abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140174206
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, want hij is door zijn vriendjes Benito, Guy en Rompiepompie daar op die plek met macht gekomen. President van het Parlement, het zou zo uit een of andere Boratfilm kunnen komen.
Als ik me niet vergis is het gewoon een leugen dat "Rompiepompie" daar iets mee te maken zou hebben, en kiest het parlement gewoon zelf z'n voorzitter.

En dan nog, ik zou graag een bron zien voor de plannen van Schulz om de treinen naar Auschwitz weer te laten gaan rijden. En anders graag kappen met die nazivergelijkingen.
quote:
Jij als D66-liberaal, word jij niet onpasselijk van die man?
Hij zit in een andere fractie, dus die vraag lijkt me irrelevant.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2014 18:15:21 ]
pi_140174475
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:12 schreef Igen het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis is het gewoon een leugen dat "Rompiepompie" daar iets mee te maken zou hebben, en kiest het parlement gewoon zelf z'n voorzitter.

En dan nog, ik zou graag een bron zien voor de plannen van Schulz om de treinen naar Auschwitz weer te laten gaan rijden. En anders graag kappen met die nazivergelijkingen.
De EU is een fascistisch project, dat heb ik al eens uitgelegd. Zelf zijn die lui ook niet vies van nogal wat nazivergelijkingen. Maar dan die minder ergens op slaan. Tegen jouw lijsttrekker binnen ALDE heb ik je nog niet gehoord? Vind jij dát dan een man om tegenop te kijken?? Echt waar? :X En zijn uitspraken over Auschwitz? Och, moet kunnen? Of "hij heeft gelijk!"?

quote:
Hij zit in een andere fractie, dus die vraag lijkt me irrelevant.
Nee, juist niet. Je hebt geen mening over andere fracties? Iedereen even leuk en gezellig, kom je de EU versterken ben je mijn onvoorwaardelijke vriend?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140174533
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De EU is een fascistisch project, dat heb ik al eens uitgelegd. Zelf zijn die lui ook niet vies van nogal wat nazivergelijkingen.
Jij bent wel de laatste die erover zou mogen klagen als/dat zij af en toe een nazivergelijking maken, als je ze zelf als een mitrailleur afvuurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2014 18:25:31 ]
pi_140174635
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:25 schreef Igen het volgende:

[..]

Jij bent wel de laatste die erover zou mogen klagen als/dat zij af en toe een nazivergelijking maken, als je ze zelf als een mitrailleur afvuurt.
Dus je geeft toe dat je bij mij andere standaarden hanteert dan die boevenbende uit Brussel?

nee, dan is het helder. Jouw politiek leider roept vrolijk uit "identity thinking is the first step to the gas chambers of Auschwitz", maar oh wee als ik es een naamsverbasteringetje gebruik...

Nou ben je zo intelligent en dan zie je nog niet het historisch-filosofisch volslagen idiote van zo'n uitspraak? En dat is dan "de intellectueel van Europa"? De "leider van de 3e partij in het EP"?

Ik zou hem nog niet eens als vakkenvuller aannemen. Moge hij ver weg blijven van de macht.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_140174707
Wat gaan die 44% eigenlijk tegen de andere 56% zeggen als blijkt dat het uit de EU/Euro stappen een enorme chaos veroorzaakt?
pi_140174720
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je bij mij andere standaarden hanteert dan die boevenbende uit Brussel?

nee, dan is het helder. Jouw politiek leider roept vrolijk uit "identity thinking is the first step to the gas chambers of Auschwitz", maar oh wee als ik es een naamsverbasteringetje gebruik...
Luister, het is niet mijn taak om pro-actief in elk topic zonder enige aanleiding te gaan lopen roepen dat Verhofstadt een keer een Godwin heeft gemaakt. :W

Daarentegen is het wel onderdeel van een forumdiscussie dat ik op jouw reageer als jij op mij reageert. Dus in die zin hanteer ik inderdaad een andere standaard, om een volkomen logische en terechte reden.
quote:
Nou ben je zo intelligent en dan zie je nog niet het historisch-filosofisch volslagen idiote van zo'n uitspraak? En dat is dan "de intellectueel van Europa"? De "leider van de 3e partij in het EP"?

Ik zou hem nog niet eens als vakkenvuller aannemen. Moge hij ver weg blijven van de macht.
Prima, maar dat heeft verder helemaal niks te maken met Schulz en de Godwin van geenstijl, waar de discussie mee begon.
pi_140174898
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:31 schreef Ulx het volgende:
Wat gaan die 44% eigenlijk tegen de andere 56% zeggen als blijkt dat het uit de EU/Euro stappen een enorme chaos veroorzaakt?
Dan is het waarschijnlijk alsnog de schuld van de EU, want zij zullen dan alles wat mis gaat proberen te spinnen als opzettelijke kinderachtige wraak-pesterij van de EU.

Of de schuld van de Marokkanen, of wat weet ik.

Je denkt toch niet dat die groep mensen ooit een keertje de hand in eigen boezem steken?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2014 18:38:09 ]
pi_140175595
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:37 schreef Igen het volgende:

[..]

Dan is het waarschijnlijk alsnog de schuld van de EU, want zij zullen dan alles wat mis gaat proberen te spinnen als opzettelijke kinderachtige wraak-pesterij van de EU.

Of de schuld van de Marokkanen, of wat weet ik.

Je denkt toch niet dat die groep mensen ooit een keertje de hand in eigen boezem steken?
Eigenlijk is deze discussie al 2000 jaar oud. Er zijn documentaires gemaakt over vergelijkbare dingen van toen.

dinsdag 20 mei 2014 @ 19:11:46 #159
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_140176267
Nou heb ik best wel kritiek op de eu zoals het nu georganiseerd is en het volk en politici er mee omgaan. Dat is onhoudbaar. Maar ouder maakt mij in no time een federalist. Wat een hoop onzin. Geen aanname, een feit. Hou maar een poll in dit topic.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_140176685
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

Eigenlijk is deze discussie al 2000 jaar oud. Er zijn documentaires gemaakt over vergelijkbare dingen van toen.

O ja _O_ _O-
pi_140180639
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:43 schreef SicSicSics het volgende:
Vanmorgen op BNR nog een bericht dat 80% van de Nederlanders in de EU wil blijven.

Conclusie:
Polls zeggen niet zo heel veel :7
Polls kunnen ook propagada zijn, je een beeld laten geloven.
Het blijkt vooral allemaal propaganda (veel denkbeeldig) te zijn, wat voor onrust en politieke strijd en veranderingen zorgt.
Een ding wordt met de dag duidelijker, de EU blijkt niets anders te zijn dan een revolutionair wapen, dus altijd in nadeel toekomst en vrijheid Europeaan.

Het is of in een (denkbeeldige) pro/anti-EU strijd terechtkomen, of op een dag in de flanken (Sp-Pvv) of oppositie (d66) belanden in landelijke politiek.
Men heeft je bijna altijd bij de kladde, alleen op het moment dat je alle poltieke en andere strijd staakt, wat soms moeilijk is, want je rechten worden bijvoorbeeld ontnomen, of je wordt onzichtbaar via bureaucratie in beweging gezet waardoor je anderen hogerop in hierargie wakker schudt, en zo begint een hele bevolking zonder het bewust te merken in beweging te komen.
pi_140181036
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:31 schreef Ulx het volgende:
Ik vind het vooral mooi dat die mensen onze welvaart op het spel willen zetten door een sprong in het diepe te nemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 20 mei 2014 @ 21:26:16 #163
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_140183057
Ik weet nog steeds niet wat ik moet stemmen.
Ik ben eurosceptiscb

Niet stemmen - geen optie
PVV - eigenlijk geen optie
Piraten Partij - absoluut een optie maar de kans is groot dat ze geen zetel halen.

De kans om met mijn stem een eurosceptisch geluid in Europa te horen door op de PVV te stemmen is het grootst.... het is een duivels dilemma.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 21:31:56 #164
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_140183341
Geen meerderheid, we blijven.
Say what?
pi_140183519
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik moet stemmen.
Ik ben eurosceptiscb

Niet stemmen - geen optie
PVV - eigenlijk geen optie
Piraten Partij - absoluut een optie maar de kans is groot dat ze geen zetel halen.

De kans om met mijn stem een eurosceptisch geluid in Europa te horen door op de PVV te stemmen is het grootst.... het is een duivels dilemma.
PvdD of Artikel50, ook die maken wellicht kans op 0 of 1 zetel, maar je stemt tenminste niet op de PVV, waarvan je zelf al zegt dat het eigenlijk geen optie is.

pi_140183950
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

PvdD of Artikel50, ook die maken wellicht kans op 0 of 1 zetel, maar je stemt tenminste niet op de PVV, waarvan je zelf al zegt dat het eigenlijk geen optie is.
Als je niet op de PVV wil stemmen, moet je inderdaad vooral op een partij stemmen die door een voormalig knipperlicht-PVV'er is opgericht...
pi_140184598
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als je niet op de PVV wil stemmen, moet je inderdaad vooral op een partij stemmen die door een voormalig knipperlicht-PVV'er is opgericht...
Is dat van belang? Volgens mij zijn het de programmapunten die tellen.

pi_140186751
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is dat van belang? Volgens mij zijn het de programmapunten die tellen.
Uiteindelijk zijn het de poppetjes die die programmapunten moeten uitvoeren. Als dat partijhoppende gelukszoekers zijn die gisteren A vonden, vandaag B en morgen C dan heb je niet zo veel aan die programmapunten.
pi_140186846
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:37 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Uiteindelijk zijn het de poppetjes die die programmapunten moeten uitvoeren. Als dat partijhoppende gelukszoekers zijn die gisteren A vonden, vandaag B en morgen C dan heb je niet zo veel aan die programmapunten.
Ja, dat zijn het niet. Inhoudelijk nog iets toe te voegen?

pi_140187843
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat zijn het niet. Inhoudelijk nog iets toe te voegen?
Daniël van der Stoep komt op mij niet echt als een standvastig persoon over. Het begon al met zijn krampachtige excuses toen een oude post op zijn weblog zijn politieke carrière al dreigde te beëindigen nog voor hij ook maar was begonnen. Vervolgens kwam er de affaire waarbij hij zwaar beschonken een aanrijding veroorzaakte waarna hij quasi-edelmoedig besloot op te stappen, om nog geen 4 maanden later met hangende pootjes weer terug te willen keren in de Europese fractie van de PVV. En toen die hem niet meer terug wilden is hij zelf maar zijn eigen partij begonnen.

Dan lijkt zo iemand me niet echt de meest geschikte keuze voor mensen die al hebben aangegeven dat stemmen op de PVV voor hen geen optie is.
pi_140188240
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:55 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Daniël van der Stoep komt op mij niet echt als een standvastig persoon over. Het begon al met zijn krampachtige excuses toen een oude post op zijn weblog zijn politieke carrière al dreigde te beëindigen nog voor hij ook maar was begonnen. Vervolgens kwam er de affaire waarbij hij zwaar beschonken een aanrijding veroorzaakte waarna hij quasi-edelmoedig besloot op te stappen, om nog geen 4 maanden later met hangende pootjes weer terug te willen keren in de Europese fractie van de PVV. En toen die hem niet meer terug wilden is hij zelf maar zijn eigen partij begonnen.

Dan lijkt zo iemand me niet echt de meest geschikte keuze voor mensen die al hebben aangegeven dat stemmen op de PVV voor hen geen optie is.
Het gaat niet om hem, het gaat om de partijpunten. Er staan inmiddels meer mensen op Lijst 9.

En dronken rijden is dom, maar dat heeft ie 1 keer gedaan en daarna is ie gestraft zowel door zijn partij als publiekelijk.

De strafbladen van de Marokkaanse vriendelijke boys zijn soms 15 pagina's dik. Maar dan hoor ik je niet. :*

pi_140188277
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het gaat niet om hem, het gaat om de partijpunten. Er staan inmiddels meer mensen op Lijst 9.

En dronken rijden is dom, maar dat heeft ie 1 keer gedaan en daarna is ie gestraft zowel door zijn partij als publiekelijk.

De strafbladen van de Marokkaanse vriendelijke boys zijn soms 15 pagina's dik. Maar dan hoor ik je niet. :*
Dan moet je die banaan uit je oor halen.
pi_140189735
Het is allemaal begonnen met die Europese grondwet die de basis vormde voor het ongenoegen. Meer dan 60% van de Nederlanders gaf op 1 juni 2005 reeds aan dat de EU geen federaal land mocht worden en dat de macht bij de natiestaten moest blijven liggen. Als men nu had geluisterd naar de burgers was de euroscepsis veel minder aanwezig geweest maar men haalde de grondwet terug vanonder het stof, andere kaft eromheen en men stemde een Verdrag van Lissabon(100% dezelfde eisen als in de grondwet) want de vlag en Volkslied werden op verzoek van Duitsland toch in het Verdrag opgenomen. In Ierland liet men tot 2 keer de bevolkingen herstemmen zodat een ''NEEN'' niet meer mogelijk was. In de UK werd een referendum door landverrader en ex-premier Gordon Brown opzij geschoven. Tijdens de eurocrisis werden te eurosceptische premiers(oa die van Griekenland Papandreio en Berlusconi Italie) door EU-lobbygroepen van de macht verdreven op een wel heel smerige wijze en vervangen door technocraten van de grootste criminele zakenbank van de wereld Goldman Sachs. Ik ga het dan nog niet hebben over de plunderingen van Cyrpriotische bankrekeningen door de EU. Ieder normaal , sociaal denkend mens ziet dat de methode van Europa niet veel verschillen van ronduit fascistische en antidemocratische ideologieën.
pi_140189998
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:32 schreef 729Sinistra het volgende:
Het is allemaal begonnen met die Europese grondwet die de basis vormde voor het ongenoegen. Meer dan 60% van de Nederlanders gaf op 1 juni 2005 reeds aan dat de EU geen federaal land mocht worden en dat de macht bij de natiestaten moest blijven liggen. Als men nu had geluisterd naar de burgers was de euroscepsis veel minder aanwezig geweest maar men haalde de grondwet terug vanonder het stof, andere kaft eromheen en men stemde een Verdrag van Lissabon(100% dezelfde eisen als in de grondwet) want de vlag en Volkslied werden op verzoek van Duitsland toch in het Verdrag opgenomen. In Ierland liet men tot 2 keer de bevolkingen herstemmen zodat een ''NEEN'' niet meer mogelijk was. In de UK werd een referendum door landverrader en ex-premier Gordon Brown opzij geschoven. Tijdens de eurocrisis werden te eurosceptische premiers(oa die van Griekenland Papandreio en Berlusconi Italie) door EU-lobbygroepen van de macht verdreven op een wel heel smerige wijze en vervangen door technocraten van de grootste criminele zakenbank van de wereld Goldman Sachs. Ik ga het dan nog niet hebben over de plunderingen van Cyrpriotische bankrekeningen door de EU. Ieder normaal , sociaal denkend mens ziet dat de methode van Europa niet veel verschillen van ronduit fascistische en antidemocratische ideologieën.
ja, maar... het is toch Vrede? Daar heeft die EU nota bene een Nobelprijs voor gewonnen (in het rijtje met illustere andere klootzakken als Obama, Al Gore (what?), Arafat en Moeder Teresa, de heks uit Albanië).

Niet zo moeilijk doen, Koos moet volgende week op vakantie en hij wil niet dat jij zijn welvaart "wegneemt". Was ie nou maar net zo kritisch naar de EU en de Nederlandsche Staat, maar ja.

pi_140190207
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:32 schreef 729Sinistra het volgende:
Het is allemaal begonnen met die Europese grondwet die de basis vormde voor het ongenoegen. Meer dan 60% van de Nederlanders gaf op 1 juni 2005 reeds aan dat de EU geen federaal land mocht worden en dat de macht bij de natiestaten moest blijven liggen.
Nee, veel mensen stemden tegen omdat ze Balkenende een zak hooi vonden of niet wilden dat Turkije bij de EU zou komen. Dat heeft Maurice de Hond destijds precies onderzocht. Maar ongeveer 40% was daadwerkelijk tegen het Grondwetverdrag.
quote:
Als men nu had geluisterd naar de burgers was de euroscepsis veel minder aanwezig geweest maar men haalde de grondwet terug vanonder het stof, andere kaft eromheen en men stemde een Verdrag van Lissabon(100% dezelfde eisen als in de grondwet) want de vlag en Volkslied werden op verzoek van Duitsland toch in het Verdrag opgenomen.
Oh?
quote:
In Ierland liet men tot 2 keer de bevolkingen herstemmen
Nee, ze hebben 1x herstemd.
quote:
zodat een ''NEEN'' niet meer mogelijk was.
Natuurlijk hadden ze de tweede keer best opnieuw 'nee' kunnen stemmen. Doorslaggevend was een zwart-op-wit toezegging dat de EU zich niet mag bemoeien met het wel of niet toestaan van abortus, want abortus is in Ierland een heel gevoelig punt.
quote:
Ik ga het dan nog niet hebben over de plunderingen van Cyrpriotische bankrekeningen door de EU.
Plundering van bankrekeningen? Het alternatief was geweest dat jij met je belastingcenten had moeten betalen zodat frauderende rijke Russen hun dubieus vergaarde spaargeld niet kwijt zouden raken. Is dat wat je liever had gewild?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2014 23:43:08 ]
pi_140190480
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Igen het volgende:
Plundering van bankrekeningen? Het alternatief was geweest dat jij met je belastingcenten had moeten betalen zodat frauderende rijke Russen hun dubieus vergaarde spaargeld niet kwijt zouden raken. Is dat wat je liever had gewild?
De keuze tussen de dolk of het zwaard.

Banken die het niet redden moeten gewoon failliet gaan, geen staatssteun en al helemaal niet andermans rekeningen plunderen om die rijke Russen te betalen. Dieven zijn het gewoon.

Wat als ik nou 7,5% van jouw spaargeld jat, ben ik dan een dief? Dacht het wel.
Maar nu doet een bank het, en het is in de EU en dus klinkt er geen enkele kritische noot.

De spiegel van de pro-EU'ers is nogal beslagen, vrees ik.

pi_140190578
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Banken die het niet redden moeten gewoon failliet gaan, geen staatssteun en al helemaal niet andermans rekeningen plunderen om die rijke Russen te betalen. Dieven zijn het gewoon.

Maar nu doet een bank het, en het is in de EU en dus klinkt er geen enkele kritische noot.

Dus 7,5 procent van iemands spaargeld jatten is diefstal, maar jouw alternatief is 100 procent van iemands spaargeld jatten?
pi_140190618
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:52 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dus 7,5 procent van iemands spaargeld jatten is diefstal, maar jouw alternatief is 100 procent van iemands spaargeld jatten?
Hoe kom je daarbij? Volgens mij ben ik duidelijk geweest over hoe een bank moet handelen als ze failliet gaan, namelijk failliet gaan.

pi_140190754
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Volgens mij ben ik duidelijk geweest over hoe een bank moet handelen als ze failliet gaan, namelijk failliet gaan.
Maar dat is nou net wat in Cyprus is gebeurd. Dat een deel van de spaartegoeden niet kan worden uitbetaald omdat het geld er simpelweg niet is, dat is natuurlijk gewoon een faillissement.
pi_140190812
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Maar dat is nou net wat in Cyprus is gebeurd. Dat een deel van de spaartegoeden niet kan worden uitbetaald omdat het geld er simpelweg niet is, dat is natuurlijk gewoon een faillissement.
Volgens mij werden de anderen opgedragen om geld te verstrekken aan de Russen, geen mogelijkheid tot weigering want al het pinverkeer was stilgelegd.

Och ja, moet allemaal kunnen.

De REUligie van de Vrede. :')

pi_140190873
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mij werden de anderen opgedragen om geld te verstrekken aan de Russen, geen mogelijkheid tot weigering want al het pinverkeer was stilgelegd.

Och ja, moet allemaal kunnen.

De REUligie van de Vrede. :')
Uh, nee. Gewoon nee. Iedereen met meer dan een ton raakte spaargeld kwijt, juist ook de Russen.
pi_140190897
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Met als gevolg dat de spaarders 100 procent van hun geld kwijt zijn in plaats van 7,5 procent.
pi_140193376
De gulden terug? Kk toch op man :r
pi_140193429
Lijkt me uit nostalgische overwegingen heel leuk, de gulden weer terug. Dan is 'ie op de markt weer een daalder waard! Maar realistisch... :N
pi_140194288
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:58 schreef Igen het volgende:

[..]

Uh, nee. Gewoon nee. Iedereen met meer dan een ton raakte spaargeld kwijt, juist ook de Russen.
Geweldig hoe het nooit goed is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_140196069
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:58 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat was bij de DSB toch ook zo?
  woensdag 21 mei 2014 @ 09:53:24 #187
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_140196115
44% van de Nederlanders is nog te dom om hun eigen reet af te vegen.
Wat zijn we toch aan het degenereren in dit landje.
Ik pleit voor een fokverbod voor de onderlaag.
pi_140198078
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vind het vooral mooi dat die mensen onze welvaart op het spel willen zetten door een sprong in het diepe te nemen.
Dat schept dan toch een band met degenen die de euro erdoor hebben gedrukt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_140198784
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat schept dan toch een band met degenen die de euro erdoor hebben gedrukt.
Touché.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_140200957
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:46 schreef Hexagon het volgende:
Als de anti euro roepers zelfs op de site van de Telegraaf geen meerderheid hebben dan zal hun standpunt vast weinig draagvlak kennen.
Dit dus. Maal twee als je bedenkt wat voor zombievolk gemiddeld reageert op die site.
pi_140201067
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En jouw visie is zelfs niet 20/20 bij het kijken naar het verleden. De hele crisis brak los doordat de Amerikanen zomaar een bank failliet lieten gaan.
pi_140201448
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:57 schreef HiZ het volgende:

[..]

En jouw visie is zelfs niet 20/20 bij het kijken naar het verleden. De hele crisis brak los doordat de Amerikanen zomaar een bank failliet lieten gaan.
De amerikanen de schuld geven van de eurocrisis :|W
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_140203876
Probleem met al die eurosceptici is dat ze kijken naar het moment, er is echt geen enkele toekomstvisie te vinden. De eenwording van Europa is een historische ontwikkeling die vanzelf zal doorlopen en als NL moeten we daar aan deelnemen in plaats van als een struisvogel de kop in het zand te steken. Ik geloof in de euro, maatregelen als een 3% norm juich ik alleen maar toe: door de concurrentie van opkomende landen met goedkope arbeid is het essentieel om geen schulden te hebben. Staatsschulden zorgen er voor dat ons geld verdampt aan de rente, Europa moet financieel alles op orde hebben zodat onze kinderen straks ook op een welvarend continent wonen. Dus PVV'ers, als jullie nu eens je bakkes houden met die prietpraat vanuit de onderbuik dan wordt het nog eens wat. We zitten nu al 10 jaar op populistische anti-partijen stemmen en dat leidt helemaal nergens toe.
pi_140204065
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:21 schreef Donnis het volgende:
Probleem met al die eurosceptici is dat ze kijken naar het moment, er is echt geen enkele toekomstvisie te vinden. De eenwording van Europa is een historische ontwikkeling die vanzelf zal doorlopen en als NL moeten we daar aan deelnemen in plaats van als een struisvogel de kop in het zand te steken. Ik geloof in de euro, maatregelen als een 3% norm juich ik alleen maar toe: door de concurrentie van opkomende landen met goedkope arbeid is het essentieel om geen schulden te hebben. Staatsschulden zorgen er voor dat ons geld verdampt aan de rente, Europa moet financieel alles op orde hebben zodat onze kinderen straks ook op een welvarend continent wonen. Dus PVV'ers, als jullie nu eens je bakkes houden met die prietpraat vanuit de onderbuik dan wordt het nog eens wat. We zitten nu al 10 jaar op populistische anti-partijen stemmen en dat leidt helemaal nergens toe.
Wat een domme prietpraat. De EUfielen zijn minstens zo populistisch en de 3% norm heeft helemaal niets met toekomstvisie te maken, maar juist met kortetermijnbelangetjes.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_140205804
Door minder snel schulden op te bouwen komt alles goed, wat een toekomstvisie.

Dat krijg je met een stel laagvliegende boekhouders als beleidsmakers.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_140209849
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:09 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

De amerikanen de schuld geven van de eurocrisis :|W
Eventjes 315 miljoen mensen (ik neem aan dat het slechts VSAmerikanen zijn, anders zijn de Mexicanen en Chilenen ook schuldig) de schuld geven... :')

Ach ja, het is FOK!.

pi_140210295
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat een domme prietpraat. De EUfielen zijn minstens zo populistisch en de 3% norm heeft helemaal niets met toekomstvisie te maken, maar juist met kortetermijnbelangetjes.
Wat is er populistisch aan pro-eu zijn? Die volg ik namelijk niet.
pi_140210503
Wel EU, geen EU, whatever, het zal me een rotzorg zijn.

Stel NL zou de gulden nu terugkrijgen en nu uit de EU stappen dan zou dat de doodsteek van NL zijn.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140210734
Hoe gaat men eigenlijk controleren of horecaondernemers de prijzen wel juist aanpassen?

Het is allemaal leuk en aardig hoor, met die gulden, maar als men de prijs voor een biertje naar zes, zeven gulden gaat brengen èn we hebben wel allemaal ons pre-euro salaris, dan kan ik dankzij Henk en Ingrid niet meer naar de kroeg.
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:32:22 #200
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_140210852
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:33 schreef BasEnAad het volgende:
PVV is een verzameling debielen die in Europa samenwerkt met nog grotere debielen.
Ik stem wel Artikel50 of de Piraat.
Stem niet piraat die zijn enkel voor een voetje tussen de kluisdeur van europa, niet tegen europa.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')