Inderdaad. Als ik dat al zou doen zou ik 1 dag DL en 1 dag een variatie daarop doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zie geen reden om meer dan 1 keer per week te deadliften.
Come @ me.
Woont in Balkbrug. Ligt 5km van mij af. Heb alleen de aflevering nog nooit gezien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die gast uit "Help mijn man is bodybuilder" (met die John Williams als presentator) trainde toch ook ergens in Meppel / Zwolle? Hij werkte i.i.g. bij Scania.
Meer je gezin, minder trainen. "Oh, dus meer van 't slechte en minder van het goede."quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:16 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
http://www.rtlxl.nl/#!/he(...)50-8985-ab485ed3031c
Was nieuwsgierig
Nja, als hij z'n vrouw al die zooi eten laat maken... beetje lullig. Laat hem het lekker zelf doen (en die koe weg doen).quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Meer je gezin, minder trainen. "Oh, dus meer van 't slechte en minder van het goede."
Een keertje normaal met je dochtertje aan tafel samen een boterham smeren lijkt me niet zo raar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nja, als hij z'n vrouw al die zooi eten laat maken... beetje lullig. Laat hem het lekker zelf doen (en die koe weg doen).
Dat eerste sowieso. Maar dat hij z'n gezin zag als het slechte wat het goede in de weg staat was wel ff lullig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nja, als hij z'n vrouw al die zooi eten laat maken... beetje lullig. Laat hem het lekker zelf doen (en die koe weg doen).
Die vrouw bleek vroeger aan strongwomen wedstrijden meegedaan te hebben, o.a. vrachtwagen trekken. Er liep parallel aan die uitzending een topic over op dbb. Was best hilarisch IMHO.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die vrouw bleek vroeger aan strongwomen wedstrijden meegedaan te hebben, o.a. vrachtwagen trekken. Er liep parallel aan die uitzending een topic over op dbb. Was best hilarisch IMHO.
Gerucht ging dat het ze puur om de spullen te doen was.quote:
Zijn gym zat ook niet om de hoek begreep ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:53 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Gekeken, ik ergerde me wel kapot aan die John Williams.
En dat gezeur over z'n gezondheidJe ziet die vrouw zelf een sigaretje roken en zo te zien had ze overgewicht
Maar iets anders: ik wil overstappen naar een full body van 3 dagen naar een nieuw schema, liefst van 4 dagen per week. Heb er nu tijd voor. Ik zat te denken aan UB/LB, iemand goede tips?
Zat te denken aan dit, moet alleen m'n OHP nog ergens kwijt, misschien op vrijdag (al is dat eigenlijk lowerbody dag)?Als je t kan op maandag. Hangt wel af van hoe goed je dat trektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fear is only as deep as the mind allows."
En dat gezeur over z'n gezondheidJe ziet die vrouw zelf een sigaretje roken en zo te zien had ze overgewicht
Maar iets anders: ik wil overstappen naar een full body van 3 dagen naar een nieuw schema, liefst van 4 dagen per week. Heb er nu tijd voor. Ik zat te denken aan UB/LB, iemand goede tips?
Zat te denken aan dit, moet alleen m'n OHP nog ergens kwijt, misschien op vrijdag (al is dat eigenlijk lowerbody dag)?ub/lb is de enige split die mij beviel, helemaal met 4 dagen trainen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed dan wel schouders op LB dag.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Zat te denken aan dit, moet alleen m'n OHP nog ergens kwijt, misschien op vrijdag (al is dat eigenlijk lowerbody dag)?http://www.muscleandstrength.com/workouts/phul-workoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ja zaten we lekker op de bank, zak chips erbij. En gewone cola, geen light"quote:
True. Moet eerlijk bekennen dat de gedachte haar bruut aan stukken te trekken wel in me is opgekomen.quote:
M.a.w.: je bent (hormonaal) gezond.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 06:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
True. Moet eerlijk bekennen dat de gedachte haar bruut aan stukken te trekken wel in me is opgekomen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
M.a.w.: je bent (hormonaal) gezond.
--
PR BP: 9x100kg.
whhehe, ik vond het ook alles behalve impressive lol.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:32 schreef 33 het volgende:
4/5 uur trainen, alleen maar brofoods en er dan zo uitzien haha.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |