O, dat wil ik meemaken dat ze zijn hoofd kaal scherenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat die dingen zo heilig waren. Maar die Ruud moet eens stoppen met andermans spullen te verkloten/verkopen/ o.i.d.
Inderdaad, wat Emil zei... scheer zijn kop kaal
Ze vinden alles van elkaar goed, en vinden van elkaar dat ze het super doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef Haropro het volgende:
[..]
Had ik eerst ook maar die mensen in die loods daar schijnt het niet uit te maken wat ze doet. Want ze hebben heus gezien dat ze toen stiekem wodka dronk, dat ze sigaretten wegpakt en dat ze eet van het geld van het restaurant. Blijkbaar vinden ze het daar ok dat Vanes dat doet.
Ook weer uit de poppenkast geflikkerd?quote:
Je moet wel je rust pakken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat wil ik meemaken dat ze zijn hoofd kaal scheren![]()
De familie van Aike zal toch wel trots op haar zijn, de hele dag in de zon hangen zodra het een beetje mooi weer is. Tja, dan zet je ook wat op poten.
Ze zijn al helemaal afgestompt op elkaar, en op dat hele Utopia.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vinden alles van elkaar goed, en vinden van elkaar dat ze het super doen.
Uit de fruitschaal.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook weer uit de poppenkast geflikkerd?
Ja, werk liet me weer gaanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
vast wel, ik heb haar niet gezienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef renevanlaaren het volgende:
middagis marijke nog druk geweest vandaag
Ik ben opstakels aan het trainen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
hij moest eens weten........quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:22 schreef Urb het volgende:
Gio tegen Joey "Een voordeel dat Robin weg is, geen bos-verbod meer............."
Na het harde werken, zeker weten:Dquote:
Zelfs de nieuwe passen zich na 4 dagen aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze zijn al helemaal afgestompt op elkaar, en op dat hele Utopia.
De meesten daar zitten er hun tijd uit, meer niet.
Als je Oma als obstakel gebruikt moet je wel genoeg proviand meenemen als je daar omheen wilt rennen hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben opstakels aan het trainen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je Oma als obstakel gebruikt moet je wel genoeg proviand meenemen als je daar omheen wilt rennen he
Ze begint er mee als ze opstaat en ze stopt pas als ze gaat slapenquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef renevanlaaren het volgende:
Ze zou zo een cosser kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze begint er mee als ze opstaat en ze stopt pas als ze gaat slapen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze begint er mee als ze opstaat en ze stopt pas als ze gaat slapen
Wie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef renevanlaaren het volgende:
Tijd voor een sapjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |