Dan heb je een hele slechte partnerkeuze gemaakt.quote:
Alles wat ook maar een beetje riekt naar "gezelligheid", daar krijg ik spontaan uitslag van.quote:ik hou wel van een feestje
Nee, het beste dat ik ooit heb gedaanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:15 schreef Kingstown het volgende:
Dan heb je een hele slechte partnerkeuze gemaakt.
Nee dank je....ik hoef niet te weten wanneer en hoe jij komt en welke rol Youp daarbij speelt..quote:
Die vind ik érrug grappig, meer nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee dank je....ik hoef niet te weten wanneer en hoe jij komt en welke rol Youp daarbij speelt..
Graag Fann, kom maar brengenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:25 schreef FANN het volgende:
Dus als iemand mijn handtekening wil? Dat kan
Doe je dat tegelijk? Krant lezen en nu.nllen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:38 schreef FANN het volgende:
ow... link vergeten ik was de krant aan het lezen![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)-in-crematorium.html
nou ja, da's voor mij de krant lezenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je dat tegelijk? Krant lezen en nu.nllen?
Hé Chuf! Als je weer in Spanje bent moet je eens naar schilderijtjes gaan speurenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je dat tegelijk? Krant lezen en nu.nllen?
OK op die manierquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja, da's voor mij de krant lezen![]()
misschien kan ik beter zeggen '' even het nieuws doornemen'ik heb niet eens
een gewone krant
Ik heb nooit een normale krant gehadquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij nog wel de ''gewone'' krant? en zo ja ... welke?
geen abo iddquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:10 schreef FANN het volgende:
[..]Nooit??? hoe deed je dat dan vóór internet? Of bedoel je geen abo?
Ja sorry... Formule 1 aan het kijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:38 schreef FANN het volgende:
Nou erg spraakzaam ben je vandaag niet Chuf, ik ga de krant maar weer lezen...
Verder nog schokkende dingen gebeurd?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, dan snap ik het wel![]()
Genoeg kranten en ellende gelezen voor vandaag...
wat is dat toch met die naamtopics in de SC Nieuws?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles wat ook maar een beetje riekt naar "gezelligheid", daar krijg ik spontaan uitslag van.
Geen idee, want ik volg dat niequote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
wat is dat toch met die naamtopics in de SC Nieuws?
omdat ik niet in de sc van nieuws post en KT wel hieroquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom stel je hm dan hier en niet daar?
Ah OKquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
omdat ik niet in de sc van nieuws post en KT wel hiero
Jezus chufi en jij vindt het gek dat hier steeds minder users komen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom stel je hm dan hier en niet daar?
Post dat dan ook lekker in VBLquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:28 schreef chufi het volgende:
Zo de Spaanse CLS finale in Lissabon kijken , met volgens mij het NL elftal op de tribune...
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
wat is dat toch met die naamtopics in de SC Nieuws?
Nou nee dank je ...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Ik weet alleen dat iemand bedacht heeft dat het een serie van 100 naamtopics moet worden waar dan ook nog het woord "hol" in moet zitten, maar het hoe en waarom....keine Ahnung. (Echt opletten doe ik daar nooit)
Als je dus eens in m'n hol wil kruipen, dan moet je opschieten, want het begint er al aardig druk te worden.
100!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Ik weet alleen dat iemand bedacht heeft dat het een serie van 100 naamtopics moet worden waar dan ook nog het woord "hol" in moet zitten, maar het hoe en waarom....keine Ahnung. (Echt opletten doe ik daar nooit)
Als je dus eens in m'n hol wil kruipen, dan moet je opschieten, want het begint er al aardig druk te worden.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus chufi en jij vindt het gek dat hier steeds minder users komen?
Even voor je geteld....nummer 24 nu, hoewel de eerste een anus was ipv een hol, maar coulant als we zijn tellen we die ook maar mee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
100!En bij nummer hoeveel zijn ze nu?
Ja, vind ik ook, alle synoniemen tellen mee, maar dan weet ik dat ik nog even hebquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even voor je geteld....nummer 24 nu, hoewel de eerste een anus was ipv een hol, maar coulant als we zijn tellen we die ook maar mee.
Ik begin besmet te raken door de omgangsvormen in de NWS-SCquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk, hoe kon ik zo dom zijn
Nee, want is geen synoniem ,maar misschien denkt Kingstown er anders over.quote:
quote:
Tegen de tijd dat ze bij de 100 zijn ben ik dusdanig uitgerekt dat jij er ook nog wel bij past.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, alle synoniemen tellen mee, maar dan weet ik dat ik nog even heb
Gifjes ja? Dan weet ik nog wel een leuke sc voor je, nietwaar Disana?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik begin besmet te raken door de omgangsvormen in de NWS-SC, waar gifjes neerplempen de ultieme vorm van communiceren is.
Zoals bijna elke zaterdagavondquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ruimschoots![]()
Saaie avond en niets op tv.
Ik ben nogal eenkennig en deel niet graagquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Aan het vreemdgaan?
[..]
Tegen de tijd dat ze bij de 100 zijn ben ik dusdanig uitgerekt dat jij er ook nog wel bij past.
Kan ik er echt niets aan doen Dees... Heb de INGquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gifjes ja? Dan weet ik nog wel een leuke sc voor je, nietwaar Disana?
Uitspraken die ik van Fok! ken gebruik ik ook irl, automagisch, heul niet erg en zelfs mijn dochter (lurkster) zei laatst dat het de schuld van de Rabobank was
Hou op schei uit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uitspraken die ik van Fok! ken gebruik ik ook irl, automagisch, heul niet erg en zelfs mijn dochter (lurkster) zei laatst dat het de schuld van de Rabobank was
Het is best fijn als je van voetbal houdt; dan is er altijd wel iets op tv. Ik hou er helemaal niet van helaas.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals bijna elke zaterdagavondIk ben net thuis en hier staat voetbal op.
Dan kan het dus ook niet de schuld van de Rabobank zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ik er echt niets aan doen Dees... Heb de ING
Tegen de tijd dat je bij de dierenarts in gaat vullen dat je een hont hebt, wordt het tijd om even van FOK! weg te blijvenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dan is het minder en waarschijnlijk omdat er voetbal is denken de andere zenders we doen ook geen bijzondere dingen dus slikken die meuk of fokken en streamenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:11 schreef Disana het volgende:
opiaen of zo
[..]
Het is best fijn als je van voetbal houdt; dan is er altijd wel iets op tv. Ik hou er helemaal niet van helaas.
De vraag is dan natuurlijk wat je wél leuk vind om te zien op TV?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is best fijn als je van voetbal houdt; dan is er altijd wel iets op tv. Ik hou er helemaal niet van helaas.
Ja, automagisch en heul niet erg zijn dus uitspraken van Fok! en verder kan ik het ook even niet bedenken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou op schei uit.
Wat zijn dan zoal Fok uitspraken? Nu ik iets probeer te bedenken, weet ik er niet een (oud).
Geen idee of het zo werkt, maar het valt wel op dat de zaterdagavonden niet veel te bieden hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan is het minder en waarschijnlijk omdat er voetbal is denken de andere zenders we doen ook geen bijzondere dingen dus slikken die meuk of fokken en streamen
Ik dacht dat het een vrouw wasquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, automagisch en heul niet erg zijn dus uitspraken van Fok! en verder kan ik het ook even niet bedenken.
Zo ken ik Gwyneth Martha ook alleen uit het Badr-topic, daarvoor had ik nooit van hem gehoord
Geen films, geen sport, geen muziekfestijnen. Documentaires wel, maar daar hoef je bijna niet meer om te komen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De vraag is dan natuurlijk wat je wél leuk vind om te zien op TV?
Ik hou er ook niet van, mijn man voorheen wel, wilde geen wedstrijd op tv missen, maar dat wordt steeds minder, hij heeft inmiddels gezapt naar één of andere crimi.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, jij zit in SHO. Ik las in NWS de naam Gwenette en dacht dat het om een vrouw ging.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, automagisch en heul niet erg zijn dus uitspraken van Fok! en verder kan ik het ook even niet bedenken.
Zo ken ik Gwyneth Martha ook alleen uit het Badr-topic, daarvoor had ik nooit van hem gehoord
I allready shot you....won't do it twice.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen films, geen sport, geen muziekfestijnen. Documentaires wel, maar daar hoef je bijna niet meer om te komen.
Maar de verschrikkelijke waarheid is dat... ik mijn tijd verdoe met het kijken naar de Utopia streams.
Shoot me.
Ja dat is mazzel voor hem. Zo was het hier ook. Prima geregeld, vind ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van, mijn man voorheen wel, wilde geen wedstrijd op tv missen, maar dat wordt steeds minder, hij heeft inmiddels gezapt naar één of andere crimi.
Hij heeft het geluk dat tv mij helemaal niet boeit
Ik moet bekennen dat ik me gisteren weer heb aangemeld voor streams, gratis streams dat wel, dus dat scheeltquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen films, geen sport, geen muziekfestijnen. Documentaires wel, maar daar hoef je bijna niet meer om te komen.
Maar de verschrikkelijke waarheid is dat... ik mijn tijd verdoe met het kijken naar de Utopia streams.
Shoot me.
Bedankt voor de tip. Televisie interesseert me zo weinig dat ik alleen een basispakket heb. Dus Arte zit er niet in.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I allready shot you....won't do it twice.![]()
Ik kijk trouwens vaak naar Arte waar het regent aan docu's....moet je het wel leuk vinden om naar Duitstalige TV te kijken.
Dan heb je er maar een, dacht ik? Met reclame?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik me gisteren weer heb aangemeld voor streams, gratis streams dat wel, dus dat scheelt
Een naam zegt niet altijd alles.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, jij zit in SHO. Ik las in NWS de naam Gwenette en dacht dat het om een vrouw ging.
Ik weet geeneens wat voor pakket ik heb.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Televisie interesseert me zo weinig dat ik alleen een basispakket heb. Dus Arte zit er niet in.
Bij Arte kun je kiezen tussen Frans en Duits volgens mijquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I allready shot you....won't do it twice.![]()
Ik kijk trouwens vaak naar Arte waar het regent aan docu's....moet je het wel leuk vinden om naar Duitstalige TV te kijken.
Ah Gwenette, dus, Gwyneth (Paltrow) is/was de vrouw van de zanger van Coldplay.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, jij zit in SHO. Ik las in NWS de naam Gwenette en dacht dat het om een vrouw ging.
Even gekeken, en verdikkie, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet geeneens wat voor pakket ik heb.![]()
Dacht dat Arte ook in het standaardpakket zat. (Kanaal 620 bij Ziggo)
Ja toch, perfect geregeld, ik rommel graag wat op mijn laptop en hij met de afstandsbedieningquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is mazzel voor hem. Zo was het hier ook. Prima geregeld, vind ik.
Die staan allemaal op een dodenlijst.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah Gwenette, dus, Gwyneth (Paltrow) is/was de vrouw van de zanger van Coldplay.
Maar Gwenette ken ik dus van onderstaande foto.
[ afbeelding ]
Mij zegt het helemaal niets hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah Gwenette, dus, Gwyneth (Paltrow) is/was de vrouw van de zanger van Coldplay.
Maar Gwenette ken ik dus van onderstaande foto.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |