quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik heb m'n virusscanner er al op los gelaten, maar die heeft niets gevonden
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Die kat is defect. Er lopen gigantische ratten bij de stal en die kat doet er niks aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:17 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Er loopt toch al een kat rond daar?
Billy is een gehackt hologram, ze bestaat eigenlijk niet, maar is er toch.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
En toch is het zo'n baasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Die kat is defect. Er lopen gigantische ratten bij de stal en die kat doet er niks aan.
Oh haha, ja daar heb je niks aan dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Die kat is defect. Er lopen gigantische ratten bij de stal en die kat doet er niks aan.
Oh, die moet het jagen nog leren denk ik, ziet er nog jong uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:21 schreef Kaleddi het volgende:
E
[..]
En toch is het zo'n baas![]()
[ afbeelding ]
Mee eens. Maar de hangbuikzwijnen drukken een zwaar stempel op de gang van zaken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:19 schreef gereed het volgende:
Als buurman en buurman zich samen met Emil, Aike, Nicole en Isa, sterk zouden maken kreeg je een heel ander Utopia. Die anderen voegen aan het hele programma niks toe, doet eerder afbreuk eraan
Ruud heeft toch contacten bij Dieren asiel Craailo. Misschien hebben die wel een Jack Russell in huis.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:21 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Oh haha, ja daar heb je niks aan dan.
Kunnen ze beter een klein hondje aanschaffen, jack russell of zo, die rent er wel achteraan.
En natuurlijk zwaar verziekt. De restjes kipfilet liggen op de composthoop en daar kan hij elke dag zonder moeite van eten. Waarom dan ratten achterna rennen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:21 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Oh, die moet het jagen nog leren denk ik, ziet er nog jong uit.
Ik snap al bij voorbaat niet dat r daar ratten lopen, 1x Billy ruiken en je vacht dondert van je lichaam af.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:22 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ruud heeft toch contacten bij Dieren asiel Craailo. Misschien hebben die wel een Jack Russell in huis.
Dat is echt geen wilde kat, hoor. Die heeft thuis zijn bakje eten staan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:23 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
En natuurlijk zwaar verziekt. De restjes kipfilet liggen op de composthoop en daar kan hij elke dag zonder moeite van eten. Waarom dan ratten achterna rennen?
En dan vinden ze het gek dat die compost hoop zo stinkt
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:19 schreef gereed het volgende:
Als buurman en buurman zich samen met Emil, Aike, Nicole en Isa, sterk zouden maken kreeg je een heel ander Utopia. Die anderen voegen aan het hele programma niks toe, doet eerder afbreuk eraan
Billy echt niet. Die duikt op de eerste de beste nieuwe kerel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:26 schreef Stranger het volgende:
[..]En ik denk dat het ook beter zou zijn voor de kijkcijfers.
Verder denk ik dat er nog een paar mensen zijn die wel zouden kunnen meegetrokken worden door deze groep of iets anders toevoegen, bijvoorbeeld Giorgio, Rienk en Billy. En ik wil Marije nog het voordeel van de twijfel geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |