Het komt in mijn beeld als ik scroll, dat is al een irritatie op zich. Laat staan als je het per ongeluk leest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoef je nu toch ook al nietDe inhoud is toch wel bekend.
Breukink volgens mij, als je prologen niet meeteltquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Nederlander won als laatst een tijdrit in een grote ronde?
Michael Boogaard.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Breukink?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik deel met jullie mee, ik lees het ook steeds per ongelukquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het komt in mijn beeld als ik scroll, dat is al een irritatie op zich. Laat staan als je het per ongeluk leest.
had dan wiggo gepostquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:06 schreef Syntix het volgende:
Ik geef jullie 1 Team Sky voor de onzin in de afgelopen posts
[ afbeelding ]
De Breuk natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vroeg me meer af of daarna iemand het nog fliktequote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pozzovivo
Gaat hoog eindigen.
Had ook niks anders verwacht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Poels kan bij OPQS ineens tijdrijden.
Ik vind gemekker over gemekker over gemekker over Sky nog irritanter.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:07 schreef heywoodu het volgende:
Dat gemekker over Syntix is stiekem nog irritanter dan zijn gemekker over Sky
Zo kijk ik ook altijd als ik jouw posts lees.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb steeds het gevoel dat Waterreus kijkt alsof ik iets idioots post als ik geen 100% vertrouwen heb in mijn post.
De man met de lelijkste tattoo's van het peloton op de Chicken en Chavanel naquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
één wiggo dan voor deze post
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook met jouw postsquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb steeds het gevoel dat Waterreus kijkt alsof ik iets idioots post als ik geen 100% vertrouwen heb in mijn post.
Oké kenneth!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind gemekker over gemekker over gemekker over Sky nog irritanter.
twitter:TeamBelkin twitterde op donderdag 22-05-2014 om 16:10:25#Giro - @W1lcokelderman's looking great on his @bianchi pico crono! reageer retweet
Die hype is toch al lang voorbij man.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:GiantShimano twitterde op donderdag 22-05-2014 om 16:07:21Following his #Giro TT crash, Tobias is up and on his way to hospital for further checks. More to follow later. Best wishes from all team. reageer retweet
oké!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zondag neem ik weer mijn oude vertrouwde UI Johannes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |