M.a.w.: je bent (hormonaal) gezond.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 06:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
True. Moet eerlijk bekennen dat de gedachte haar bruut aan stukken te trekken wel in me is opgekomen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
M.a.w.: je bent (hormonaal) gezond.
--
PR BP: 9x100kg.
whhehe, ik vond het ook alles behalve impressive lol.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:32 schreef 33 het volgende:
4/5 uur trainen, alleen maar brofoods en er dan zo uitzien haha.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is gewoon triest voor z'n vrouw en dochter omdat het zo veel makkelijker kan EN die gast kan zo veel meer gains maken (zelfs in prep) door een andere, tig keer makkelijkere aanpak.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
whhehe, ik vond het ook alles behalve impressive lol.
die traint sowiezo geen 4 of 5 uur per dag lol.![]()
![]()
Oke, ik train hard en als ik AAS ga gebruiken zal ik dan net zo sterk worden als George Leeman? Je moet niet zulke generalisaties maken, iedereen heeft verschillende genen en zeggen dat bijna niemand hard traint is ook onzin. George Leeman was als natural al sterker en groter dan de meeste mensen ooit zullen kunnen worden met AAS gebruik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:02 schreef Faeroer het volgende:
Kuurtje in je been en dan wordt je net zo groot als 99% van de amateur BB'ers die er rond lopen. Je kan net zo goed een doosje Lego liften met al die AAS en je zal nog groeien. Niet te zeggen dat er niet wat liften bij komt kijken, maar iedereen kan een gorilla worden met genoeg test, tren, diana en nolva. Het is nou niet echt moeilijk. Bijna niemand traint echt hard. Het wordt pas leuk als je én aan de AAS zit én hard traint. George Leeman bijvoorbeeld.
Denk dat muscle density ook wat belangrijker is voor kracht dan muscle mass (BB). Als je ziet wat oly lifters aan gewicht trekken dan begin je (ik in ieder geval) lachwekkend naar al die arme BB'ers te kijken met hun HGH voorarmen, stierennekken, plofkoppen en acneruggen. Maar goed.
Dat ass.
Oly lifters gebruiken ook inderdaad. Ronnie Coleman begon als powerlifter en is later gaan bodybuilden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef squatbro het volgende:
[..]
Oke, ik train hard en als ik AAS ga gebruiken zal ik dan net zo sterk worden als George Leeman? Je moet niet zulke generalisaties maken, iedereen heeft verschillende genen en zeggen dat bijna niemand hard traint is ook onzin. George Leeman was als natural al sterker en groter dan de meeste mensen ooit zullen kunnen worden met AAS gebruik.
Met meer muscle density voor kracht in gewichtheffers bedoel je dat dat komt door myofibrillar hypertrophy? Het is niet zo dat gewichtheffers veel meer 'muscle density' hebben dan BB'ers. Als je traint als gewichtheffer zal je iets meer myofibrillar hypertrophy krijgen dan sarcoplasmic hypertrophy en vice versa met een BB'er. Kracht en size zijn sterk aan elkaar gerelateerd. Veel BB'ers zijn ook heel erg sterk en hebben dus ook aardige 'muscle density' met daarboven op wat meer size door sacoplasmic hypertrophy. Bovendien is er een zeer grote kans dat de olympische gewichtheffers ook anavar, hgh en zo gebruiken voor herstel.
Ze wou het hem eerst verbiedenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:46 schreef Kostertjuh het volgende:
T lag dus niet aan mij dat ik m niet zo indrukwekkend vondwaarschijnlijk was t gewoon vluchten voor die dikke heks
vanaf 15:50 minquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:24 schreef Klokov het volgende:
Weet er iemand toevallig een goede chiropractor in Groningen? Volgens mij zit 1 van mijn nekwervels niet helemaal goed.
@Verbosity, kan dit langetermijn gevolgen hebben als ik het niet snel fix?
Niet veel test nodig om dit lijf te waarderenquote:
dat is mijn 1RM gekquote:--
PR BP: 9x100kg.
Ben er van op de hoogte maar als er een wervel scheef zit moet die toch echt teruggezet worden.quote:
zout water snuivenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:46 schreef star_gazer het volgende:
Wat doen jullie met verkoudheid? Normaal train ik gewoon door, maar soms lopen je holtes vol en dan kan je bijna geen kracht zetten zonder dat je hoofd voor je gevoel ontploft
Lekker doortrainen en iedereen verkouden maken?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:46 schreef star_gazer het volgende:
Wat doen jullie met verkoudheid? Normaal train ik gewoon door, maar soms lopen je holtes vol en dan kan je bijna geen kracht zetten zonder dat je hoofd voor je gevoel ontploft
Wat is iets achteruit met uw benen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:03 schreef stinkie het volgende:
3 weken cut achter de rug, ~1,5 kg vet kwijt
Ietsje onder tot max op kCal onderhoud.
1 * per week KT, alle andere dagen cardio.
Borst stats blijven stabiel
DL zit zelfs nog lichte groei in (net 125 voor reps, half jaar geleden was 135 nog RM)
Benen gaan iets achteruit, maar ik weet niet of dat door te weinig training komt of door gebrek aan herstel.
Niet ontevreden. Volgende week vakantie, daarna nog eens 3 weken dit schema.
krap aan 100kg squat voor reps, 155 legpress.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat is iets achteruit met uw benen?
Wat loop jij interessant te doen, met je 100 kg squat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
krap aan 100kg squat voor reps, 155 legpress.
Dat was 120-125 en voor legpress 210 (wat klopt aangezien ik legpress reken op SQ gewicht plus lichaamsgewicht). Nu niet meer dus, maar ik zou eigenlijk na een paar dagen rust been eens apart moeten pakken. Massa 'lijkt' ietsje minder te zijn ook.
problem, MarMar?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat loop jij interessant te doen, met je 100 kg squat.
je begrijpt me wel meiske. Bijdehand doen mag je in de gym.quote:
Ik bepaal zelf wel waar ik bijdehand doe.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
je begrijpt me wel meiske. Bijdehand doen mag je in de gym.
Valt mee, is 20min rijden voor hem... (zelfde gym als waar ik heen ga)quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zijn gym zat ook niet om de hoek begreep ik.
Ook al heb je de genetics en de aas, dan moet je ook nog de mentaliteit hebben. 900 lbs liften doe je niet zomaar en kan niet iedereen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef squatbro het volgende:
[..]
Oke, ik train hard en als ik AAS ga gebruiken zal ik dan net zo sterk worden als George Leeman? Je moet niet zulke generalisaties maken, iedereen heeft verschillende genen en zeggen dat bijna niemand hard traint is ook onzin. George Leeman was als natural al sterker en groter dan de meeste mensen ooit zullen kunnen worden met AAS gebruik.
Met meer muscle density voor kracht in gewichtheffers bedoel je dat dat komt door myofibrillar hypertrophy? Het is niet zo dat gewichtheffers veel meer 'muscle density' hebben dan BB'ers. Als je traint als gewichtheffer zal je iets meer myofibrillar hypertrophy krijgen dan sarcoplasmic hypertrophy en vice versa met een BB'er. Kracht en size zijn sterk aan elkaar gerelateerd. Veel BB'ers zijn ook heel erg sterk en hebben dus ook aardige 'muscle density' met daarboven op wat meer size door sacoplasmic hypertrophy. Bovendien is er een zeer grote kans dat de olympische gewichtheffers ook anavar, hgh en zo gebruiken voor herstel.
Dat vind ik best wel behoorlijke terugval qua krachtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
krap aan 100kg squat voor reps, 155 legpress.
Dat was 120-125 en voor legpress 210 (wat klopt aangezien ik legpress reken op SQ gewicht plus lichaamsgewicht). Nu niet meer dus, maar ik zou eigenlijk na een paar dagen rust been eens apart moeten pakken. Massa 'lijkt' ietsje minder te zijn ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |