Rogers viel aan in een afdaling, waren zat aanvallers die het meer verdiend hadden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:48 schreef Felagund het volgende:
Ik heb de rit niet gezien en ik heb ook weinig met Rogers, maar vind het altijd wel mooi dat de aanval beloond wordt.
Hadden ze slimmer/beter/handiger moeten koersen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:49 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Rogers viel aan in een afdaling, waren zat aanvallers die het meer verdiend hadden.
Tja, zoals ze zeiden op Britse Eurosport, als Androni niet was gaan rijden had de kopgroep het misschien wel gehaald. Daar kan de kopgroep niet zoveel aan doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hadden ze slimmer/beter/handiger moeten koersen.
Werd al in het begin van de Kattenneus gelost.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ulissi stond er niet tussen in GC, zal wel ander fietsje hebben na de val
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wanneer komen de echte bergen er aan? Ik heb t wel gezien met Evans in de roze trui.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporz(...)ordenschat-Italiaans
Onderschat Kelderman niet in een tijdrit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Columbiafan het volgende:
Uran pakt morgen normaal gezien wel een half minuutje op Evans. Quintana moet Kelderman ook wel kunnen voorblijven (tenminste als ie in vorm is) en wit overpakken van Majka
De Kattenneus, de schrik van elke wielrenner.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Werd al in het begin van de Kattenneus gelost.
Als 58e binnen, op 4:31.
Ik neem aan dat er gedoeld wordt Roger de Vlaeminckquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De Kattenneus, de schrik van elke wielrenner.
Die TT trouwens, doe even normaal jongons.
Waren al bijna meteen gelost:quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:14 schreef heywoodu het volgende:
Ruffoni en Appollonio buiten de tijd, die moeten ook wel gevallen/geblesseerd zijn lijkt me?
twitter:jeredgruber twitterde op woensdag 21-05-2014 om 12:43:38Davide Appollonio is at least five minutes back with a long, long way to go. #giro http://t.co/JDIP30Btad reageer retweet
Gevolgen van de val van gisteren?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waren al bijna meteen gelost:twitter:jeredgruber twitterde op woensdag 21-05-2014 om 12:43:38Davide Appollonio is at least five minutes back with a long, long way to go. #giro http://t.co/JDIP30Btad reageer retweet
Ik vind dat wat overdreven, maar ik zie niet waarom hij die mening niet zou mogen hebben en delen. Als ik het vergelijk met dopingschorsingen, dan vind ik het meermaals in reëel gevaar brengen van mede-renners door ongeoorloofde risico's te nemen eigenlijk een graadje erger. Persoonlijk kan ik lastig inschatten in hoeverre Farrar daadwerkelijk "schuldig" is aan al die valpartijen, maar dit is niet gewoon één incident ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je vindt het heel normaal dat hij een levenslange schorsing voor Farrar wil?
Dan kun je eens beginnen met een korte schorsing, in plaats van maanden, jaren of zoals Ramon Sinkeldam levenslang te opperen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat wat overdreven, maar ik zie niet waarom hij die mening niet zou mogen hebben en delen. Als ik het vergelijk met dopingschorsingen, dan vind ik het meermaals in reëel gevaar brengen van mede-renners door ongeoorloofde risico's te nemen eigenlijk een graadje erger. Persoonlijk kan ik lastig inschatten in hoeverre Farrar daadwerkelijk "schuldig" is aan al die valpartijen, maar dit is niet gewoon één incident ofzo.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan kun je eens beginnen met een korte schorsing, in plaats van maanden, jaren of zoals Ramon Sinkeldam levenslang te opperen.
Verder is het uberhaupt al niet zo dat Farrar keer op keer 'ongeoorloofde risico's' neemt. Hij kan gewoon niet sturen. Nou, dat kan. Van een vergelijking met een dopingschorsing, laat staan een graadje erger, is dus sowieso geen sprake. Anders kunnen we Kelderman ook meteen levenslang schorsing, die ligt er net zo vaak bij. Maar ja, Nederlander dus dan zal het wel allemaal pech zijn itt Farrar.
Tja, het is toch opvallend dat je van meerdere renners klachten hoort over Farrar. Àls er eens vanuit het wielrennen meningen over andere renners worden gegeven, is er ook meestal wat aan de hand.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan kun je eens beginnen met een korte schorsing, in plaats van maanden, jaren of zoals Ramon Sinkeldam levenslang te opperen.
Verder is het uberhaupt al niet zo dat Farrar keer op keer 'ongeoorloofde risico's' neemt. Hij kan gewoon niet sturen. Nou, dat kan. Van een vergelijking met een dopingschorsing, laat staan een graadje erger, is dus sowieso geen sprake. Anders kunnen we Kelderman ook meteen levenslang schorsing, die ligt er net zo vaak bij. Maar ja, Nederlander dus dan zal het wel allemaal pech zijn itt Farrar.
Farrar spreekt dan ook prima Nederlands, dus bij hem moet het dan in ieder geval deels pech zijn!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
twitter:davidappo twitterde op woensdag 21-05-2014 om 20:26:52I go home being 16 seconds delay off limits after ridind the last 200 kms alone. @giroditalia #giroditalia2014 👍 reageer retweet
Tja, als m'n tante een piel had gehad was het m'n oom geweestquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:38 schreef opgebaarde het volgende:
Als Rogers er vandaag niet geweest was, had Appollonio morgen gewoon mogen starten
Die 2e was hard gevallen toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:32 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens mij vergeet iedereen Monfort.
En wat te denken van Castroviejo.
Vrij logisch als je kilo's verliest.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:53 schreef Marcoss het volgende:
Castroviejo zat er vandaag ook goed bij in de 1ste groep, maar het lijkt erop dat hij steeds beter gaat klimmen, maar zijn tijdritten alleen maar slechter worden..
Mja, Kelderman heeft 2 jaar geleden in de Dauphiné 1 geniale tijdrit gereden, maar we moeten hem op basis daarvan ook niet overschatten. Hij won vorig jaar de tijdrit in Denemarken, maar dat was ook z'n enige top-10 klassering in een tijdrit die langer was dan 7,5 km. Hij werd 13de in de lange Giro-tijdrit vorig jaar en 14de in de klimtijdrit. Niet slecht uiteraard en ik denk dat z'n vorm een stuk beter is dan toen, maar straks zijn we teleurgesteld als hij morgen 4de of 5de wordtquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:47 schreef Blik het volgende:
Denk dat Kelderman wordt onderschat, die gaat een mooie tijd neerzetten morgen. Denk dat die schatting van Unibet zo gek nog niet is, muv Malori
Niemand weet het. Hij bestaat dan ook eigenlijk niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:15 schreef Evertjan het volgende:
waar komt Kelderman nu eigenlijk vandaan? Het ene bericht heeft het over Amersfoort de andere weer zegt uit Barneveld? En op NOS.nl stond net dat hij uit Veenendaal komt
Commentaar van Malori, als ik het door de Google Translate haal, lijkt hij er weinig vertrouwen in te hebben voor morgenquote:Oggi giornata carica di emozioni positive e negative!!!!! Vorrei ringraziare tutta la gente che è venuta numerosa in queste tappe parmensi del Giro d'Italia! Da pelle d'oca!!!!! Poi....mi son letteralmente distrutto cadendo nella discesa del Passo Cento Croci e questo mi elimina dalla lotta x la crono di domani!!! Grazie a quei kamikaze che mi hanno fatto cadere....
Geen idee, maar ik denk wel dat dat de reden is dat een ploegentijdirt altijd in de eerste week zit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:49 schreef gerwinner het volgende:
Orica nog maar met vier renners overStel dat er nog een ploegentijdrit was en de tijd van de vijfde zou tellen, hoe regelen ze dat dan?
In Olympia's tour waren de Azerbeidzjanen na dag 1 nog met 3 man over.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:41 schreef Blik het volgende:
wel dat dat de reden is dat een ploegentijdirt altijd in
Thijs, blijf eens van Woodgods account af.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niemand weet het. Hij bestaat dan ook eigenlijk niet.
Inderdaad, viel me ook al gelijk op.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef Pepersaus het volgende:
Dit zag er wel tof uit, zo'n peloton dat ineens opduikt.
quote:Kelderman: 'Al paar dagen bezig met tijdrit'
Godverquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:21 schreef Drebbelman het volgende:
De hoop op Kelderman met een snelle tijd voor vandaag kunnen we wel opgeven.. Volgens nu.nl is Kelderman al een paar dagen bezig met de tijdrit.
[..]
"Dankzij die zelfmoordterroristen die me vallen ...."quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Commentaar van Malori, als ik het door de Google Translate haal, lijkt hij er weinig vertrouwen in te hebben voor morgen
Volgens mij zegt hij letterlijk dat hij "uitgeschakeld is voor de tijdrit van morgen".quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Commentaar van Malori, als ik het door de Google Translate haal, lijkt hij er weinig vertrouwen in te hebben voor morgen
Die zal wel moe zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:21 schreef Drebbelman het volgende:
De hoop op Kelderman met een snelle tijd voor vandaag kunnen we wel opgeven.. Volgens nu.nl is Kelderman al een paar dagen bezig met de tijdrit.
[..]
Verdommequote:Op donderdag 22 mei 2014 09:21 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Als je de historie begrijpt wel. Maar ik vind het zonder die historie niet specifiek grappig nee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zijn er echt mensen die dat [naam]god grappig vinden?
Een volkomen uitgemolken kutgrap dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je de historie begrijpt wel. Maar ik vind het zonder die historie niet specifiek grappig nee.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Een volkomen uitgemolken kutgrap dus.
Nee, vrij irritant eigenlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
LeTourdeFranceGod.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vrij logisch als je kilo's verliest.
Behalve als je bij Sky fietst, uiteraard.
http://www.pelotonwatch.c(...)e12_start_order.htmlquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:25 schreef Blik het volgende:
Weet iemand al het startschema van vandaag?
Nice, Tuft kan een tijd neerzetten die niemand meer zal verslaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:26 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
http://www.pelotonwatch.c(...)e12_start_order.html
Kans op regen is erg groot tot 15:00. Daarna zo goed als droog.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Nice, Tuft kan een tijd neerzetten die niemand meer zal verslaan
(verwacht het overigens niet, teveel heuveltjes)
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef Pepersaus het volgende:
Je staat vaak niet voor niets laatst, hij lijkt me uit vorm.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Nice, Tuft kan een tijd neerzetten die niemand meer zal verslaan
(verwacht het overigens niet, teveel heuveltjes)
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef Pepersaus het volgende:
Je lijkt gelijk te hebben, bij eerste tussenpunt al 34 seconden achter de huidige nummer 1 Courteillequote:Op donderdag 22 mei 2014 11:19 schreef Roceco het volgende:
[..]
Je staat vaak niet voor niets laatst, hij lijkt me uit vorm.
(zou wel grappig zijn trouwens, als de eerste roze trui dragen uiteindelijk laatst zou worden)
Telegraaf heeft het ook over Veenendaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:15 schreef Evertjan het volgende:
waar komt Kelderman nu eigenlijk vandaan? Het ene bericht heeft het over Amersfoort de andere weer zegt uit Barneveld? En op NOS.nl stond net dat hij uit Veenendaal komt
quote:„Het was een lange, maar zeker geen saaie dag”, aldus de 23-jarige renner uit Veenendaal. „In de finale voelde ik me nog goed en aangezien de sprintjes deze Giro goed gaan, wilde ik mee spurten. Ik had graag nog wat bonificatieseconden gepakt, maar vierde is ook een mooie uitslag.”
Keek toevallig net een keer in het AK hoeveel achterstand hij had. Kunnen wel stellen dat die gast nooit meer zijn oude niveau gaat halen, ook benieuwd waar hij volgend jaar gaat rijden, zit geloof ik zijn laatste contractjaar.quote:
Ik denk dat hij er gewoon mee kapt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Keek toevallig net een keer in het AK hoeveel achterstand hij had. Kunnen wel stellen dat die gast nooit meer zijn oude niveau gaat halen, ook benieuwd waar hij volgend jaar gaat rijden, zit geloof ik zijn laatste contractjaar.
Nee, en dan lachen om de transformatie van Kohlquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kan ie nu alleen ook niet meer
Zou me echt niks verbazen dat er op een dag keer nieuwsbericht komt dat hij zelfmoord heeft gepleegd.quote:
Denk dat Dekker zich zonder fietsen ook wel redt, zeker als hij niet al zijn verdiende geld (in z'n goede jaren) over de balk smijt.. En gezien de documentaire die er toen over hem gemaakt is, heeft hij dat niet gedaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:37 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zou me echt niks verbazen dat er op een dag keer nieuwsbericht komt dat hij zelfmoord heeft gepleegd.
Beste uitslag dit jaar een 17e plek in een tijdrit, vorig jaar 8e in AK ster ZLM/ Eneco.
Nou nou, die jongen komt niet depressief over ofzo. Eerder een beetje lui.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:37 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zou me echt niks verbazen dat er op een dag keer nieuwsbericht komt dat hij zelfmoord heeft gepleegd.
Beste uitslag dit jaar een 17e plek in een tijdrit, vorig jaar 8e in AK ster ZLM/ Eneco.
Van Sella ben ik ook niet echt onder de indruk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:35 schreef Marcoss het volgende:
Het is wel één van de weinige doping-geschorsten die na zijn terugkeer nooit meer in de buurt van zijn oude niveau kwam..
Nou ik vond hem ander behoorlijk luxeus leven, altijd de snelste auto's, de duurste kledei, de mooiste horloges en een mooi huisje in Italië. Ik denk niet dat die jongen nu gerusteloos kan gaan rentenieren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Dekker zich zonder fietsen ook wel redt, zeker als hij niet al zijn verdiende geld (in z'n goede jaren) over de balk smijt.. En gezien de documentaire die er toen over hem gemaakt is, heeft hij dat niet gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |