Maar het was in Amstelveen...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, in Amsterdam was het na 17.00 uur droog, met of zonder alibi...
Ik kan jouw hersenspinselen soms niet volgen, dus ik bied het maar vast aan voor het geval dat...quote:
Of het geld op zou brengen zo'n handtekening ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan jouw hersenspinselen soms niet volgen, dus ik bied het maar vast aan voor het geval dat...
Dit is zo'n soort hersenspinsel van je...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Of het geld op zou brengen zo'n handtekening ?
Ja kan het me voorstellenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is zo'n soort hersenspinsel van je...
Heeft ze je zo te grazen genomen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kan het me voorstellen![]()
Was vanmiddag weer bij de tandartse ... Blijkt ze Spaanse te zijn dus het was een ratelende gaatjes vulster op zn Spaans .... Si si Begin eindelijk weer een beetje gevoel te krijgen ...
Gelukkig niet...quote:
je lijkt die Griek welquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat dan weer niet....bovendien heb ik een hekel aan feestjes.
Dan heb je een hele slechte partnerkeuze gemaakt.quote:
Alles wat ook maar een beetje riekt naar "gezelligheid", daar krijg ik spontaan uitslag van.quote:ik hou wel van een feestje
Nee, het beste dat ik ooit heb gedaanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:15 schreef Kingstown het volgende:
Dan heb je een hele slechte partnerkeuze gemaakt.
Nee dank je....ik hoef niet te weten wanneer en hoe jij komt en welke rol Youp daarbij speelt..quote:
Die vind ik érrug grappig, meer nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee dank je....ik hoef niet te weten wanneer en hoe jij komt en welke rol Youp daarbij speelt..
Graag Fann, kom maar brengenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:25 schreef FANN het volgende:
Dus als iemand mijn handtekening wil? Dat kan
Doe je dat tegelijk? Krant lezen en nu.nllen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:38 schreef FANN het volgende:
ow... link vergeten ik was de krant aan het lezen![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)-in-crematorium.html
nou ja, da's voor mij de krant lezenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je dat tegelijk? Krant lezen en nu.nllen?
Hé Chuf! Als je weer in Spanje bent moet je eens naar schilderijtjes gaan speurenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je dat tegelijk? Krant lezen en nu.nllen?
OK op die manierquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja, da's voor mij de krant lezen![]()
misschien kan ik beter zeggen '' even het nieuws doornemen'ik heb niet eens
een gewone krant
Ik heb nooit een normale krant gehadquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij nog wel de ''gewone'' krant? en zo ja ... welke?
geen abo iddquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:10 schreef FANN het volgende:
[..]Nooit??? hoe deed je dat dan vķķr internet? Of bedoel je geen abo?
Ja sorry... Formule 1 aan het kijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:38 schreef FANN het volgende:
Nou erg spraakzaam ben je vandaag niet Chuf, ik ga de krant maar weer lezen...
Verder nog schokkende dingen gebeurd?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, dan snap ik het wel![]()
Genoeg kranten en ellende gelezen voor vandaag...
wat is dat toch met die naamtopics in de SC Nieuws?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles wat ook maar een beetje riekt naar "gezelligheid", daar krijg ik spontaan uitslag van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |