Ik hoorde ooit dat je met warm weer iets zouter kan eten dan in de winter omdat je het uitzweetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:11 schreef johnnyvang het volgende:
Huh Vanfles zegt net tegen laura dat ze gen zout mag.
Zout houd vocht vast zegt ze![]()
Ze flikkert op alles we zoveel zout, dat er geen vocht meer vast te houden is
Doet ze al heel lang zo en dat is heel slim van haar. Niemand daar schijnt zich er aan te storen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:12 schreef maryo55 het volgende:
Vanes heeft vanavond afhaalmaaltijden.
Wat gebeurd eten hun 3en ook van. Gratis eten voor die 3.
Veel geld overhouden en vervolgens kleren schoenen en heel veel
pakjes sigaretten kopen die in haar kist liggen. En nog genoeg geld overhouden.
Nee, en volgens de site waren die er ook niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:13 schreef Chanel5 het volgende:
Eten van wat over is van afgehaald??????? Ze zitten nu te eten. Beetje vreemd.
Zijn er al afhalers geweest dan?
De Rienk stream is goed vol te houden. die klaagt nu niet zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:13 schreef Haropro het volgende:
[..]
Doet ze al heel lang zo en dat is heel slim van haar. Niemand daar schijnt zich er aan te storen.
Had even streams aan maar meteen weer uit, kan er niet meer goed tegen.
Het zijn er zelfs vierquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:12 schreef maryo55 het volgende:
Vanes heeft vanavond afhaalmaaltijden.
Wat gebeurd eten hun 3en ook van. Gratis eten voor die 3.
Veel geld overhouden en vervolgens kleren schoenen en heel veel
pakjes sigaretten kopen die in haar kist liggen. En nog genoeg geld overhouden.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, en volgens de site waren die er ook niet.
Het klinkt misschien raar maar ik zit me af en toe zo kwaad te maken om dat wijf en wat ze flikt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, en volgens de site waren die er ook niet.
Vind het toch leuk om te zien hoe creatief hij is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De Rienk stream is goed vol te houden. die klaagt nu niet zo.
Die is nu lekker bezig met een projectje voor duurzame stroom, de helft rest is nu aan het eten en zonnenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Vind het toch leuk om te zien hoe creatief hij is.
Heerlijke streamquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De Rienk stream is goed vol te houden. die klaagt nu niet zo.
Sterker nog, er is helemaal niks besteld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:13 schreef Chanel5 het volgende:
Eten van wat over is van afgehaald??????? Ze zitten nu te eten. Beetje vreemd.
Zijn er al afhalers geweest dan?
Dat was vorige keer ook zo en toen kwamen er ook manse. Dat gezinnetjemet 2 kinders geloof ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:19 schreef danilel het volgende:
[..]
Sterker nog, er is helemaal niks besteld.
[ afbeelding ]
En ze kruipen gewoon weer uit zo een bakje volgens mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:19 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
De mieren zijn sneller dan die 2, dus zullen ze weinig vangen
Had ik eerst ook maar die mensen in die loods daar schijnt het niet uit te maken wat ze doet. Want ze hebben heus gezien dat ze toen stiekem wodka dronk, dat ze sigaretten wegpakt en dat ze eet van het geld van het restaurant. Blijkbaar vinden ze het daar ok dat Vanes dat doet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
[..]
Het klinkt misschien raar maar ik zit me af en toe zo kwaad te maken om dat wijf en wat ze flikt.
Waar zijn de tijden gebleven dat we kwaad werden om een bakje aardbeienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
[..]
Het klinkt misschien raar maar ik zit me af en toe zo kwaad te maken om dat wijf en wat ze flikt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef Haropro het volgende:
[..]
Had ik eerst ook maar die mensen in die loods daar schijnt het niet uit te maken wat ze doet. Want ze hebben heus gezien dat ze toen stiekem wodka dronk, dat ze sigaretten wegpakt en dat ze eet van het geld van het restaurant. Blijkbaar vinden ze het daar ok dat Vanes dat doet.
Team Vanasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef Haropro het volgende:
[..]
Had ik eerst ook maar die mensen in die loods daar schijnt het niet uit te maken wat ze doet. Want ze hebben heus gezien dat ze toen stiekem wodka dronk, dat ze sigaretten wegpakt en dat ze eet van het geld van het restaurant. Blijkbaar vinden ze het daar ok dat Vanes dat doet.
Misschien omdat iedereen het doet ( op een paar na) ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef Haropro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |