quote:
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Jens_Voigtquote:Jens Voigt (Grevesmühlen, 17 september 1971) is een Duits wielrenner en komt uit namens RadioShack-Leopard. Hij heeft 6 kinderen.
Omerta.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:01 schreef wimderon het volgende:
Ach gut, Sinkeldam heeft z'n tweet verwijderd.
Waarschijnlijk meer van moeten als van willen. Als hij nog fit was geweest, dan had hij vast verder gereden....hier viel nog wel wat voor hem te halen, maar in de Tour zie ik dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarschijnlijk wil hij zich op de Tour voorbereiden.
Volgens mij heb ik ook iemand met een lekke band in beeld gezien van Garmin.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Door Farrar komt er tenminste nog eens iemand van Garmin in beeld, de laatste keer was met die chute in Ierland.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook iemand met een lekke band in beeld gezien van Garmin.
Over brillen gesproken, zou vandaag niet ook een kans kunnen zijn voor Felline? Of is die klim net wat te zwaar?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:25 schreef DeeBee het volgende:
Terwijl ze toch best opvallen in beeld, met die lasbrillen.
Ik heb eigenlijk nog nergens percentages van die klim gezien. Dus geen idee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over brillen gesproken, zou vandaag niet ook een kans kunnen zijn voor Felline? Of is die klim net wat te zwaar?
eerst vals plat, dan 7 km a 8%quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nergens percentages van die klim gezien. Dus geen idee.
Oké thanks! Nog best pittig dan. Benieuwd of daar wat gaan gebeuren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:35 schreef Blik het volgende:
[..]
eerst vals plat, dan 7 km a 8%
[ afbeelding ]
Nou ja, het is op zich een goede kans voor punten..morgen een tijdrit, daarna sprintritje en dan pas weer klimmen, dus genoeg tijd om te herstellen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Te weinig bergpunten vandaag of ze moeten op de 1e klim al een gaatje hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |