Tja, als je dat hier doet moet je ook weer volle bak naar beneden knallen om vooruit te blijven, dat lijkt me ook geen fijn vooruitzichtquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:11 schreef Blik het volgende:
Valt wel op dat het geen echte renners zijn voor GC die proberen weg te springen, allemaal met het oog op de tijdrit waarschijnlijk
Kelderman, Poels.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel benieuwd wat daar aan rappe mannen nog zit, EBH, Battaglin, Felline?
Battaglin natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:23 schreef wimderon het volgende:
Wie gaat er winnen, zeg het maar jongens.
Ok, dankje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:26 schreef Blik het volgende:
Ik denk dat ze Rogers laten gaan, en dat Rogers wint.
lol, op het moment dat ik dit type is het opeens 33...quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:31 schreef Blik het volgende:
44 seconden voor, Rogers gaat dat niet meer weggeven denk ik
Dat had ik met zo'n aankomst bergaf niet echt verwacht eigenlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:35 schreef Chiappucci het volgende:
Verwacht je een mooie strijd om de etappezege, krijg je dit...
Eén van de weinige renners waar ik helemaal niet warm van kan worden, net als Leipheimer vroeger eigenlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Anticlimax.
Ik heb ook echt niets met die gast.
Edit: Rogers bedoel ik dan
Maar als dat begint te werken staat die al onder de douchequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:41 schreef heywoodu het volgende:
Een beetje drinken of eten hoeft toch helemaal niet te betekenen dat de tank leeg is? Hij kan dat toch ook juist gewoon doen om te voorkomen dat de tank leegraakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |