Dan heb je een hele slechte partnerkeuze gemaakt.quote:
Alles wat ook maar een beetje riekt naar "gezelligheid", daar krijg ik spontaan uitslag van.quote:ik hou wel van een feestje
Nee, het beste dat ik ooit heb gedaanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:15 schreef Kingstown het volgende:
Dan heb je een hele slechte partnerkeuze gemaakt.
Nee dank je....ik hoef niet te weten wanneer en hoe jij komt en welke rol Youp daarbij speelt..quote:
Die vind ik érrug grappig, meer nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee dank je....ik hoef niet te weten wanneer en hoe jij komt en welke rol Youp daarbij speelt..
Graag Fann, kom maar brengenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:25 schreef FANN het volgende:
Dus als iemand mijn handtekening wil? Dat kan
Doe je dat tegelijk? Krant lezen en nu.nllen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:38 schreef FANN het volgende:
ow... link vergeten ik was de krant aan het lezen![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)-in-crematorium.html
nou ja, da's voor mij de krant lezenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je dat tegelijk? Krant lezen en nu.nllen?
Hé Chuf! Als je weer in Spanje bent moet je eens naar schilderijtjes gaan speurenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je dat tegelijk? Krant lezen en nu.nllen?
OK op die manierquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja, da's voor mij de krant lezen![]()
misschien kan ik beter zeggen '' even het nieuws doornemen'ik heb niet eens
een gewone krant
Ik heb nooit een normale krant gehadquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij nog wel de ''gewone'' krant? en zo ja ... welke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |