quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vrij logisch als je kilo's verliest.
Behalve als je bij Sky fietst, uiteraard.
http://www.pelotonwatch.c(...)e12_start_order.htmlquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:25 schreef Blik het volgende:
Weet iemand al het startschema van vandaag?
Nice, Tuft kan een tijd neerzetten die niemand meer zal verslaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:26 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
http://www.pelotonwatch.c(...)e12_start_order.html
Kans op regen is erg groot tot 15:00. Daarna zo goed als droog.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Nice, Tuft kan een tijd neerzetten die niemand meer zal verslaan
(verwacht het overigens niet, teveel heuveltjes)
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef Pepersaus het volgende:
Dit zag er wel tof uit, zo'n peloton dat ineens opduikt.
Je staat vaak niet voor niets laatst, hij lijkt me uit vorm.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Nice, Tuft kan een tijd neerzetten die niemand meer zal verslaan
(verwacht het overigens niet, teveel heuveltjes)
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef Pepersaus het volgende:
Dit zag er wel tof uit, zo'n peloton dat ineens opduikt.
Je lijkt gelijk te hebben, bij eerste tussenpunt al 34 seconden achter de huidige nummer 1 Courteillequote:Op donderdag 22 mei 2014 11:19 schreef Roceco het volgende:
[..]
Je staat vaak niet voor niets laatst, hij lijkt me uit vorm.
(zou wel grappig zijn trouwens, als de eerste roze trui dragen uiteindelijk laatst zou worden)
Telegraaf heeft het ook over Veenendaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:15 schreef Evertjan het volgende:
waar komt Kelderman nu eigenlijk vandaan? Het ene bericht heeft het over Amersfoort de andere weer zegt uit Barneveld? En op NOS.nl stond net dat hij uit Veenendaal komt
quote:„Het was een lange, maar zeker geen saaie dag”, aldus de 23-jarige renner uit Veenendaal. „In de finale voelde ik me nog goed en aangezien de sprintjes deze Giro goed gaan, wilde ik mee spurten. Ik had graag nog wat bonificatieseconden gepakt, maar vierde is ook een mooie uitslag.”
Keek toevallig net een keer in het AK hoeveel achterstand hij had. Kunnen wel stellen dat die gast nooit meer zijn oude niveau gaat halen, ook benieuwd waar hij volgend jaar gaat rijden, zit geloof ik zijn laatste contractjaar.quote:
Ik denk dat hij er gewoon mee kapt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Keek toevallig net een keer in het AK hoeveel achterstand hij had. Kunnen wel stellen dat die gast nooit meer zijn oude niveau gaat halen, ook benieuwd waar hij volgend jaar gaat rijden, zit geloof ik zijn laatste contractjaar.
Nee, en dan lachen om de transformatie van Kohlquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kan ie nu alleen ook niet meer
Zou me echt niks verbazen dat er op een dag keer nieuwsbericht komt dat hij zelfmoord heeft gepleegd.quote:
Denk dat Dekker zich zonder fietsen ook wel redt, zeker als hij niet al zijn verdiende geld (in z'n goede jaren) over de balk smijt.. En gezien de documentaire die er toen over hem gemaakt is, heeft hij dat niet gedaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:37 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zou me echt niks verbazen dat er op een dag keer nieuwsbericht komt dat hij zelfmoord heeft gepleegd.
Beste uitslag dit jaar een 17e plek in een tijdrit, vorig jaar 8e in AK ster ZLM/ Eneco.
Nou nou, die jongen komt niet depressief over ofzo. Eerder een beetje lui.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:37 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zou me echt niks verbazen dat er op een dag keer nieuwsbericht komt dat hij zelfmoord heeft gepleegd.
Beste uitslag dit jaar een 17e plek in een tijdrit, vorig jaar 8e in AK ster ZLM/ Eneco.
Van Sella ben ik ook niet echt onder de indruk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:35 schreef Marcoss het volgende:
Het is wel één van de weinige doping-geschorsten die na zijn terugkeer nooit meer in de buurt van zijn oude niveau kwam..
Nou ik vond hem ander behoorlijk luxeus leven, altijd de snelste auto's, de duurste kledei, de mooiste horloges en een mooi huisje in Italië. Ik denk niet dat die jongen nu gerusteloos kan gaan rentenieren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Dekker zich zonder fietsen ook wel redt, zeker als hij niet al zijn verdiende geld (in z'n goede jaren) over de balk smijt.. En gezien de documentaire die er toen over hem gemaakt is, heeft hij dat niet gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |