100!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Ik weet alleen dat iemand bedacht heeft dat het een serie van 100 naamtopics moet worden waar dan ook nog het woord "hol" in moet zitten, maar het hoe en waarom....keine Ahnung. (Echt opletten doe ik daar nooit)
Als je dus eens in m'n hol wil kruipen, dan moet je opschieten, want het begint er al aardig druk te worden.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus chufi en jij vindt het gek dat hier steeds minder users komen?
Even voor je geteld....nummer 24 nu, hoewel de eerste een anus was ipv een hol, maar coulant als we zijn tellen we die ook maar mee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
100!En bij nummer hoeveel zijn ze nu?
Ja, vind ik ook, alle synoniemen tellen mee, maar dan weet ik dat ik nog even hebquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even voor je geteld....nummer 24 nu, hoewel de eerste een anus was ipv een hol, maar coulant als we zijn tellen we die ook maar mee.
Ik begin besmet te raken door de omgangsvormen in de NWS-SCquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk, hoe kon ik zo dom zijn
Nee, want is geen synoniem ,maar misschien denkt Kingstown er anders over.quote:
quote:
Tegen de tijd dat ze bij de 100 zijn ben ik dusdanig uitgerekt dat jij er ook nog wel bij past.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, alle synoniemen tellen mee, maar dan weet ik dat ik nog even heb
Gifjes ja? Dan weet ik nog wel een leuke sc voor je, nietwaar Disana?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik begin besmet te raken door de omgangsvormen in de NWS-SC, waar gifjes neerplempen de ultieme vorm van communiceren is.
Zoals bijna elke zaterdagavondquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ruimschoots![]()
Saaie avond en niets op tv.
Ik ben nogal eenkennig en deel niet graagquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Aan het vreemdgaan?
[..]
Tegen de tijd dat ze bij de 100 zijn ben ik dusdanig uitgerekt dat jij er ook nog wel bij past.
Kan ik er echt niets aan doen Dees... Heb de INGquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gifjes ja? Dan weet ik nog wel een leuke sc voor je, nietwaar Disana?
Uitspraken die ik van Fok! ken gebruik ik ook irl, automagisch, heul niet erg en zelfs mijn dochter (lurkster) zei laatst dat het de schuld van de Rabobank was
Hou op schei uit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gifjes ja? Dan weet ik nog wel een leuke sc voor je, nietwaar Disana?
Uitspraken die ik van Fok! ken gebruik ik ook irl, automagisch, heul niet erg en zelfs mijn dochter (lurkster) zei laatst dat het de schuld van de Rabobank was
Het is best fijn als je van voetbal houdt; dan is er altijd wel iets op tv. Ik hou er helemaal niet van helaas.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals bijna elke zaterdagavondIk ben net thuis en hier staat voetbal op.
Dan kan het dus ook niet de schuld van de Rabobank zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ik er echt niets aan doen Dees... Heb de ING
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |