Dan heb je een hele slechte partnerkeuze gemaakt.quote:
Alles wat ook maar een beetje riekt naar "gezelligheid", daar krijg ik spontaan uitslag van.quote:ik hou wel van een feestje
Nee, het beste dat ik ooit heb gedaanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:15 schreef Kingstown het volgende:
Dan heb je een hele slechte partnerkeuze gemaakt.
Nee dank je....ik hoef niet te weten wanneer en hoe jij komt en welke rol Youp daarbij speelt..quote:
Die vind ik érrug grappig, meer nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee dank je....ik hoef niet te weten wanneer en hoe jij komt en welke rol Youp daarbij speelt..
Graag Fann, kom maar brengenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:25 schreef FANN het volgende:
Dus als iemand mijn handtekening wil? Dat kan
Doe je dat tegelijk? Krant lezen en nu.nllen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:38 schreef FANN het volgende:
ow... link vergeten ik was de krant aan het lezen![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)-in-crematorium.html
nou ja, da's voor mij de krant lezenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je dat tegelijk? Krant lezen en nu.nllen?
Hé Chuf! Als je weer in Spanje bent moet je eens naar schilderijtjes gaan speurenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je dat tegelijk? Krant lezen en nu.nllen?
OK op die manierquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja, da's voor mij de krant lezen![]()
misschien kan ik beter zeggen '' even het nieuws doornemen'ik heb niet eens
een gewone krant
Ik heb nooit een normale krant gehadquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij nog wel de ''gewone'' krant? en zo ja ... welke?
geen abo iddquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:10 schreef FANN het volgende:
[..]Nooit??? hoe deed je dat dan vóór internet? Of bedoel je geen abo?
Ja sorry... Formule 1 aan het kijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:38 schreef FANN het volgende:
Nou erg spraakzaam ben je vandaag niet Chuf, ik ga de krant maar weer lezen...
Verder nog schokkende dingen gebeurd?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, dan snap ik het wel![]()
Genoeg kranten en ellende gelezen voor vandaag...
wat is dat toch met die naamtopics in de SC Nieuws?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles wat ook maar een beetje riekt naar "gezelligheid", daar krijg ik spontaan uitslag van.
Geen idee, want ik volg dat niequote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
wat is dat toch met die naamtopics in de SC Nieuws?
omdat ik niet in de sc van nieuws post en KT wel hieroquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom stel je hm dan hier en niet daar?
Ah OKquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
omdat ik niet in de sc van nieuws post en KT wel hiero
Jezus chufi en jij vindt het gek dat hier steeds minder users komen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom stel je hm dan hier en niet daar?
Post dat dan ook lekker in VBLquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:28 schreef chufi het volgende:
Zo de Spaanse CLS finale in Lissabon kijken , met volgens mij het NL elftal op de tribune...
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
wat is dat toch met die naamtopics in de SC Nieuws?
Nou nee dank je ...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Ik weet alleen dat iemand bedacht heeft dat het een serie van 100 naamtopics moet worden waar dan ook nog het woord "hol" in moet zitten, maar het hoe en waarom....keine Ahnung. (Echt opletten doe ik daar nooit)
Als je dus eens in m'n hol wil kruipen, dan moet je opschieten, want het begint er al aardig druk te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |