Wordt tijd dat er eens een koe flink uithaalt. En nee, niet Lot.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:27 schreef Cir het volgende:
met die uiers spelen echt wat een bokkelul zeg!
Oké, ik heb er even over gedacht. Maar wat zou Billy in hemelsnaam kunnen toevoegenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:26 schreef Stranger het volgende:
[..]En ik denk dat het ook beter zou zijn voor de kijkcijfers.
Verder denk ik dat er nog een paar mensen zijn die wel zouden kunnen meegetrokken worden door deze groep of iets anders toevoegen, bijvoorbeeld Giorgio, Rienk en Billy. En ik wil Marije nog het voordeel van de twijfel geven.
De reden dat ik de streams eruit heb gedaan. Kijk hier wel filmpjes waar ze niet in voor komt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Billy echt niet. Die duikt op de eerste de beste nieuwe kerel.
Billy kan aanmoedigen:nee echt geweldig, heel leuk, echt leuk. Ikm een het serieus, echt heel goed gedaan. Echt mooi, serieus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oké, ik heb er even over gedacht. Maar wat zou Billy in hemelsnaam kunnen toevoegen
Ruud, de man voor wie vriendschap belangrijker is dan geld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:19 schreef gereed het volgende:
Als buurman en buurman zich samen met Emil, Aike, Nicole en Isa, sterk zouden maken kreeg je een heel ander Utopia. Die anderen voegen aan het hele programma niks toe, doet eerder afbreuk eraan
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:29 schreef Urb het volgende:
Emil verteld dat Dennis ooit anabolen gebruikt heeft, niet wetende dat Dennis er bij staat.
Dennis "Ja, dat wist niemand tot nu toe......"
Bij dat lijstje dat gereed opnoemde zit geen spatje impulsiviteit of creativiteit. Ik denk dat een kleine dosis Billy goed is voor een groep.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oké, ik heb er even over gedacht. Maar wat zou Billy in hemelsnaam kunnen toevoegen
Hij wist wel dat Dennis erbij stond, hij wist niet dat Dennis dit liever niet aan iedereen vertelde. Gewoon een foutje. Daarna praatten ze openlijk over het anabolengebruik van Dennis.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:29 schreef Urb het volgende:
Emil verteld dat Dennis ooit anabolen gebruikt heeft, niet wetende dat Dennis er bij staat.
Dennis "Ja, dat wist niemand tot nu toe......"
Denk dat hij nog voor rare dingen gaat zorgen daar. Nog gekkere dingen dan hij nu al op zijn naam heeft staan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:31 schreef Urb het volgende:
Ving net op dat Billy vertelde dat Ruud zn medicatie aan het afbouwen is en daarom heel actief is.![]()
Ik vind het maar eng, Ruud zei laatst dat ie leip word als er met die pillen stopt.
Alsof ie nu normaal is.
Dat klinkt logisch. Ik vind haar alleen totaal niet creatief, mijn kleinzoon van 6 tekent beter, en met haar kledinglijn zie ik toch ook geen toekomst. Maar ik kan het mis hebben. Vond Herman Brood ook geen talentquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Bij dat lijstje dat gereed opnoemde zit geen spatje impulsiviteit of creativiteit. Ik denk dat een kleine dosis Billy goed is voor een groep.
Vanmorgen op de site nog nul. Maar die is niet helemaal up to date, volgens mijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:35 schreef misssnapshot het volgende:
Vanas heeft het eten voor de afhalers gemaakt. Nu gaat ze ff kijken hoeveel het er zijn.
En omdat ze geen geld meer voor het eten zouden hebben probeerde die twee om met andere mee te eten ,die andere mogen dan vervolgens ook nog entree betalen , dus twee keer geld kwijt .quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:19 schreef Ransjih het volgende:
nico: ruud vond het niet leuk dat wij een zwembad gemaakt hebben
billy: nee, hij wilde van zijn geld een bad kopen met dagkaart verkoop
Dan heb je zo'n groot zeil liggen, en dan ga je een mini mie pierenbadje gravenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:42 schreef GekkePoes het volgende:
Het zwembadje is al aardig troebel, nog twee dagen en het gaat zuur ruiken.
[ afbeelding ]
Heel vreemd toch? Klopt helemaal niks van dat restaurant en die afhalers.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:35 schreef misssnapshot het volgende:
Vanas heeft het eten voor de afhalers gemaakt. Nu gaat ze ff kijken hoeveel het er zijn.
Nog ff en dan gaat Huub koken voor zijn vlinder en haar wormvormige aanhangselquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:41 schreef DeKenau het volgende:
[..]
En omdat ze geen geld meer voor het eten zouden hebben probeerde dvlie twee om met andere mee te eten ,die andere mogen dan vervolgens ook nog entree betalen , dus twee keer geld kwijt .
Dat had met een mooien houten constructie een 1,80 bad kunnen worden en 4 meter langquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n groot zeil liggen, en dan ga je een mini mie pierenbadje graven
wat slikt ie eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:31 schreef Urb het volgende:
Ving net op dat Billy vertelde dat Ruud zn medicatie aan het afbouwen is en daarom heel actief is.![]()
Ik vind het maar eng, Ruud zei laatst dat ie leip word als er met die pillen stopt.
Alsof ie nu normaal is.
Hoe heet dat? Botulisme ofzo?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:44 schreef Chanel5 het volgende:
Met deze warmte is dat badje in no time een poel van bacteriën![]()
![]()
Botulisme, legionella, ecoli, staphilococcen. alle 4 die je buiten op de grond aantreft ( als er dieren lopen).quote:
Volgens mij wel. En in zomer, bij langdurige warmte in open water, blauwalg. Wordt dan afgeraden om te zwemmen.quote:
En giardia, wel goed voor de lijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Botulisme, legionella, ecoli, staphilococcen. alle 4 die je buiten op de grond aantreft ( als er dieren lopen).
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:45 schreef GekkePoes het volgende:
Volgens Nicolien willen de brandnetels paren, en prikken ze daarom extra
mijn hemelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:45 schreef GekkePoes het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij wist wel dat Dennis erbij stond, hij wist niet dat Dennis dit liever niet aan iedereen vertelde. Gewoon een foutje. Daarna praatten ze openlijk over het anabolengebruik van Dennis.
Week of Mid week?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:33 schreef isax het volgende:
ik ga ook in utopia
vakantie all day every day
Dennis (geloof ik, mss Ron) zei net al dat ze morgen dat water weg moeten doen ivm muggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Botulisme, legionella, ecoli, staphilococcen. alle 4 die je buiten op de grond aantreft ( als er dieren lopen).
Ben allang blij dat Robin weg is wat dat betreft, die praatte de hele dag over dr *ballen*quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:47 schreef GekkePoes het volgende:
Lotte over haar tieten : "Ik heb zulke grote ballen dat mensen het afleid"
hahaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:45 schreef GekkePoes het volgende:
Nee Ruud is de Badmeester.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:36 schreef Zzoos het volgende:
Moeten Ruud en Billy nu ook een dagkaart kopen voor het zwembad?
En vergeet ook niet de vrijbrief van ome John....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:48 schreef .Exe het volgende:
Ik voorzie nog grote problemen voor Ruud.
Hij wordt steeds enger nu en het lijkt te komen door het stoppen met zijn ADHD medicijn.
Yep, die gast heeft geen rem. En nu is ook nog eens duidelijk dat geweld getolereerd word.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:48 schreef .Exe het volgende:
Ik voorzie nog grote problemen voor Ruud.
Hij wordt steeds enger nu en het lijkt te komen door het stoppen met zijn ADHD medicijn.
Ja, maar wat voor medicijnen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:48 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Nu hij daar zit alleen nog medicijnen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |