Wat zit ik daar al lang op te wachten....quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
nog steeds in pre-production?at zit.ik daar.al.lang op.te wachten..
valt me nog mee dan sin city 2 uit gaat komen
Nee, Europees bedrijf. En niet bijzonder veel zaken in Japan maar office van ZO Azie (inclusief China) en Oceanie zit in Osaka.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar bij een Japans bedrijf of zo?
Of gewoon een bedrijf dat veel zaken doet Japan.
Wel vet als je elk jaar een (gratis) trip mag maken
dat weet ik mikey, maar het moment is bijna daarquote:Op maandag 19 mei 2014 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat zit ik daar al lang op te wachten....
ben jij de negerlul van karina?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:25 schreef Studiotje het volgende:
Ik mocht hier posten van Karina
Hoi jongens
Ik hoorde dat je een peertenpenor wasquote:
Lekker man elk jaar een paar keer free de wereld rond.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, Europees bedrijf. En niet bijzonder veel zaken in Japan maar office van ZO Azie (inclusief China) en Oceanie zit in Osaka.
oh buurman wat doet u nuquote:Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh man blijf toch van mijn peertenpeners AF_
Beetje zakelijk die airmiles opsparen om vakantie BC te vliegen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man elk jaar een paar keer free de wereld rond.
Nadeel voor je chick alleen misschien dat ze af en toe weekje alleen zit.
Hee Don hoe is het nieuwe auto al?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Bombel het volgende:
Oh... ik kom ook weer eens in dit topic en Knut heeft het weer eens over negerlullen...
Negersexquote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Bombel het volgende:
Oh... ik kom ook weer eens in dit topic en Knut heeft het weer eens over negerlullen...
fmt is een leukequote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
Wie zijn al die mensen moeten we weer in een andere sc rellen?
Uit de TV SC. En ze mogen niet rellen van mijquote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
Nee nee, wij doen gezellig met jullie meequote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Uit de TV SC. En ze mogen niet rellen van mij
Geen idee ik was er niet bijquote:Op maandag 19 mei 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh laten we dat maar niet doen he? Volgens mij ging dat niet zo goed.
Al weggehaaldquote:Op maandag 19 mei 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel genoeg aktie hebben gezien he?
Appelen heeft moobs, telt dat ook?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TER INFO
VROUWMENSEN MOETEN EERST EEN PIC VAN HUN TETTEN POSTEN
TER INFO
wil je wachten tot na mijn scheerbeurt, of is ervoor ook goed?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TER INFO
VROUWMENSEN MOETEN EERST EEN PIC VAN HUN TETTEN POSTEN
TER INFO
sinds korte tijd hou ik zelfs van vrouwen met een baard, dus beide is goedquote:Op maandag 19 mei 2014 23:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wil je wachten tot na mijn scheerbeurt, of is ervoor ook goed?
Als je je borsten moet scheren ben je per definitie niet welkom geen Conchita's hier.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wil je wachten tot na mijn scheerbeurt, of is ervoor ook goed?
Wil jij mijn fleshlight lenen?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee dan ben je vies dik en kom je niet in aanmerking voor VBL SC lidmaatschap.
discriemienasie!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je je borsten moet scheren ben je per definitie niet welkom geen Conchita's hier.
Limburgquote:
niet haten op saindquote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doet Saind
Ik kijk gewoon de eps en lees de boeken
Haten?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef Adames het volgende:
[..]
niet haten op saind
dan kom ik je klappen, met je 45 kilo
je hebt gewoon nog geen kennis gemaakt met een echte cultuur, kan ik je niet kwalijk nemenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Limburg![]()
Ik heb niks met die boertjes op Adames na.
Heerlen niet waarderenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Limburg![]()
Oh jaquote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doet Saind
Ik kijk gewoon de eps en lees de boeken
L_l is een baas omdat Nintendoquote:Op maandag 19 mei 2014 23:35 schreef Adames het volgende:
sinds lange lans weg is dan, maar dat was een neger, dus neplimburger
quote:
Haten op maastrichtquote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Limburg![]()
Oh saai dusquote:Op maandag 19 mei 2014 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, vooral goede karakterontwikkelingen
Dat saai noemenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh saai dusIk kijk vrijdag weer en hoop op draken en vechten.
Die buurt jaquote:
Ene helft van mijn stamboom heeft de wortels diep in de Limburgse steenkoolmijnen. Respect voor werkethos maar verder ongelofelijk dom.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt gewoon nog geen kennis gemaakt met een echte cultuur, kan ik je niet kwalijk nemen
Dat gedoe hoeft voor mij nietquote:Op maandag 19 mei 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat saai noemen
Dan heb je er echt niks van begrepen
Nou dat dus ja. Al zou ik misschien wel een 2DS willen voor Mariospellen en Zelda.quote:
bundequote:Op maandag 19 mei 2014 23:38 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
3 keer raden waar ik vandaan kom
ok, 30 keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |