het bruto of netto uurloon is, waar moet je dan vanuit gaan?
doe dan twee euroquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja heb ik ook dusquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik contanten heb
maar pin altijd overal en krijg alleen contanten voor klussen die ik doe dus dat is ook zo weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |