Rogers viel aan in een afdaling, waren zat aanvallers die het meer verdiend hadden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:48 schreef Felagund het volgende:
Ik heb de rit niet gezien en ik heb ook weinig met Rogers, maar vind het altijd wel mooi dat de aanval beloond wordt.
Hadden ze slimmer/beter/handiger moeten koersen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:49 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Rogers viel aan in een afdaling, waren zat aanvallers die het meer verdiend hadden.
Tja, zoals ze zeiden op Britse Eurosport, als Androni niet was gaan rijden had de kopgroep het misschien wel gehaald. Daar kan de kopgroep niet zoveel aan doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hadden ze slimmer/beter/handiger moeten koersen.
Werd al in het begin van de Kattenneus gelost.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ulissi stond er niet tussen in GC, zal wel ander fietsje hebben na de val
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wanneer komen de echte bergen er aan? Ik heb t wel gezien met Evans in de roze trui.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporz(...)ordenschat-Italiaans
Onderschat Kelderman niet in een tijdrit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Columbiafan het volgende:
Uran pakt morgen normaal gezien wel een half minuutje op Evans. Quintana moet Kelderman ook wel kunnen voorblijven (tenminste als ie in vorm is) en wit overpakken van Majka
De Kattenneus, de schrik van elke wielrenner.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Werd al in het begin van de Kattenneus gelost.
Als 58e binnen, op 4:31.
Ik neem aan dat er gedoeld wordt Roger de Vlaeminckquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De Kattenneus, de schrik van elke wielrenner.
Die TT trouwens, doe even normaal jongons.
Waren al bijna meteen gelost:quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:14 schreef heywoodu het volgende:
Ruffoni en Appollonio buiten de tijd, die moeten ook wel gevallen/geblesseerd zijn lijkt me?
twitter:jeredgruber twitterde op woensdag 21-05-2014 om 12:43:38Davide Appollonio is at least five minutes back with a long, long way to go. #giro http://t.co/JDIP30Btad reageer retweet
Gevolgen van de val van gisteren?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waren al bijna meteen gelost:twitter:jeredgruber twitterde op woensdag 21-05-2014 om 12:43:38Davide Appollonio is at least five minutes back with a long, long way to go. #giro http://t.co/JDIP30Btad reageer retweet
Ik vind dat wat overdreven, maar ik zie niet waarom hij die mening niet zou mogen hebben en delen. Als ik het vergelijk met dopingschorsingen, dan vind ik het meermaals in reëel gevaar brengen van mede-renners door ongeoorloofde risico's te nemen eigenlijk een graadje erger. Persoonlijk kan ik lastig inschatten in hoeverre Farrar daadwerkelijk "schuldig" is aan al die valpartijen, maar dit is niet gewoon één incident ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je vindt het heel normaal dat hij een levenslange schorsing voor Farrar wil?
Dan kun je eens beginnen met een korte schorsing, in plaats van maanden, jaren of zoals Ramon Sinkeldam levenslang te opperen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat wat overdreven, maar ik zie niet waarom hij die mening niet zou mogen hebben en delen. Als ik het vergelijk met dopingschorsingen, dan vind ik het meermaals in reëel gevaar brengen van mede-renners door ongeoorloofde risico's te nemen eigenlijk een graadje erger. Persoonlijk kan ik lastig inschatten in hoeverre Farrar daadwerkelijk "schuldig" is aan al die valpartijen, maar dit is niet gewoon één incident ofzo.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan kun je eens beginnen met een korte schorsing, in plaats van maanden, jaren of zoals Ramon Sinkeldam levenslang te opperen.
Verder is het uberhaupt al niet zo dat Farrar keer op keer 'ongeoorloofde risico's' neemt. Hij kan gewoon niet sturen. Nou, dat kan. Van een vergelijking met een dopingschorsing, laat staan een graadje erger, is dus sowieso geen sprake. Anders kunnen we Kelderman ook meteen levenslang schorsing, die ligt er net zo vaak bij. Maar ja, Nederlander dus dan zal het wel allemaal pech zijn itt Farrar.
Tja, het is toch opvallend dat je van meerdere renners klachten hoort over Farrar. Àls er eens vanuit het wielrennen meningen over andere renners worden gegeven, is er ook meestal wat aan de hand.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan kun je eens beginnen met een korte schorsing, in plaats van maanden, jaren of zoals Ramon Sinkeldam levenslang te opperen.
Verder is het uberhaupt al niet zo dat Farrar keer op keer 'ongeoorloofde risico's' neemt. Hij kan gewoon niet sturen. Nou, dat kan. Van een vergelijking met een dopingschorsing, laat staan een graadje erger, is dus sowieso geen sprake. Anders kunnen we Kelderman ook meteen levenslang schorsing, die ligt er net zo vaak bij. Maar ja, Nederlander dus dan zal het wel allemaal pech zijn itt Farrar.
Farrar spreekt dan ook prima Nederlands, dus bij hem moet het dan in ieder geval deels pech zijn!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
twitter:davidappo twitterde op woensdag 21-05-2014 om 20:26:52I go home being 16 seconds delay off limits after ridind the last 200 kms alone. @giroditalia #giroditalia2014 👍 reageer retweet
Tja, als m'n tante een piel had gehad was het m'n oom geweestquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef opgebaarde het volgende:
Als Rogers er vandaag niet geweest was, had Appollonio morgen gewoon mogen starten
Die 2e was hard gevallen toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:32 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens mij vergeet iedereen Monfort.
En wat te denken van Castroviejo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |