Nee, ik heb een alibi en heb hier gisterenavond keurig gepost...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt je gisteren op de terugweg van het honkbal toch wel weten te gedragen he?
Niet dat we opeens moeten lezen dat ene MM is opgepakt wegens het liquideren van een topcirmineel.
Dat kan ook vanaf je mobielquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb een alibi en heb hier gisterenavond keurig gepost...
quote:
Niet nat geworden?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alibi is waterdicht, tot 22.30 uur zat ik met mijn ega keurig op de tribune bij het honkbal met zo'n honderd anderen, die me daar gezien hebben en waarvan ik er velen gesproken heb.
Maar het was in Amstelveen...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, in Amsterdam was het na 17.00 uur droog, met of zonder alibi...
Ik kan jouw hersenspinselen soms niet volgen, dus ik bied het maar vast aan voor het geval dat...quote:
Of het geld op zou brengen zo'n handtekening ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan jouw hersenspinselen soms niet volgen, dus ik bied het maar vast aan voor het geval dat...
Dit is zo'n soort hersenspinsel van je...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Of het geld op zou brengen zo'n handtekening ?
Ja kan het me voorstellenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is zo'n soort hersenspinsel van je...
Heeft ze je zo te grazen genomen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kan het me voorstellen![]()
Was vanmiddag weer bij de tandartse ... Blijkt ze Spaanse te zijn dus het was een ratelende gaatjes vulster op zn Spaans .... Si si Begin eindelijk weer een beetje gevoel te krijgen ...
Gelukkig niet...quote:
je lijkt die Griek welquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat dan weer niet....bovendien heb ik een hekel aan feestjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |