Volgende tijdrit is bergop, dat ligt hem veel meer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:29 schreef Chiappucci het volgende:
Zag ik daar Thomas Dekker voorbijflitsen op de voorlopig 70e plaats
Lazerde over de vangrail 5 meter beneden op een grindpad, lag ook een paar meter van zijn fiets.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:31 schreef Felagund het volgende:
De val niet gezien, berichten klinken niet goed, maar hopelijk valt het mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:32 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie de beelden net niet zag, zo ligt/lag hij erbij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., zie het nu ook op de Sporza site.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:32 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie de beelden net niet zag, zo ligt/lag hij erbij:Hij ligt er bij alsof hij buiten westen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Zelfs als Wilco rustig fietst heb je nog de kans dat hij valt. Hoop dat het snel droog wordt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:33 schreef Chiappucci het volgende:
Ik hoop maar dat Kelderman niet te gek doet straks. Liever 10 seconden langzamer dan net als Ludvigsson afgevoerd worden.
Dat klinkt al beterquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
#Ludvigsson reported sitting up now
Ah, hierboven ook al.twitter:thepuncheur twitterde op donderdag 22-05-2014 om 15:40:05Reports coming in that Ludvigsson is now sitting up after his massive crash about 15 mins ago reageer retweet
Slecht voor ons poultje johannes, hier word ik niet vrolijk van.quote:
Ach, de Giro is nog maar een trainingswedstrijdje voor mij voor de Tour. Dan ga ik vlammen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Slecht voor ons poultje johannes, hier word ik niet vrolijk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |