SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evenementen
31 mei - obstakel run en obstakel party
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:
Graag gedaan!quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:13 schreef Voxs het volgende:
Oke Misssnapshot is vandaag onze snapshotter..ik had het kunnen weten
2x dezelfde is overbodig
3x is scheepsrechtquote:
Hij wil er ook een.Maar samen kopen omdat hij ook wil opvoeden. Direct SW als hij zegt "als ik thuis kom"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:16 schreef Ransjih het volgende:
emil lacht hard als hij hoort dat isa Lydia heeft opgestookt een kat in huis te nemen
Billy poogt zo hard de kunstenares te zijn, echter iedere bewoner of bezoeker die er binnen komt topt het zo gemakkelijk ^^,quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:16 schreef R0T29 het volgende:
Ik zap me rot maar Billy weet toch iedere keer mijn gekozen stream weer binnen te lopen....
Dat scheelt inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik was al bang dat ik de enige was. Gedeelte smart is halve smart
Ik heb m'n virusscanner er al op los gelaten, maar die heeft niets gevondenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:16 schreef R0T29 het volgende:
Ik zap me rot maar Billy weet toch iedere keer mijn gekozen stream weer binnen te lopen....
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik heb m'n virusscanner er al op los gelaten, maar die heeft niets gevonden
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Die kat is defect. Er lopen gigantische ratten bij de stal en die kat doet er niks aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:17 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Er loopt toch al een kat rond daar?
Billy is een gehackt hologram, ze bestaat eigenlijk niet, maar is er toch.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
En toch is het zo'n baasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Die kat is defect. Er lopen gigantische ratten bij de stal en die kat doet er niks aan.
Oh haha, ja daar heb je niks aan dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Die kat is defect. Er lopen gigantische ratten bij de stal en die kat doet er niks aan.
Oh, die moet het jagen nog leren denk ik, ziet er nog jong uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:21 schreef Kaleddi het volgende:
E
[..]
En toch is het zo'n baas![]()
[ afbeelding ]
Mee eens. Maar de hangbuikzwijnen drukken een zwaar stempel op de gang van zaken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:19 schreef gereed het volgende:
Als buurman en buurman zich samen met Emil, Aike, Nicole en Isa, sterk zouden maken kreeg je een heel ander Utopia. Die anderen voegen aan het hele programma niks toe, doet eerder afbreuk eraan
Ruud heeft toch contacten bij Dieren asiel Craailo. Misschien hebben die wel een Jack Russell in huis.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:21 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Oh haha, ja daar heb je niks aan dan.
Kunnen ze beter een klein hondje aanschaffen, jack russell of zo, die rent er wel achteraan.
En natuurlijk zwaar verziekt. De restjes kipfilet liggen op de composthoop en daar kan hij elke dag zonder moeite van eten. Waarom dan ratten achterna rennen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:21 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Oh, die moet het jagen nog leren denk ik, ziet er nog jong uit.
Ik snap al bij voorbaat niet dat r daar ratten lopen, 1x Billy ruiken en je vacht dondert van je lichaam af.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:22 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ruud heeft toch contacten bij Dieren asiel Craailo. Misschien hebben die wel een Jack Russell in huis.
Dat is echt geen wilde kat, hoor. Die heeft thuis zijn bakje eten staan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:23 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
En natuurlijk zwaar verziekt. De restjes kipfilet liggen op de composthoop en daar kan hij elke dag zonder moeite van eten. Waarom dan ratten achterna rennen?
En dan vinden ze het gek dat die compost hoop zo stinkt
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:19 schreef gereed het volgende:
Als buurman en buurman zich samen met Emil, Aike, Nicole en Isa, sterk zouden maken kreeg je een heel ander Utopia. Die anderen voegen aan het hele programma niks toe, doet eerder afbreuk eraan
Billy echt niet. Die duikt op de eerste de beste nieuwe kerel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:26 schreef Stranger het volgende:
[..]En ik denk dat het ook beter zou zijn voor de kijkcijfers.
Verder denk ik dat er nog een paar mensen zijn die wel zouden kunnen meegetrokken worden door deze groep of iets anders toevoegen, bijvoorbeeld Giorgio, Rienk en Billy. En ik wil Marije nog het voordeel van de twijfel geven.
Wordt tijd dat er eens een koe flink uithaalt. En nee, niet Lot.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:27 schreef Cir het volgende:
met die uiers spelen echt wat een bokkelul zeg!
Oké, ik heb er even over gedacht. Maar wat zou Billy in hemelsnaam kunnen toevoegenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:26 schreef Stranger het volgende:
[..]En ik denk dat het ook beter zou zijn voor de kijkcijfers.
Verder denk ik dat er nog een paar mensen zijn die wel zouden kunnen meegetrokken worden door deze groep of iets anders toevoegen, bijvoorbeeld Giorgio, Rienk en Billy. En ik wil Marije nog het voordeel van de twijfel geven.
De reden dat ik de streams eruit heb gedaan. Kijk hier wel filmpjes waar ze niet in voor komt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Billy echt niet. Die duikt op de eerste de beste nieuwe kerel.
Billy kan aanmoedigen:nee echt geweldig, heel leuk, echt leuk. Ikm een het serieus, echt heel goed gedaan. Echt mooi, serieus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oké, ik heb er even over gedacht. Maar wat zou Billy in hemelsnaam kunnen toevoegen
Ruud, de man voor wie vriendschap belangrijker is dan geld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:19 schreef gereed het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:29 schreef Urb het volgende:
Emil verteld dat Dennis ooit anabolen gebruikt heeft, niet wetende dat Dennis er bij staat.
Dennis "Ja, dat wist niemand tot nu toe......"
Bij dat lijstje dat gereed opnoemde zit geen spatje impulsiviteit of creativiteit. Ik denk dat een kleine dosis Billy goed is voor een groep.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oké, ik heb er even over gedacht. Maar wat zou Billy in hemelsnaam kunnen toevoegen
Hij wist wel dat Dennis erbij stond, hij wist niet dat Dennis dit liever niet aan iedereen vertelde. Gewoon een foutje. Daarna praatten ze openlijk over het anabolengebruik van Dennis.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:29 schreef Urb het volgende:
Emil verteld dat Dennis ooit anabolen gebruikt heeft, niet wetende dat Dennis er bij staat.
Dennis "Ja, dat wist niemand tot nu toe......"
Denk dat hij nog voor rare dingen gaat zorgen daar. Nog gekkere dingen dan hij nu al op zijn naam heeft staan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:31 schreef Urb het volgende:
Ving net op dat Billy vertelde dat Ruud zn medicatie aan het afbouwen is en daarom heel actief is.![]()
Ik vind het maar eng, Ruud zei laatst dat ie leip word als er met die pillen stopt.
Alsof ie nu normaal is.
Dat klinkt logisch. Ik vind haar alleen totaal niet creatief, mijn kleinzoon van 6 tekent beter, en met haar kledinglijn zie ik toch ook geen toekomst. Maar ik kan het mis hebben. Vond Herman Brood ook geen talentquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Bij dat lijstje dat gereed opnoemde zit geen spatje impulsiviteit of creativiteit. Ik denk dat een kleine dosis Billy goed is voor een groep.
Vanmorgen op de site nog nul. Maar die is niet helemaal up to date, volgens mijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:35 schreef misssnapshot het volgende:
Vanas heeft het eten voor de afhalers gemaakt. Nu gaat ze ff kijken hoeveel het er zijn.
En omdat ze geen geld meer voor het eten zouden hebben probeerde die twee om met andere mee te eten ,die andere mogen dan vervolgens ook nog entree betalen , dus twee keer geld kwijt .quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:19 schreef Ransjih het volgende:
nico: ruud vond het niet leuk dat wij een zwembad gemaakt hebben
billy: nee, hij wilde van zijn geld een bad kopen met dagkaart verkoop
Dan heb je zo'n groot zeil liggen, en dan ga je een mini mie pierenbadje gravenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:42 schreef GekkePoes het volgende:
Het zwembadje is al aardig troebel, nog twee dagen en het gaat zuur ruiken.
[ afbeelding ]
Heel vreemd toch? Klopt helemaal niks van dat restaurant en die afhalers.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:35 schreef misssnapshot het volgende:
Vanas heeft het eten voor de afhalers gemaakt. Nu gaat ze ff kijken hoeveel het er zijn.
Nog ff en dan gaat Huub koken voor zijn vlinder en haar wormvormige aanhangselquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:41 schreef DeKenau het volgende:
[..]
En omdat ze geen geld meer voor het eten zouden hebben probeerde dvlie twee om met andere mee te eten ,die andere mogen dan vervolgens ook nog entree betalen , dus twee keer geld kwijt .
Dat had met een mooien houten constructie een 1,80 bad kunnen worden en 4 meter langquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n groot zeil liggen, en dan ga je een mini mie pierenbadje graven
wat slikt ie eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:31 schreef Urb het volgende:
Ving net op dat Billy vertelde dat Ruud zn medicatie aan het afbouwen is en daarom heel actief is.![]()
Ik vind het maar eng, Ruud zei laatst dat ie leip word als er met die pillen stopt.
Alsof ie nu normaal is.
Hoe heet dat? Botulisme ofzo?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:44 schreef Chanel5 het volgende:
Met deze warmte is dat badje in no time een poel van bacteriën![]()
![]()
Botulisme, legionella, ecoli, staphilococcen. alle 4 die je buiten op de grond aantreft ( als er dieren lopen).quote:
Volgens mij wel. En in zomer, bij langdurige warmte in open water, blauwalg. Wordt dan afgeraden om te zwemmen.quote:
En giardia, wel goed voor de lijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Botulisme, legionella, ecoli, staphilococcen. alle 4 die je buiten op de grond aantreft ( als er dieren lopen).
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:45 schreef GekkePoes het volgende:
Volgens Nicolien willen de brandnetels paren, en prikken ze daarom extra
mijn hemelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:45 schreef GekkePoes het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij wist wel dat Dennis erbij stond, hij wist niet dat Dennis dit liever niet aan iedereen vertelde. Gewoon een foutje. Daarna praatten ze openlijk over het anabolengebruik van Dennis.
Week of Mid week?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:33 schreef isax het volgende:
ik ga ook in utopia
vakantie all day every day
Dennis (geloof ik, mss Ron) zei net al dat ze morgen dat water weg moeten doen ivm muggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Botulisme, legionella, ecoli, staphilococcen. alle 4 die je buiten op de grond aantreft ( als er dieren lopen).
Ben allang blij dat Robin weg is wat dat betreft, die praatte de hele dag over dr *ballen*quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:47 schreef GekkePoes het volgende:
Lotte over haar tieten : "Ik heb zulke grote ballen dat mensen het afleid"
hahaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:45 schreef GekkePoes het volgende:
Nee Ruud is de Badmeester.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:36 schreef Zzoos het volgende:
Moeten Ruud en Billy nu ook een dagkaart kopen voor het zwembad?
En vergeet ook niet de vrijbrief van ome John....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:48 schreef .Exe het volgende:
Ik voorzie nog grote problemen voor Ruud.
Hij wordt steeds enger nu en het lijkt te komen door het stoppen met zijn ADHD medicijn.
Yep, die gast heeft geen rem. En nu is ook nog eens duidelijk dat geweld getolereerd word.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:48 schreef .Exe het volgende:
Hij wordt steeds enger nu en het lijkt te komen door het stoppen met zijn ADHD medicijn.
Ja, maar wat voor medicijnen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:48 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Nu hij daar zit alleen nog medicijnen .
Ritalin dacht ik... Wat Bill slikt..., dat lijstje is langerquote:
Krijg een steeds grotere hekel aan die engnek, wist niet dat het nog erger kon. Ontwijken is de enige remedie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:48 schreef .Exe het volgende:
En ik dacht ook anti-depressiva..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ritalin dacht ik... Wat Bill slikt..., dat lijstje is langer
ontwijken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Krijg een steeds grotere hekel aan die engnek, wist niet dat het nog erger kon. Ontwijken is de enige remedie.
Hmmm,quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ritalin dacht ik... Wat Bill slikt..., dat lijstje is langer
En niemand die vraagt waar die boodschappen vandaan komenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef Ransjih het volgende:
billy heeft vroeger gesport vandaar haar tieten zich niet ontwikkeld hebben
lau : we eten mee met thuis afgehaald, houden mooi veel geld over deze week en daar kan ik een bikini van kopen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En niemand die vraagt waar die boodschappen vandaan komen
En niemand die er wat van zegt, de ratten vreten mee van het geld voor het restaurant/afhaal.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef Ransjih het volgende:
lau : we eten mee met thuis afgehaald, houden mooi veel geld over deze week en daar kan ik een bikini van kopen
Isa dus, of nieuwen die hij bedreigd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef Klapskaats het volgende:
Ruud lijkt me zo'n figuur die de zwakste eruit pikt, en daar even tegen gaat lopen kwallen. Makkelijke prooi.
Dre erin als huisapothekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Diazepam en oxyzepam ?
Dat zouden er meer moeten doen, maar dan krijg je saaie streams.
Slinkse dame die Vanas. Koken voor thuisafgehaald, verbaast zijn dat er niemand komt, het eten op eten. Niemand die denkt dat ze de kosten daarvan van haar eetgeld in het restaurantbudget moet doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En niemand die vraagt waar die boodschappen vandaan komen
Ik voorzie dat hij vaker gaat botsen met Emil die verbaal veel sterker is en een goede zelfbeheersing heeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:49 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
En vergeet ook niet de vrijbrief van ome John....
Met van die rare opmerkingen na flink treiteren tot het bloed onder de nagels vandaan komt. "Nou dan ga je toch weg hier als je het niet bevalt?" . Ruud krijgt echt wel een keer de oogst van wat hij zaait.quote:
ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met van die rare opmerkingen na flink treiteren tot het bloewd onder de nagels vandaan komt. "Nou dan ga je toch weg hier als je het niet bevalt?" . Ruud krijgt echt wel een keer de oogst van wat hij zaait.
Ach, ze hebben samen gewoon de meest gunstige bijsluiter uitgekozen. Met deze pillen niet tegen me zeuren, en ik moet 11 uur op mijn nest rottenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hmmm,
In gecontroleerd onderzoek is bij ongeveer 70% van de adequaat behandelde kinderen en adolescenten met ADHD een positief effect aangetoond op de concentratie, hyperactiviteit, impulsiviteit en agressiviteit.
Valt Ruud zeker onder die andere 30%
Tuurlijk, Ruud wil een hond en de groep betaalt het eten van de hond.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:22 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ruud heeft toch contacten bij Dieren asiel Craailo. Misschien hebben die wel een Jack Russell in huis.
En zelf maar roepen dat ze goud-eerlijk is. Ik hoop dat Laura dit een keer tegen de verkeerde roept en ze het aankaarten maar zal wel weer mantel der liefde enzo..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Slinkse dame die Vanas. Koken voor thuisafgehaald, verbaast zijn dat er niemand komt, het eten op eten. Niemand die denkt dat ze de kosten daarvan van haar eetgeld in het restaurantbudget moet doen.
Ratjes mee laten delen voor credits.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Slinkse dame die Vanas. Koken voor thuisafgehaald, verbaast zijn dat er niemand komt, het eten op eten. Niemand die denkt dat ze de kosten daarvan van haar eetgeld in het restaurantbudget moet doen.
was voor het eerst dat ik dat benoemd hoorde (tegen nico en billy)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:56 schreef Urb het volgende:
[..]
En zelf maar roepen dat ze goud-eerlijk is. Ik hoop dat Laura dit een keer tegen de verkeerde roept en ze het aankaarten maar zal wel weer mantel der liefde enzo..
SBS die vinden geweld geweldig. Kwam niet voor niks bij shownieuws.quote:
Zeker, daar kan je op wachtenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met van die rare opmerkingen na flink treiteren tot het bloed onder de nagels vandaan komt. "Nou dan ga je toch weg hier als je het niet bevalt?" . Ruud krijgt echt wel een keer de oogst van wat hij zaait.
Ik heb Rienk nog nooit zo pissig gezien tegen Emil, gelukkig koos Emil het hazenpad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:56 schreef Ransjih het volgende:
rienk is een windmolen aan het maken
emil: wat kan die molen doen behalve draaien?
rienk: wat is dat nou voor vraag
emil ...okee.... en peert m
En die ratjes die trekken hun bekkies niet open.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ratjes mee laten delen voor credits.
Ik denk dat Rienk graag had gezien dat Emil naar Ruud ging om hem aan te pakken. Maar dat was niet zo gebeurd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik heb Rienk niog nooit zo pissig gezien tegen Emil, gelukkig koos Emil het hazenpad.
Ik ken mannen die spontaan homo zijn geworden....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:47 schreef GekkePoes het volgende:
Lotte over haar tieten : "Ik heb zulke grote ballen dat mensen het afleid"
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
En die ratjes die trekken hun bekkies niet open.
Als ze Ruud willen aan pakken, dan moeten ze dat als groep doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Rienk graag had gezien dat Emil naar Ruud ging om hem aan te pakken. Maar dat was niet zo gebeurd.
Vanas heeft het een keer eerder gezegd. Dat ze eten van wat er over blijft van het restaurant. Ook geen reactie op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:57 schreef Ransjih het volgende:
[..]
was voor het eerst dat ik dat benoemd hoorde (tegen nico en billy)
Het Nederlands dames hockey team zit vol lekkere wijven met borsten!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef Ransjih het volgende:
En dan in de schaduw gaan zittenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:06 schreef johnnyvang het volgende:
Ruud staat zich net in te smeren met ZonneBrand op stream 1
Ja en dat was niet in zn eigen kamer dus wellicht spul van iemand andersquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:06 schreef johnnyvang het volgende:
Ruud staat zich net in te smeren met ZonneBrand op stream 1
Klopt was de kamer waar Nicolien net ook stondquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja en dat was niet in zn eigen kamer dus wellicht spul van iemand anders
Hij pakt ook echt alles wat hij nodig heeft en raakt ook alles kwijt, een shirtje weg, pakt hij een nieuwe van voorraad webshop,quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja en dat was niet in zn eigen kamer dus wellicht spul van iemand anders
Ik hoorde ooit dat je met warm weer iets zouter kan eten dan in de winter omdat je het uitzweetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:11 schreef johnnyvang het volgende:
Huh Vanfles zegt net tegen laura dat ze gen zout mag.
Zout houd vocht vast zegt ze![]()
Ze flikkert op alles we zoveel zout, dat er geen vocht meer vast te houden is
Doet ze al heel lang zo en dat is heel slim van haar. Niemand daar schijnt zich er aan te storen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:12 schreef maryo55 het volgende:
Vanes heeft vanavond afhaalmaaltijden.
Wat gebeurd eten hun 3en ook van. Gratis eten voor die 3.
Veel geld overhouden en vervolgens kleren schoenen en heel veel
pakjes sigaretten kopen die in haar kist liggen. En nog genoeg geld overhouden.
Nee, en volgens de site waren die er ook niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:13 schreef Chanel5 het volgende:
Eten van wat over is van afgehaald??????? Ze zitten nu te eten. Beetje vreemd.
Zijn er al afhalers geweest dan?
De Rienk stream is goed vol te houden. die klaagt nu niet zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:13 schreef Haropro het volgende:
[..]
Doet ze al heel lang zo en dat is heel slim van haar. Niemand daar schijnt zich er aan te storen.
Had even streams aan maar meteen weer uit, kan er niet meer goed tegen.
Het zijn er zelfs vierquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:12 schreef maryo55 het volgende:
Vanes heeft vanavond afhaalmaaltijden.
Wat gebeurd eten hun 3en ook van. Gratis eten voor die 3.
Veel geld overhouden en vervolgens kleren schoenen en heel veel
pakjes sigaretten kopen die in haar kist liggen. En nog genoeg geld overhouden.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, en volgens de site waren die er ook niet.
Het klinkt misschien raar maar ik zit me af en toe zo kwaad te maken om dat wijf en wat ze flikt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, en volgens de site waren die er ook niet.
Vind het toch leuk om te zien hoe creatief hij is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De Rienk stream is goed vol te houden. die klaagt nu niet zo.
Die is nu lekker bezig met een projectje voor duurzame stroom, de helft rest is nu aan het eten en zonnenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Vind het toch leuk om te zien hoe creatief hij is.
Heerlijke streamquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De Rienk stream is goed vol te houden. die klaagt nu niet zo.
Sterker nog, er is helemaal niks besteld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:13 schreef Chanel5 het volgende:
Eten van wat over is van afgehaald??????? Ze zitten nu te eten. Beetje vreemd.
Zijn er al afhalers geweest dan?
Dat was vorige keer ook zo en toen kwamen er ook manse. Dat gezinnetjemet 2 kinders geloof ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:19 schreef danilel het volgende:
[..]
Sterker nog, er is helemaal niks besteld.
[ afbeelding ]
En ze kruipen gewoon weer uit zo een bakje volgens mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:19 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
De mieren zijn sneller dan die 2, dus zullen ze weinig vangen
Had ik eerst ook maar die mensen in die loods daar schijnt het niet uit te maken wat ze doet. Want ze hebben heus gezien dat ze toen stiekem wodka dronk, dat ze sigaretten wegpakt en dat ze eet van het geld van het restaurant. Blijkbaar vinden ze het daar ok dat Vanes dat doet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
[..]
Het klinkt misschien raar maar ik zit me af en toe zo kwaad te maken om dat wijf en wat ze flikt.
Waar zijn de tijden gebleven dat we kwaad werden om een bakje aardbeienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
[..]
Het klinkt misschien raar maar ik zit me af en toe zo kwaad te maken om dat wijf en wat ze flikt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef Haropro het volgende:
[..]
Had ik eerst ook maar die mensen in die loods daar schijnt het niet uit te maken wat ze doet. Want ze hebben heus gezien dat ze toen stiekem wodka dronk, dat ze sigaretten wegpakt en dat ze eet van het geld van het restaurant. Blijkbaar vinden ze het daar ok dat Vanes dat doet.
Team Vanasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef Haropro het volgende:
[..]
Had ik eerst ook maar die mensen in die loods daar schijnt het niet uit te maken wat ze doet. Want ze hebben heus gezien dat ze toen stiekem wodka dronk, dat ze sigaretten wegpakt en dat ze eet van het geld van het restaurant. Blijkbaar vinden ze het daar ok dat Vanes dat doet.
Misschien omdat iedereen het doet ( op een paar na) ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef Haropro het volgende:
[..]
O, dat wil ik meemaken dat ze zijn hoofd kaal scherenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat die dingen zo heilig waren. Maar die Ruud moet eens stoppen met andermans spullen te verkloten/verkopen/ o.i.d.
Inderdaad, wat Emil zei... scheer zijn kop kaal
Ze vinden alles van elkaar goed, en vinden van elkaar dat ze het super doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ook weer uit de poppenkast geflikkerd?quote:
Je moet wel je rust pakken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat wil ik meemaken dat ze zijn hoofd kaal scheren![]()
De familie van Aike zal toch wel trots op haar zijn, de hele dag in de zon hangen zodra het een beetje mooi weer is. Tja, dan zet je ook wat op poten.
Ze zijn al helemaal afgestompt op elkaar, en op dat hele Utopia.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vinden alles van elkaar goed, en vinden van elkaar dat ze het super doen.
Uit de fruitschaal.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook weer uit de poppenkast geflikkerd?
Ja, werk liet me weer gaanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
vast wel, ik heb haar niet gezienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef renevanlaaren het volgende:
middagis marijke nog druk geweest vandaag
Ik ben opstakels aan het trainen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
hij moest eens weten........quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:22 schreef Urb het volgende:
Gio tegen Joey "Een voordeel dat Robin weg is, geen bos-verbod meer............."
Na het harde werken, zeker weten:Dquote:
Zelfs de nieuwe passen zich na 4 dagen aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze zijn al helemaal afgestompt op elkaar, en op dat hele Utopia.
De meesten daar zitten er hun tijd uit, meer niet.
Als je Oma als obstakel gebruikt moet je wel genoeg proviand meenemen als je daar omheen wilt rennen hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben opstakels aan het trainen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je Oma als obstakel gebruikt moet je wel genoeg proviand meenemen als je daar omheen wilt rennen he
Ze begint er mee als ze opstaat en ze stopt pas als ze gaat slapenquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef renevanlaaren het volgende:
Ze zou zo een cosser kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze begint er mee als ze opstaat en ze stopt pas als ze gaat slapen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef renevanlaaren het volgende:
Tijd voor een sapjequote:
quote:
i just lover her!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Halverwege staat een bankje voor de watjesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je Oma als obstakel gebruikt moet je wel genoeg proviand meenemen als je daar omheen wilt rennen he
Tandenknarsend,dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Halverwege staat een bankje voor de watjes![]()
Dat is wel vriendelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Halverwege staat een bankje voor de watjes![]()
Het is ook warm in de regiekamerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:31 schreef Stranger het volgende:
waarom wordt het geouwehoer tussen isa en aike nou weggezapt?
tuurlijk, die is er wel klaar meequote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:30 schreef Ransjih het volgende:
aike: ik knik altijd wel maar ik luister nooit
Ik denk dat de bedoeling is er overheen of onderdoor de obstakels te gaan. Wat zou makkelijker gaan bij oma?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De eerste is voor Burner82 al geen optie, om meerdere redenenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:32 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik denk dat de bedoeling is er overheen of onderdoor de obstakels te gaan. Wat zou makkelijker gaan bij oma?
Ik Begrijp het ,heel oprecht. eeuhm.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De eerste is voor Burner82 al geen optie, om meerdere redenen![]()
Is dan ook de eerste keer in 4 maanden dat ze dat doet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:34 schreef Ransjih het volgende:
vanas gaat haar administratie doen na de peuk, dan zit haar werk er weer op
Heeft Ruud zijn glapje met de belt van Emil al uitgehaald, zag net je filmpje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:35 schreef danilel het volgende:
VanFlessa gaat de administratie doen van firma List&Bedrog
De dubbele boekhouding.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:34 schreef Ransjih het volgende:
vanas gaat haar administratie doen na de peuk, dan zit haar werk er weer op
had die ransaap gezopen toen met die kopstoot ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:35 schreef Ransjih het volgende:
ruud wil een wodkaatje en dan een tukkie doen
bil: is niet goed voor je
ruud: 1 tje mag
bil: nee
Boswandeling, da's toch een kroeg drankje van 7 verschillende dranken ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:37 schreef Urb het volgende:
Vanes "Boswandeling vinnik wel ooit lakker"
Ja dat hadden we al gezien.
Nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:37 schreef bull1966 het volgende:
[..]
had die ransaap gezopen toen met die kopstoot ?
dat denk ik wel, dus doe maar een fles wodkaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:37 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Hij is euh, hij kan euh, hij doet euh.... Nee, sorry. ZELFS ik kan niet echt wat positiefs vindenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat een lege zak hooi die Gio , kan iemand vertellen wat er leuk aan die gast is ?
Hij kwam uit het niets zich bemoeien met het gesprek, en viel Dennis aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:37 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Ziet eruit als smurfenspermaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Boswandeling, da's toch een kroeg drankje van 7 verschillende dranken ?
Kokos, banaan, guarana en verse room: op deze onverwachte combinatie is Boswandeling gebaseerd. Groen van kleur, met een frisse geurquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Boswandeling, da's toch een kroeg drankje van 7 verschillende dranken ?
om een d actrice te spelen! niets dus!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef renevanlaaren het volgende:
Meende dat je vroeger dan zeven glazen met allemaal verschillende drankjes in de kroeg kreeg, die je dan achter elkaar moest opdrinken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kokos, banaan, guarana en verse room: op deze onverwachte combinatie is Boswandeling gebaseerd. Groen van kleur, met een frisse geur
[ afbeelding ]
Ik maakte altijd een 'enge' boswandeling. dat was met het kant en klare spul en een scheurtje bessenlikeur erinquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kokos, banaan, guarana en verse room: op deze onverwachte combinatie is Boswandeling gebaseerd. Groen van kleur, met een frisse geur
[ afbeelding ]
Vanas heeft geen zus ,daarom.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
En dan gaan ze Ruud nu aanvallen , waarom nog nooit wat tegen Vanes gezegd ??
Ja, sorry, Billy mocht gisteren toch weer blijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik maakte altijd een 'enge' boswandeling. dat was met het kant en klare spul en een scheurtje bessenlikeur erin
Trouwens, ik dacht dat er geen mee-eters kwamen ?
Wat op die site staat, slaat nergens op. Vanas maakt altijd maar gewoon eten, want er komen toch altijd mensen opdagen. Al staat er van niet. Daar is ze zelf ook al achter.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik maakte altijd een 'enge' boswandeling. dat was met het kant en klare spul en een scheurtje bessenlikeur erin
Trouwens, ik dacht dat er geen mee-eters kwamen ?
Ja, het zwembadje word zo even opgefrist.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:42 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat die bui daar niet precies naar de loods?
Wodka voor Bolle.quote:
Ja precies. Als ze die lokken en tam maken. Leuk project!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:17 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Er loopt toch al een kat rond daar?
Hij verdient de loyaliteit van Emil helemaal niet, hoop dat Emil dat nu na vandaag ook eindelijk inziet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:44 schreef bull1966 het volgende:
ruud bewijst nu weer dat ie zich van niemand een flikker aantrekt zelfs niet van z'n maten
komt door het volgende;quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
En dan gaan ze Ruud nu aanvallen , waarom nog nooit wat tegen Vanes gezegd ??
Als je voor 4 man kan koken kan je ook voor 15 man koken wat een gelul van der weerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:46 schreef GekkePoes het volgende:
Vanas: "In het begin wist ik niet dat ik voor zoveel man kon koken"
Ik dacht dat ze zei dat ze het vaker had gedaan?
Een kat kan wat schade aanrichten aan een rattenpopulatie, maar er zijn er meer nodig om de boel ratvrij te maken. Een paar foxterriërs doen trouwens wonderen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
net=metquote:
Verrek, good old mevr Ten Katequote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Mevrouw-met de Marjan-Luif-stem is erg enthousiast over Vanessa's maaltijden.
Het kan dan wel zijn zwembad zijn, maar wie betaald dat water wat er in gaat?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:46 schreef danilel het volgende:
[..]
komt door het volgende;
Ruud doet kinderachtig met zijn dagkaartjes voor zn zwembad (wat eigenlijk vd hele groep aangezien daar fooiengeld van vanas in zit).
Ruud vraagt aan gio of ie een glaasje wodka mag, daarop zegt gio dat dat 5 euro kost.
Gio geeft hem geen toestemming maar ruud doet het gewoon toch.
Daarbij weet bijna iedereen van de grap die ruud wil uithalen en men weet ook hoe emil hier over denkt.
Groep is ruudmoe ipv ruudwin
tja gunfactorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:47 schreef zwellever het volgende:
Snap werkelijk geen hol van die dubbele moraal daar;Ruud,die nog nooit ene cent verdient heeft,alleen maar gekost,koopt een zwembad en vraagt daar entree voor en iedereen vindt dat maar doodnormaal.
![]()
![]()
Is best lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Emil: "Mijn tieten zijn lekker groter dan de jouwe"quote:
Ruud heeft vandaag 15 euro verdiend met koeknuffelenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:47 schreef zwellever het volgende:
Snap werkelijk geen hol van die dubbele moraal daar;Ruud,die nog nooit ene cent verdient heeft,alleen maar gekost,koopt een zwembad en vraagt daar entree voor en iedereen vindt dat maar doodnormaal.
![]()
![]()
Mag best, er zijn geen regels en in de ZK liggen alleen batterijen en er is een knop waar je op kan drukken voor noodgevallen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Terwijl Gio zei dat het niet mocht, maarja he?
En terecht.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:46 schreef danilel het volgende:
[..]
komt door het volgende;
Ruud doet kinderachtig met zijn dagkaartjes voor zn zwembad (wat eigenlijk vd hele groep aangezien daar fooiengeld van vanas in zit).
Ruud vraagt aan gio of ie een glaasje wodka mag, daarop zegt gio dat dat 5 euro kost.
Gio geeft hem geen toestemming maar ruud doet het gewoon toch.
Daarbij weet bijna iedereen van de grap die ruud wil uithalen en men weet ook hoe emil hier over denkt.
Groep is ruudmoe ipv ruudwin
En dan levert achter weer flessen drank en sigaretten ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:49 schreef Haropro het volgende:
[..]
Mag best, er zijn geen regels en in de ZK liggen alleen batterijen en er is een knop waar je op kan drukken voor noodgevallen.
Het ging er vooral om dat het van Gio zelf was.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:49 schreef Haropro het volgende:
[..]
Mag best, er zijn geen regels en in de ZK liggen alleen batterijen en er is een knop waar je op kan drukken voor noodgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |