En die ratjes die trekken hun bekkies niet open.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ratjes mee laten delen voor credits.
Ik denk dat Rienk graag had gezien dat Emil naar Ruud ging om hem aan te pakken. Maar dat was niet zo gebeurd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik heb Rienk niog nooit zo pissig gezien tegen Emil, gelukkig koos Emil het hazenpad.
Ik ken mannen die spontaan homo zijn geworden....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:47 schreef GekkePoes het volgende:
Lotte over haar tieten : "Ik heb zulke grote ballen dat mensen het afleid"
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
En die ratjes die trekken hun bekkies niet open.
Als ze Ruud willen aan pakken, dan moeten ze dat als groep doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Rienk graag had gezien dat Emil naar Ruud ging om hem aan te pakken. Maar dat was niet zo gebeurd.
Vanas heeft het een keer eerder gezegd. Dat ze eten van wat er over blijft van het restaurant. Ook geen reactie op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:57 schreef Ransjih het volgende:
[..]
was voor het eerst dat ik dat benoemd hoorde (tegen nico en billy)
Het Nederlands dames hockey team zit vol lekkere wijven met borsten!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef Ransjih het volgende:
billy heeft vroeger gesport vandaar haar tieten zich niet ontwikkeld hebben
lau : we eten mee met thuis afgehaald, houden mooi veel geld over deze week en daar kan ik een bikini van kopen
En dan in de schaduw gaan zittenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:06 schreef johnnyvang het volgende:
Ruud staat zich net in te smeren met ZonneBrand op stream 1
Ja en dat was niet in zn eigen kamer dus wellicht spul van iemand andersquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:06 schreef johnnyvang het volgende:
Ruud staat zich net in te smeren met ZonneBrand op stream 1
Klopt was de kamer waar Nicolien net ook stondquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja en dat was niet in zn eigen kamer dus wellicht spul van iemand anders
Hij pakt ook echt alles wat hij nodig heeft en raakt ook alles kwijt, een shirtje weg, pakt hij een nieuwe van voorraad webshop,quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja en dat was niet in zn eigen kamer dus wellicht spul van iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |