sup?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet soms minder obsessief denken word kk panja van paranoideheid gvd gvd
ik ben te paranoide tegen de overheid en mensen die me wat aan zouden willen doenquote:
china is 'hip'quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar gebeurd overal ter wereld wel maar 9/10 hoor je er niks van
Echtquote:
ik zal je helpenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben te paranoide tegen de overheid en mensen die me wat aan zouden willen doen
maar de overheid heeft wel ziek veel macht mi mangquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zal je helpen
jij bent veel te onbelangrijk voor overheden en de meeste mensen om iets aan te doen
Amerika heeft zelfs zogeheten safe haven laws in een groot aantal staten waar vrouwen er anoniem vanaf komenquote:
Toekomstige schizo misschien mattie van mij was ook zo gek altijd complotten dit dat op een gegeven moment is hij er in blijven hangen moest die gedwongen opnamequote:Op donderdag 22 mei 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben te paranoide tegen de overheid en mensen die me wat aan zouden willen doen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Amerika heeft zelfs zogeheten safe haven laws in een groot aantal staten waar vrouwen er anoniem vanaf komen
Nee man, is meer een evenementcentrum geworden dan een discotheek. Er is elke zaterdag en zondag buffet en je kunt zaaltjes huren voor feestjes, trouwerijen en dat soort dingen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt![]()
Heb je nog steeds die zaal met die negermuziekjes daar? Giingen die foute typjes schuren tegen de billen van kampermeisjes brak er weer vechtpartij uit met glazen gooien en shit
komt door stoppen met drank denk ik manquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Toekomstige schizo misschien mattie van mij was ook zo gek altijd complotten dit dat op een gegeven moment is hij er in blijven hangen moest die gedwongen opname
vind het een interessant onderwerp maar het heeft grenzenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind het een interessant onderwerp maar het heeft grenzen
de overheid?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar de overheid heeft wel ziek veel macht mi mang
en steeds inperking van vrijheid enzo
word daar niet vrolijk van
Ik heb meestal dat ze om een sigaret vragen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso zwervers die komen bedelen als je staat te pinnen
vind de overheid ziekerquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
de overheid?
wat denk je van google, apple en microsoft?
Apple weer grootste merk van de wereld geworden las ik. Merk met de grootste waarde that is.
zwervers in nederland zijn dat vrijwilligquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso zwervers die komen bedelen als je staat te pinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |