Zo respectloos die Mani89. En dan die UI daarbij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:43 schreef Chiappucci het volgende:
Begin aub niet over poultjes als een renner zwaargewond op een grindpad ligt
Dat was maar een grapje hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:43 schreef Chiappucci het volgende:
Begin aub niet over poultjes als een renner zwaargewond op een grindpad ligt
twitter:GiantShimano twitterde op donderdag 22-05-2014 om 15:40:33For those asking questions about @tludvigsson after his fall during the TT, we will update you with news when we have it. #Giro reageer retweet
Jij gaat vast een keer naar dat plaatsje waar die 2e tussentijd wordt opgenomenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo respectloos die Mani89. En dan die UI daarbij.
Hoe heet dat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij gaat vast een keer naar dat plaatsje waar die 2e tussentijd wordt opgenomen
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:51 schreef Max23 het volgende:
De 2e tussentijd is overigens te vinden in Alba
[ afbeelding ]
Is ziek (geweest).quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zoidl valt ook wel een beetje tegen.
Ik zou er geen geld op zetten nee!quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Cataldo ook niet echt ver achter De Gendt. Die tijd gaat echt niet standhouden.
Wel een Skybroeder he.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Sky bazen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
dat had Eijssen ook en dat bleek uiteindelijk niets serieus.. zegt dus niet zo veel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:55 schreef heywoodu het volgende:
Vertaald met google:
Bad news from the stage of the Tour between Barbaresco and Barolo. The Swedish Ludvigsson runner took off a downhill turn and flew over the guard rail. It 'was taken away in an ambulance, with the neck immobilized by a collar.
https://www.facebook.com/(...)osts/666294936777361
Toch eigenlijk best goed nieuws. Relatief gezien natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:55 schreef heywoodu het volgende:
Vertaald met google:
Bad news from the stage of the Tour between Barbaresco and Barolo. The Swedish Ludvigsson runner took off a downhill turn and flew over the guard rail. It 'was taken away in an ambulance, with the neck immobilized by a collar.
https://www.facebook.com/(...)osts/666294936777361
Ja ik hoorde pas ook iemand zeggen dat zo'n nekding meestal gewoon uit voorzorg is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:56 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
dat had Eijssen ook en dat bleek uiteindelijk niets serieus.. zegt dus niet zo veel.
Kelderman dropt nogquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:53 schreef heywoodu het volgende:
Kelderman op de 2e plek vlak achter Evans nu bij de bookmakers
Het is bijna standaard geworden ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik hoorde pas ook iemand zeggen dat zo'n nekding meestal gewoon uit voorzorg is.
Nee, maar geen reden voor paniek in ieder geval.quote:
Is er de laatste jaren inderdaad ingeslopen, als er namelijk iets met de nek is en die beweegt teveel loop je het risico op verlamming en dergelijke. Voor de zekerheid een nekbrace erom en je beperkt de risico's simpelweg heel erg.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik hoorde pas ook iemand zeggen dat zo'n nekding meestal gewoon uit voorzorg is.
Dat hij bij kennis is na zo'n val is natuurlijk een heel goed teken. Nu hopen dat ie geen gekke interne bloedingen heeft. Dan krijg je van die Karst T. taferelen... Maar ik heb goede hoopquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar geen reden voor paniek in ieder geval.
Moet je een abonnementje nemen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:02 schreef Blik het volgende:
Op sommige fora heb je een ignore knop, niet bij Fok!?
Alleen bij een abonnement geloof ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:02 schreef Blik het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laten ze de finish van Roche zien.Italianen...
Moet je voor betalen. Ik overweeg het te doen zodat ik Syntix' posts nooit meer hoef te lezen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:02 schreef Blik het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet je voor betalen. Ik overweeg het te doen zodat ik Syntix's posts nooit meer hoef te lezen.
Kost weinig, scheelt je heel veel irritatie.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet je voor betalen. Ik overweeg het te doen zodat ik Syntix' posts nooit meer hoef te lezen.
GMTA, echter ga ik niet betalen. Teveel eerquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet je voor betalen. Ik overweeg het te doen zodat ik Syntix' posts nooit meer hoef te lezen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:04 schreef Blik het volgende:
[..]
GMTA, echter ga ik niet betalen. Teveel eer
Hoef je nu toch ook al nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
want?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoef je nu toch ook al nietDe inhoud is toch wel bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |