Rogers viel aan in een afdaling, waren zat aanvallers die het meer verdiend hadden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:48 schreef Felagund het volgende:
Ik heb de rit niet gezien en ik heb ook weinig met Rogers, maar vind het altijd wel mooi dat de aanval beloond wordt.
Hadden ze slimmer/beter/handiger moeten koersen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:49 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Rogers viel aan in een afdaling, waren zat aanvallers die het meer verdiend hadden.
Tja, zoals ze zeiden op Britse Eurosport, als Androni niet was gaan rijden had de kopgroep het misschien wel gehaald. Daar kan de kopgroep niet zoveel aan doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hadden ze slimmer/beter/handiger moeten koersen.
Werd al in het begin van de Kattenneus gelost.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ulissi stond er niet tussen in GC, zal wel ander fietsje hebben na de val
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wanneer komen de echte bergen er aan? Ik heb t wel gezien met Evans in de roze trui.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporz(...)ordenschat-Italiaans
Onderschat Kelderman niet in een tijdrit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Columbiafan het volgende:
Uran pakt morgen normaal gezien wel een half minuutje op Evans. Quintana moet Kelderman ook wel kunnen voorblijven (tenminste als ie in vorm is) en wit overpakken van Majka
De Kattenneus, de schrik van elke wielrenner.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Werd al in het begin van de Kattenneus gelost.
Als 58e binnen, op 4:31.
Ik neem aan dat er gedoeld wordt Roger de Vlaeminckquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De Kattenneus, de schrik van elke wielrenner.
Die TT trouwens, doe even normaal jongons.
Waren al bijna meteen gelost:quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:14 schreef heywoodu het volgende:
Ruffoni en Appollonio buiten de tijd, die moeten ook wel gevallen/geblesseerd zijn lijkt me?
twitter:jeredgruber twitterde op woensdag 21-05-2014 om 12:43:38Davide Appollonio is at least five minutes back with a long, long way to go. #giro http://t.co/JDIP30Btad reageer retweet
Gevolgen van de val van gisteren?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waren al bijna meteen gelost:twitter:jeredgruber twitterde op woensdag 21-05-2014 om 12:43:38Davide Appollonio is at least five minutes back with a long, long way to go. #giro http://t.co/JDIP30Btad reageer retweet
Ik vind dat wat overdreven, maar ik zie niet waarom hij die mening niet zou mogen hebben en delen. Als ik het vergelijk met dopingschorsingen, dan vind ik het meermaals in reėel gevaar brengen van mede-renners door ongeoorloofde risico's te nemen eigenlijk een graadje erger. Persoonlijk kan ik lastig inschatten in hoeverre Farrar daadwerkelijk "schuldig" is aan al die valpartijen, maar dit is niet gewoon één incident ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je vindt het heel normaal dat hij een levenslange schorsing voor Farrar wil?
Dan kun je eens beginnen met een korte schorsing, in plaats van maanden, jaren of zoals Ramon Sinkeldam levenslang te opperen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat wat overdreven, maar ik zie niet waarom hij die mening niet zou mogen hebben en delen. Als ik het vergelijk met dopingschorsingen, dan vind ik het meermaals in reėel gevaar brengen van mede-renners door ongeoorloofde risico's te nemen eigenlijk een graadje erger. Persoonlijk kan ik lastig inschatten in hoeverre Farrar daadwerkelijk "schuldig" is aan al die valpartijen, maar dit is niet gewoon één incident ofzo.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan kun je eens beginnen met een korte schorsing, in plaats van maanden, jaren of zoals Ramon Sinkeldam levenslang te opperen.
Verder is het uberhaupt al niet zo dat Farrar keer op keer 'ongeoorloofde risico's' neemt. Hij kan gewoon niet sturen. Nou, dat kan. Van een vergelijking met een dopingschorsing, laat staan een graadje erger, is dus sowieso geen sprake. Anders kunnen we Kelderman ook meteen levenslang schorsing, die ligt er net zo vaak bij. Maar ja, Nederlander dus dan zal het wel allemaal pech zijn itt Farrar.
Tja, het is toch opvallend dat je van meerdere renners klachten hoort over Farrar. Ąls er eens vanuit het wielrennen meningen over andere renners worden gegeven, is er ook meestal wat aan de hand.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan kun je eens beginnen met een korte schorsing, in plaats van maanden, jaren of zoals Ramon Sinkeldam levenslang te opperen.
Verder is het uberhaupt al niet zo dat Farrar keer op keer 'ongeoorloofde risico's' neemt. Hij kan gewoon niet sturen. Nou, dat kan. Van een vergelijking met een dopingschorsing, laat staan een graadje erger, is dus sowieso geen sprake. Anders kunnen we Kelderman ook meteen levenslang schorsing, die ligt er net zo vaak bij. Maar ja, Nederlander dus dan zal het wel allemaal pech zijn itt Farrar.
Farrar spreekt dan ook prima Nederlands, dus bij hem moet het dan in ieder geval deels pech zijn!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
twitter:davidappo twitterde op woensdag 21-05-2014 om 20:26:52I go home being 16 seconds delay off limits after ridind the last 200 kms alone. @giroditalia #giroditalia2014 👍 reageer retweet
Tja, als m'n tante een piel had gehad was het m'n oom geweestquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef opgebaarde het volgende:
Als Rogers er vandaag niet geweest was, had Appollonio morgen gewoon mogen starten
Die 2e was hard gevallen toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:32 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens mij vergeet iedereen Monfort.
En wat te denken van Castroviejo.
Vrij logisch als je kilo's verliest.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:53 schreef Marcoss het volgende:
Castroviejo zat er vandaag ook goed bij in de 1ste groep, maar het lijkt erop dat hij steeds beter gaat klimmen, maar zijn tijdritten alleen maar slechter worden..
Mja, Kelderman heeft 2 jaar geleden in de Dauphiné 1 geniale tijdrit gereden, maar we moeten hem op basis daarvan ook niet overschatten. Hij won vorig jaar de tijdrit in Denemarken, maar dat was ook z'n enige top-10 klassering in een tijdrit die langer was dan 7,5 km. Hij werd 13de in de lange Giro-tijdrit vorig jaar en 14de in de klimtijdrit. Niet slecht uiteraard en ik denk dat z'n vorm een stuk beter is dan toen, maar straks zijn we teleurgesteld als hij morgen 4de of 5de wordtquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:47 schreef Blik het volgende:
Denk dat Kelderman wordt onderschat, die gaat een mooie tijd neerzetten morgen. Denk dat die schatting van Unibet zo gek nog niet is, muv Malori
Niemand weet het. Hij bestaat dan ook eigenlijk niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:15 schreef Evertjan het volgende:
waar komt Kelderman nu eigenlijk vandaan? Het ene bericht heeft het over Amersfoort de andere weer zegt uit Barneveld? En op NOS.nl stond net dat hij uit Veenendaal komt
Commentaar van Malori, als ik het door de Google Translate haal, lijkt hij er weinig vertrouwen in te hebben voor morgenquote:Oggi giornata carica di emozioni positive e negative!!!!! Vorrei ringraziare tutta la gente che č venuta numerosa in queste tappe parmensi del Giro d'Italia! Da pelle d'oca!!!!! Poi....mi son letteralmente distrutto cadendo nella discesa del Passo Cento Croci e questo mi elimina dalla lotta x la crono di domani!!! Grazie a quei kamikaze che mi hanno fatto cadere....
Geen idee, maar ik denk wel dat dat de reden is dat een ploegentijdirt altijd in de eerste week zit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:49 schreef gerwinner het volgende:
Orica nog maar met vier renners overStel dat er nog een ploegentijdrit was en de tijd van de vijfde zou tellen, hoe regelen ze dat dan?
In Olympia's tour waren de Azerbeidzjanen na dag 1 nog met 3 man over.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:41 schreef Blik het volgende:
wel dat dat de reden is dat een ploegentijdirt altijd in
Thijs, blijf eens van Woodgods account af.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niemand weet het. Hij bestaat dan ook eigenlijk niet.
Inderdaad, viel me ook al gelijk op.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef Pepersaus het volgende:
Dit zag er wel tof uit, zo'n peloton dat ineens opduikt.
quote:Kelderman: 'Al paar dagen bezig met tijdrit'
Godverquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:21 schreef Drebbelman het volgende:
De hoop op Kelderman met een snelle tijd voor vandaag kunnen we wel opgeven.. Volgens nu.nl is Kelderman al een paar dagen bezig met de tijdrit.
[..]
"Dankzij die zelfmoordterroristen die me vallen ...."quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Commentaar van Malori, als ik het door de Google Translate haal, lijkt hij er weinig vertrouwen in te hebben voor morgen
Volgens mij zegt hij letterlijk dat hij "uitgeschakeld is voor de tijdrit van morgen".quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Commentaar van Malori, als ik het door de Google Translate haal, lijkt hij er weinig vertrouwen in te hebben voor morgen
Die zal wel moe zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:21 schreef Drebbelman het volgende:
De hoop op Kelderman met een snelle tijd voor vandaag kunnen we wel opgeven.. Volgens nu.nl is Kelderman al een paar dagen bezig met de tijdrit.
[..]
Verdommequote:Op donderdag 22 mei 2014 09:21 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Als je de historie begrijpt wel. Maar ik vind het zonder die historie niet specifiek grappig nee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zijn er echt mensen die dat [naam]god grappig vinden?
Een volkomen uitgemolken kutgrap dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je de historie begrijpt wel. Maar ik vind het zonder die historie niet specifiek grappig nee.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Een volkomen uitgemolken kutgrap dus.
Nee, vrij irritant eigenlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
LeTourdeFranceGod.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vrij logisch als je kilo's verliest.
Behalve als je bij Sky fietst, uiteraard.
http://www.pelotonwatch.c(...)e12_start_order.htmlquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:25 schreef Blik het volgende:
Weet iemand al het startschema van vandaag?
Nice, Tuft kan een tijd neerzetten die niemand meer zal verslaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:26 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
http://www.pelotonwatch.c(...)e12_start_order.html
Kans op regen is erg groot tot 15:00. Daarna zo goed als droog.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Nice, Tuft kan een tijd neerzetten die niemand meer zal verslaan
(verwacht het overigens niet, teveel heuveltjes)
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef Pepersaus het volgende:
Je staat vaak niet voor niets laatst, hij lijkt me uit vorm.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Nice, Tuft kan een tijd neerzetten die niemand meer zal verslaan
(verwacht het overigens niet, teveel heuveltjes)
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef Pepersaus het volgende:
Je lijkt gelijk te hebben, bij eerste tussenpunt al 34 seconden achter de huidige nummer 1 Courteillequote:Op donderdag 22 mei 2014 11:19 schreef Roceco het volgende:
[..]
Je staat vaak niet voor niets laatst, hij lijkt me uit vorm.
(zou wel grappig zijn trouwens, als de eerste roze trui dragen uiteindelijk laatst zou worden)
Telegraaf heeft het ook over Veenendaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:15 schreef Evertjan het volgende:
waar komt Kelderman nu eigenlijk vandaan? Het ene bericht heeft het over Amersfoort de andere weer zegt uit Barneveld? En op NOS.nl stond net dat hij uit Veenendaal komt
quote:„Het was een lange, maar zeker geen saaie dag”, aldus de 23-jarige renner uit Veenendaal. „In de finale voelde ik me nog goed en aangezien de sprintjes deze Giro goed gaan, wilde ik mee spurten. Ik had graag nog wat bonificatieseconden gepakt, maar vierde is ook een mooie uitslag.”
Keek toevallig net een keer in het AK hoeveel achterstand hij had. Kunnen wel stellen dat die gast nooit meer zijn oude niveau gaat halen, ook benieuwd waar hij volgend jaar gaat rijden, zit geloof ik zijn laatste contractjaar.quote:
Ik denk dat hij er gewoon mee kapt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Keek toevallig net een keer in het AK hoeveel achterstand hij had. Kunnen wel stellen dat die gast nooit meer zijn oude niveau gaat halen, ook benieuwd waar hij volgend jaar gaat rijden, zit geloof ik zijn laatste contractjaar.
Nee, en dan lachen om de transformatie van Kohlquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kan ie nu alleen ook niet meer
Zou me echt niks verbazen dat er op een dag keer nieuwsbericht komt dat hij zelfmoord heeft gepleegd.quote:
Denk dat Dekker zich zonder fietsen ook wel redt, zeker als hij niet al zijn verdiende geld (in z'n goede jaren) over de balk smijt.. En gezien de documentaire die er toen over hem gemaakt is, heeft hij dat niet gedaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:37 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zou me echt niks verbazen dat er op een dag keer nieuwsbericht komt dat hij zelfmoord heeft gepleegd.
Beste uitslag dit jaar een 17e plek in een tijdrit, vorig jaar 8e in AK ster ZLM/ Eneco.
Nou nou, die jongen komt niet depressief over ofzo. Eerder een beetje lui.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:37 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zou me echt niks verbazen dat er op een dag keer nieuwsbericht komt dat hij zelfmoord heeft gepleegd.
Beste uitslag dit jaar een 17e plek in een tijdrit, vorig jaar 8e in AK ster ZLM/ Eneco.
Van Sella ben ik ook niet echt onder de indruk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:35 schreef Marcoss het volgende:
Het is wel één van de weinige doping-geschorsten die na zijn terugkeer nooit meer in de buurt van zijn oude niveau kwam..
Nou ik vond hem ander behoorlijk luxeus leven, altijd de snelste auto's, de duurste kledei, de mooiste horloges en een mooi huisje in Italiė. Ik denk niet dat die jongen nu gerusteloos kan gaan rentenieren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Dekker zich zonder fietsen ook wel redt, zeker als hij niet al zijn verdiende geld (in z'n goede jaren) over de balk smijt.. En gezien de documentaire die er toen over hem gemaakt is, heeft hij dat niet gedaan.
Link naar jouw ticker?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:09 schreef Marcoss het volgende:
Gretsch de snelste bij punt 1, Malori daar al 35 seconden achter
Heb deze nuquote:
Hartelijk bedankt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb deze nu
http://www.biciciclismo.c(...)ine-ficha.asp?id=530
Bij de Giro-ticker hebben de Italianen even pauze, denk ik
Niet heel verrassend.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:29 schreef franklop het volgende:
Malori gaat het idd niet maken vandaag, 7e al bij TP2.
Gezien de foto van gisteren inderdaad niet neequote:
Na gisteren kon je natuurlijk niet anders meer verwachten, maar voor de prono wel handig dat schijnbaar heel weinig mensen dat mee hadden gekregenquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:29 schreef franklop het volgende:
Malori gaat het idd niet maken vandaag, 7e al bij TP2.
dat wordt weer gecompenseerd door de gendt die toch twijfelgeval wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na gisteren kon je natuurlijk niet anders meer verwachten, maar voor de prono wel handig dat schijnbaar heel weinig mensen dat mee hadden gekregen
In ieder geval erg wisselvallig qua presterenquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:36 schreef Slobeend het volgende:
De Gendt is de meest onvoorspelbare renner die ik ken.
Was ie gisteren gevallen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na gisteren kon je natuurlijk niet anders meer verwachten, maar voor de prono wel handig dat schijnbaar heel weinig mensen dat mee hadden gekregen
Volgens mij haalt die ticker Gretsch en Geschke door elkaar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb deze nu
http://www.biciciclismo.c(...)ine-ficha.asp?id=530
Bij de Giro-ticker hebben de Italianen even pauze, denk ik
De nummer laatst nu meer dan 10 minuten achter Gretsch...quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:35 schreef Marcoss het volgende:
42 km per uur gemiddeld dus, hele lastige tijdrit
Blijft hij dan wel binnen de tijdslimiet of moet hij (wie is het eigenlijk) daarvoor vrezen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:44 schreef Blik het volgende:
[..]
De nummer laatst nu meer dan 10 minuten achter Gretsch...
Dit dus, als ik alle media dingen rondom zijn persoon afgelopen tijd goed heb gevolgd leeft hij nog steeds op grote voet. Groot lomp huis in Belgie, huis in Italie, Porsche (al hoewel oud ding), iemand in dienst die zijn fietsen schoonmaakt na trainingen (geen idee hoe andere renners dat doen, denk zelf schoonmaken aan sommige tweets soms te zien). Daarbij heeft hij ook een tijd buitenspel gestaan waarin hij volgens eigen zeggen nogal een wild leven heeft gehad. Denk dat hij eerlijk gezegd niet zo veel geld meer over heeft en meeste van al zijn verdiende geld destijds al op is gegaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:56 schreef Principia het volgende:
[..]
Nou ik vond hem ander behoorlijk luxeus leven, altijd de snelste auto's, de duurste kledei, de mooiste horloges en een mooi huisje in Italiė. Ik denk niet dat die jongen nu gerusteloos kan gaan rentenieren.
Bij tijdritten mag je 25% verliezen volgens mij. Dus een klein kwartierquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Blijft hij dan wel binnen de tijdslimiet of moet hij (wie is het eigenlijk) daarvoor vrezen?
Nusport liveticker. Wel traag met tijden, maar meer overzicht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, de liveticker van de Giro die alleen de eerste 10 bij elk punt weergeeft, man man man wat slecht![]()
![]()
![]()
Die van Biciciclismo doet hetzelfde volgens mij, eens verder zoeken.
In elk geval wel de volledige uitslag bij de finish..quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:15 schreef Felagund het volgende:
Sporza geeft ook alleen de top 3 bij de tussenpunten weer.
Ah, das wel een goeiequote:Op donderdag 22 mei 2014 15:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nusport liveticker. Wel traag met tijden, maar meer overzicht.
GMTA.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:18 schreef Chiappucci het volgende:
Op zo'n dagen mis je de liveticker van de Tour. Die is echt geweldig bij tijdritten.
De ticker van Tour of California mag er ook wezen, erg informatief. Die van de Giro is typisch Italiaans, ziet er mooi uit voor het oog, maar qua gebruik is het gammelquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:18 schreef Chiappucci het volgende:
Op zo'n dagen mis je de liveticker van de Tour. Die is echt geweldig bij tijdritten.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow, niet goed voor mijn poultje.
Regie is ook al vaak chaos in de Giro.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:20 schreef Blik het volgende:
[..]
De ticker van Tour of California mag er ook wezen, erg informatief. Die van de Giro is typisch Italiaans, ziet er mooi uit voor het oog, maar qua gebruik is het gammel
quote:
quote:
Wat?quote:
En volgens mij was dat gewoon iemand uit de omgeving of de volgwagen..quote:
Doet die mee?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:29 schreef Chiappucci het volgende:
Zag ik daar Thomas Dekker voorbijflitsen op de voorlopig 70e plaats
Volgende tijdrit is bergop, dat ligt hem veel meer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:29 schreef Chiappucci het volgende:
Zag ik daar Thomas Dekker voorbijflitsen op de voorlopig 70e plaats
Lazerde over de vangrail 5 meter beneden op een grindpad, lag ook een paar meter van zijn fiets.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:31 schreef Felagund het volgende:
De val niet gezien, berichten klinken niet goed, maar hopelijk valt het mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:32 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie de beelden net niet zag, zo ligt/lag hij erbij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., zie het nu ook op de Sporza site.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:32 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie de beelden net niet zag, zo ligt/lag hij erbij:Hij ligt er bij alsof hij buiten westen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Zelfs als Wilco rustig fietst heb je nog de kans dat hij valt. Hoop dat het snel droog wordt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:33 schreef Chiappucci het volgende:
Ik hoop maar dat Kelderman niet te gek doet straks. Liever 10 seconden langzamer dan net als Ludvigsson afgevoerd worden.
Dat klinkt al beterquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
#Ludvigsson reported sitting up now
Ah, hierboven ook al.twitter:thepuncheur twitterde op donderdag 22-05-2014 om 15:40:05Reports coming in that Ludvigsson is now sitting up after his massive crash about 15 mins ago reageer retweet
Slecht voor ons poultje johannes, hier word ik niet vrolijk van.quote:
Ach, de Giro is nog maar een trainingswedstrijdje voor mij voor de Tour. Dan ga ik vlammen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Slecht voor ons poultje johannes, hier word ik niet vrolijk van.
Zo respectloos die Mani89. En dan die UI daarbij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:43 schreef Chiappucci het volgende:
Begin aub niet over poultjes als een renner zwaargewond op een grindpad ligt
Dat was maar een grapje hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:43 schreef Chiappucci het volgende:
Begin aub niet over poultjes als een renner zwaargewond op een grindpad ligt
twitter:GiantShimano twitterde op donderdag 22-05-2014 om 15:40:33For those asking questions about @tludvigsson after his fall during the TT, we will update you with news when we have it. #Giro reageer retweet
Jij gaat vast een keer naar dat plaatsje waar die 2e tussentijd wordt opgenomenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo respectloos die Mani89. En dan die UI daarbij.
Hoe heet dat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij gaat vast een keer naar dat plaatsje waar die 2e tussentijd wordt opgenomen
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:51 schreef Max23 het volgende:
De 2e tussentijd is overigens te vinden in Alba
[ afbeelding ]
Is ziek (geweest).quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zoidl valt ook wel een beetje tegen.
Ik zou er geen geld op zetten nee!quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Cataldo ook niet echt ver achter De Gendt. Die tijd gaat echt niet standhouden.
Wel een Skybroeder he.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Sky bazen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
dat had Eijssen ook en dat bleek uiteindelijk niets serieus.. zegt dus niet zo veel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:55 schreef heywoodu het volgende:
Vertaald met google:
Bad news from the stage of the Tour between Barbaresco and Barolo. The Swedish Ludvigsson runner took off a downhill turn and flew over the guard rail. It 'was taken away in an ambulance, with the neck immobilized by a collar.
https://www.facebook.com/(...)osts/666294936777361
Toch eigenlijk best goed nieuws. Relatief gezien natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:55 schreef heywoodu het volgende:
Vertaald met google:
Bad news from the stage of the Tour between Barbaresco and Barolo. The Swedish Ludvigsson runner took off a downhill turn and flew over the guard rail. It 'was taken away in an ambulance, with the neck immobilized by a collar.
https://www.facebook.com/(...)osts/666294936777361
Ja ik hoorde pas ook iemand zeggen dat zo'n nekding meestal gewoon uit voorzorg is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:56 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
dat had Eijssen ook en dat bleek uiteindelijk niets serieus.. zegt dus niet zo veel.
Kelderman dropt nogquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:53 schreef heywoodu het volgende:
Kelderman op de 2e plek vlak achter Evans nu bij de bookmakers
Het is bijna standaard geworden ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik hoorde pas ook iemand zeggen dat zo'n nekding meestal gewoon uit voorzorg is.
Nee, maar geen reden voor paniek in ieder geval.quote:
Is er de laatste jaren inderdaad ingeslopen, als er namelijk iets met de nek is en die beweegt teveel loop je het risico op verlamming en dergelijke. Voor de zekerheid een nekbrace erom en je beperkt de risico's simpelweg heel erg.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik hoorde pas ook iemand zeggen dat zo'n nekding meestal gewoon uit voorzorg is.
Dat hij bij kennis is na zo'n val is natuurlijk een heel goed teken. Nu hopen dat ie geen gekke interne bloedingen heeft. Dan krijg je van die Karst T. taferelen... Maar ik heb goede hoopquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar geen reden voor paniek in ieder geval.
Moet je een abonnementje nemen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:02 schreef Blik het volgende:
Op sommige fora heb je een ignore knop, niet bij Fok!?
Alleen bij een abonnement geloof ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:02 schreef Blik het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laten ze de finish van Roche zien.Italianen...
Moet je voor betalen. Ik overweeg het te doen zodat ik Syntix' posts nooit meer hoef te lezen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:02 schreef Blik het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet je voor betalen. Ik overweeg het te doen zodat ik Syntix's posts nooit meer hoef te lezen.
Kost weinig, scheelt je heel veel irritatie.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet je voor betalen. Ik overweeg het te doen zodat ik Syntix' posts nooit meer hoef te lezen.
GMTA, echter ga ik niet betalen. Teveel eerquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet je voor betalen. Ik overweeg het te doen zodat ik Syntix' posts nooit meer hoef te lezen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:04 schreef Blik het volgende:
[..]
GMTA, echter ga ik niet betalen. Teveel eer
Hoef je nu toch ook al nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
want?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoef je nu toch ook al nietDe inhoud is toch wel bekend.
Het komt in mijn beeld als ik scroll, dat is al een irritatie op zich. Laat staan als je het per ongeluk leest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoef je nu toch ook al nietDe inhoud is toch wel bekend.
Breukink volgens mij, als je prologen niet meeteltquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Nederlander won als laatst een tijdrit in een grote ronde?
Michael Boogaard.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Breukink?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik deel met jullie mee, ik lees het ook steeds per ongelukquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het komt in mijn beeld als ik scroll, dat is al een irritatie op zich. Laat staan als je het per ongeluk leest.
had dan wiggo gepostquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:06 schreef Syntix het volgende:
Ik geef jullie 1 Team Sky voor de onzin in de afgelopen posts
[ afbeelding ]
De Breuk natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tja, het echte tijdritdeel moet nog komenquote:
Vroeg me meer af of daarna iemand het nog fliktequote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pozzovivo
Gaat hoog eindigen.
Had ook niks anders verwacht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Poels kan bij OPQS ineens tijdrijden.
Ik vind gemekker over gemekker over gemekker over Sky nog irritanter.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:07 schreef heywoodu het volgende:
Dat gemekker over Syntix is stiekem nog irritanter dan zijn gemekker over Sky
Zo kijk ik ook altijd als ik jouw posts lees.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb steeds het gevoel dat Waterreus kijkt alsof ik iets idioots post als ik geen 100% vertrouwen heb in mijn post.
De man met de lelijkste tattoo's van het peloton op de Chicken en Chavanel naquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
één wiggo dan voor deze post
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook met jouw postsquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb steeds het gevoel dat Waterreus kijkt alsof ik iets idioots post als ik geen 100% vertrouwen heb in mijn post.
Oké kenneth!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind gemekker over gemekker over gemekker over Sky nog irritanter.
twitter:TeamBelkin twitterde op donderdag 22-05-2014 om 16:10:25#Giro - @W1lcokelderman's looking great on his @bianchi pico crono! reageer retweet
Die hype is toch al lang voorbij man.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:GiantShimano twitterde op donderdag 22-05-2014 om 16:07:21Following his #Giro TT crash, Tobias is up and on his way to hospital for further checks. More to follow later. Best wishes from all team. reageer retweet
oké!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zondag neem ik weer mijn oude vertrouwde UI Johannes
Hij heeft een weddenschap verloren, en Mexi is een man van zijn woord.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hype is toch al lang voorbij man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |