SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evenementen
31 mei - obstakel run en obstakel party
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:
Graag gedaan!quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:13 schreef Voxs het volgende:
Oke Misssnapshot is vandaag onze snapshotter..ik had het kunnen weten
2x dezelfde is overbodig
3x is scheepsrechtquote:
Hij wil er ook een.Maar samen kopen omdat hij ook wil opvoeden. Direct SW als hij zegt "als ik thuis kom"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:16 schreef Ransjih het volgende:
emil lacht hard als hij hoort dat isa Lydia heeft opgestookt een kat in huis te nemen
Billy poogt zo hard de kunstenares te zijn, echter iedere bewoner of bezoeker die er binnen komt topt het zo gemakkelijk ^^,quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:16 schreef R0T29 het volgende:
Ik zap me rot maar Billy weet toch iedere keer mijn gekozen stream weer binnen te lopen....
Dat scheelt inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik was al bang dat ik de enige was. Gedeelte smart is halve smart
Ik heb m'n virusscanner er al op los gelaten, maar die heeft niets gevondenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:16 schreef R0T29 het volgende:
Ik zap me rot maar Billy weet toch iedere keer mijn gekozen stream weer binnen te lopen....
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik heb m'n virusscanner er al op los gelaten, maar die heeft niets gevonden
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik heb m'n virusscanner er al op los gelaten, maar die heeft niets gevonden
Die kat is defect. Er lopen gigantische ratten bij de stal en die kat doet er niks aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:17 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Er loopt toch al een kat rond daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |